Mikä siinä on??

3ja4ja5hyökkää

Transit -15 2.2 , 155hv kehrää ja lämpiää, kulkee kuin kumivieteri... mitä enemmän väännät sen paremmin menee.... 30tkm eikä mitään vikoja !!
Näin meillä... miksi moititte? lukekaa ohjekirja ja toimikaa, niin pelaa.

2

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyäeläkeläinen

Tarkoitus on taas viedä Fordi testerin piuhojen päihin, ensi maanantaina.
      Saas sitten nähdä, ja kuulla, mitä kaikkea sinne "pannuun" pitää uusia.
      Epäiltyjen vaihdettavien osien listalla on tuttu EGR venttiili , Ruiskupumpun päässä oleva määrämittari ? jollain tuohon suuntaan kalskahtavalla nimellä , tuo mitättömän näköinen palikka kai tunnetaan.
      Sitten vielä sokerina pohjalla Ruiskusuuttimet , ainakin niiden tarkistus , jos ei nyt satu noista edellä mainituista vempaimista sitä syyllistä löytymään.
      Jos noissa suuttimissa on vikaa ,niin en ihmettele, kun valmistusmaa on Italia.
      Ja kyllä se voi olla vielä jokin muukin rimpula mikä reistaa ,kun ei niistä turhakkeista puutetta tuossa rakkineessa ole.

Eka ja luultavasti, samalla viimeinen Transit, minulla.
      Kyllä diesel koneen pitää kestää ainakin sen viisisataatuhatta kilometriä, pelkillä huolloilla, mutta Transitin koneelle on satatuhatta jo melkoinen saavutus.
      Sen olen päättänyt jos ja kun vaihdan ,en vaihda uudempaan, vanhemmassa vara parempi.

• TTTtddqqzeeaa

Työeläkeläinen vuodaattaa ja uumoilee edes antamatta mitään tarkempia tietoja autostaan, moottorista, vuosimallista, kilometreistä, käytöolosuhteista ja huoltohistoriasta.

Turha edes haaveilla vanhan ajan dieselsistä, sillä merkistä riippumatta nykydieseleissä on tiettyjä kaikkia yhdistäviä potentiaaleja ongelmakohtia.

Long Lifet ovat kakkien moottoreiden edun vastaisia ja autonvalmistajiahan kiinnostaa vain takuuajan kestävyys, käytön "edullisuuden" markkinointi ja loppu meneekin sitten omistajan piikkiin.

On epäviisasta uskoa markkinamiesten julistuksia, sillä kuin monen LL-"huoltojen" varassa olevassa koneessa ilmenee ongelmia, paskakunnossa olevan LL-öljyn aihettamia öljykanavien osittaisia tukkeutumisia, samoin öljysihvilän jne. ja sitten onkin vakavia ongelmia tiedossa.

Nykyautoissakin perinteisillä vaihtoväleillä edesauttaa koneen hyvää toimintaa ja pitkäikäisyyttä, sekä välttää moni aongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      78
      4398
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      74
      4225
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3629
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3223
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      38
      2860
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2592
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2434
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      34
      1618
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1332
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      85
      1144
    Aihe