Muutan lähiaikoina Kemiin. Tilasin jo paikallisen lehden Pohjolan Sanoman. Siellä kerrottiin, että valmistuu uusi asuntoalue, merellinen omakotialue, nimeltään (muistaakseni) Satamakangas. Missä tämä sijaitsee? Onko lähellä keskustaa?
Satamakangas
5
871
Vastaukset
- S.K
Tervetuloa! Täältä löytyy tietoa.
http://www.kemi.fi/kemin_kartta/kartta.htm - Avulias
Tervetuloa Kemiin. Sataman kangas, juurikauemaksi et voi taajaman alueella päästä. Jos katsoit edellisessä viestissä ollutta karttaa se on ruudussa I/12, keskustaan on matkaa varmaan yli 10km. Mutta se ei ole ainut paikka mistä tontteja voi hankkia, niitä on lähempänäkin keskustaa. Esim. Jungossa ja Nauskassa alle 2km keskustaan. Yksittäisiä tontteja voi löytyä vielä lähempää.
- Jesse68
Mutta Satamakankaalta saa käsittääkseni tontteja meren rannalta, jos haluaa. Oma auto kannattaa tosin olla. Myös Simosta saa halpoja merenranta tontteja.
- Kemiläinen
Kyllä sinne Perämeren rