Baarista munaa etsivät naiset?

Panoseuraabaarista

Miten tunnistaa baarissa naisen, joka hakee seksiseuraa, kun jätetään pois maksulliset naiset? Vastata tähän voivat miehet ja naiset. Onko pukeutuminen tietynlaista (tiukat farkut, paljastava hame?), onko hän yleensä yksin vai seurassa, istuuko hän yleensä tiskillä juomassa vai onko tanssimassa jne. Vastata tähän osaavat naiset itse, mutta myös paljon naisia saaneet miehet. Ei minulla ole aikaa eikä halua istua baarissa koko iltaa ja odottaa, jos sattuisi tärppäämään, vaan haluan erottaa heti sisään mennessä ne naiset, jotka etsivät seuraa ja ne naiset, joita on turha edes yrittää enkä toisaalta alennu yrittämään sitä rumaa tai lihavaa, joka haluaa sen takia, ettei koskaan ole saanut enkä myöskään kännissä olevaa, koska hän on sängyssä kuin lahna tai sammuu sänkyyn.

29

7829

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitinäpsäkkää

No se pukeutuminen tuskin aina kertoo. Itse en etsi seksiseuran tms. Koska en harrasta mitään yhdenyönjuttuja, silti joskus laitan tiukan mekon tai hameen ja korkkarit, kun on kiva vaan laittautua. Joskus taas tiukat farkut tms. Sun täytyy vaan etsiä ja kysellä.

• Anonyymi

Sexy pukeutuminen helpottaa naisia, jotka eivät itse ole aloitteeellisia. Näin saavat aktiivisimmat miehet liikkeellä ja valitsevat heistä sitten sen, jonka kanssa haluavat iltaa jatkaa. Se on naisille paljon helpompaa kuin miehille. Naiset (monet) nauttii siitä, kun saavat miehet nolostumaan, ehkä se voi olla toisille myös se ominaisuus, mikä heille mieleen?

• punaneilikka

Heillä on punainen neilikka hiuksiin kiinnitettynä.

• m-i-e-s

Naisethan ei suoranaisesti hae seksiseuraa, kaikki vain tapahtuu. Naisilla ei ole paljastavaa uloketta ja tuijotusta niin kuin miehillä. Naista voi tehdä seksiä mieli, mutta ei hän siltikään hakemalla hae seksiseuraa. Ehdokkaita tulee ja menee, särkikalat päästetään takaisin mereen ja sitten kuhat ja ahvenet saatetaan pitää yhden yön pyydystyksen jälkeen.

Kun Orlando Bloom astuu ravintolaan, silloin useat naiset etsivät seksiseuraa Orlando Bloomista. =P (Seksiseuran saamiseksi tai oikeastaan naisten seksiseuran kohdehenkilöksi joutuminen edellyttää Kimi Räikkösen tavallisuutta ja varallisuutta, eikä saa unohtaa yli 180cm ruhoa, leveitä hartioita, jykevää leukaa tms. =P Täytyy olla visualisesti naista/naisia miellyttävä ja osata vielä kommunikoida tämän naisen kanssa jotta he etsivät juuri sinun munaasi ravintolasta.)

• asioitatietävä

Aika osuvasti kirjotettu.

• Naisasialooseri1

Minä kommunikoin niin hyvin, että nainen sanoi että minulle pitäisi antaa nobeli puhelahjoistani, paikalla oli vielä minua pidempia miehiä kilpailemassa samasta naisesta joka oli matkustanut noin 500km hakemaan seksiseuraa kun kotipaikkakunnalla ei uskalla koska siitä saa huoran maineen, mikä tuollainen nainen toki onkin

• Naisasialooseri1

Naisen seksuaalisuus on baarissa kuten muuallakin off-asennossa. Se kääntyy on-asentoon vasta jos siellä baarissa on top 5% YTM, jolta naisen on mahdollista saada seksiä silloin kun nuoruuden parhaimmillaan vielä on.

• Ujoli

Itse olen ainakin niin ujo ettei minua kukaan tunnistaisi :-D. Laittaudun tavallista enemmän ja olen liikkeellä yksin tai kaverin kanssa. Saatan jäädä baariin vielä hetkeksi kun kaverit on lähteneet. Istun katselemassa miehiä. Välillä tanssinkin. En ehkä ujouttani uskalla ketään jäädä tuijottamaan, mutta katselen ihmisiä kuin jotain etsien.

• rahakasM

Ujous lähtee alkoholilla (hei baarimikko, tänne kaikille shotit! Mie tarjoon ;))

• kolmekymppineno

Itse olen etsinyt seksiseuraa baarista. Joskus on tullut joku kiinnostava juttelemaan ja lähdetty baarista yhdessä. Viimeksi baarissa olin mielestäni seksikkään näköinen (mutta en liian paljastavasti pukeutuva), mutta ei miehet kovin paljon lähestyneet. Itse ainakin katselen miehiä baarissa, välillä tanssin ja istun. Itse huomaan baarissa vain tyylikkäästi pukeutuneet miehet - muut eivät kiinnosta. Eli suosittelen trendikästä kauluspaitapukeutumista. Yksin baarissa olevat miehet turn off.

• kolmekymppineno

Pakko vielä lisätä, että katselen vain niitä itsevarmimpia miehiä baarissa. Heiltä saa usein hyvää seksiä.

• RasisminUhri

Tässä se taas nähtiin kuinka yksin baarissa olevasta miehestä ajatellaan pelkästään kaikkea negatiivista.

• sjdksjfkjdk
        kolmekymppineno kirjoitti:

Pakko vielä lisätä, että katselen vain niitä itsevarmimpia miehiä baarissa. Heiltä saa usein hyvää seksiä.

Kaikki palstakliseet todistettu naisen toimesta. Parasta tässä vain vetää köysi kaulaan.

• Anonyymi
        kolmekymppineno kirjoitti:

Saat helposti horon maineen tuolla menolla, jos asut pienellä paikkakunnalla, tai käyt usein samassa baarissa, koska on olemassa miestyyppi, joka leuhkii valloituksillaan, värittää juttuja ja kertoo ne ihan kaikille tutuille ja puolitutuillekin.

• eioohelppooo

Se on se katse! Mutta ei riitä, että nainen yleisesti haluaa seksiä, vaan yleensä sitä halutaan valikoiduisti eli vain tietyiltä miehiltä. Eli sun haasteena on olla sellaine mies jolta halutaan sekä tunnistaa ne naiset jotka haluaa seksiä ylipäänsä.

• Naisasialooseri1

Se on top5% YTM se sellainen mies, jolta halutaan sitä seksiä.

• helmiä.sioille

Heh, helppo!

Aloitteen tekevä nainen ei yleensä kieltäyty seksistä.

• helmiä.sioille

Anteeks, ei kieltäydy. :)

• Sellaisilla naisilla on yleensä reikä haaroissa.

• ei.naurattanut

Sun vitsis ei oo hauskoja

• ei.naurattanut kirjoitti:

Sun vitsis ei oo hauskoja

Ei ollut vitsi. Naiset menevät aina baariin toiveikkaina. He eivät vain kehtaa myöntää sitä.

• puuteriapeitteeksi

Nooh, jos silmänaluset on mustat niin se on hiv-positiivinen. Sillai löydät.

• palstailija

jaaa, ei käy lihava, ruma eikä enemmän humaltunut ja ovelta pitäisi heti pokata. Ongelmana se, että epätoivoisimmat naiset ilmaisee helpommin aikeensa ja loppuillasta naisten vahvemman humalatilan myötä on paremmat mahikset napata joku mukaan.

Useimpien naisten ei tarvitse etsiä munaa, kun niitä munanheiluttajia käy tekemässä tuttavuutta useita illan aikana. Ensin pidetään hauskaa kavereiden kanssa ja illan päätteeksi voi lähteä halutessaan ytmin/pelimiehen matkaan.

Joukkoon mahtuu myös yksinäisiä munanmetsästäjiä. Nämä tunnistaa käytöksestä. Kukaan nainen ei halua olla silti liian helppo. Huonoin avaus minkä olen kuullut sanottavan tällaiselle naiselle oli "näytät siltä, että oot seuraa vailla". Ei toiminut.

• Anonyymi

Juu sopii minulle

• Anonyymi

”Baarista munaa etsivät naiset?”
      🙄 mun mielestä tuo kuulostaa tosi oudolle 😂

• Anonyymi

Minua Panetaa todella paljon ja haluun pillua

• Anonyymi

Panetaa todella paljon ja minä haluu pilua

• Anonyymi

Pariisissa on joissain cafeterioissa astiassa munia baaritiskillä, siis kanan.
      Vilma

• Anonyymi

Vanha aloitus. Tuskin on gubbe naista kuluneina vuosina saanut. Ainakaan noilla kriteereillä. Yök.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      212
      4702
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2616
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1542
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1220
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      127
      1158
    6. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1142
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1140
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1091
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      139
      1072
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      999
    Aihe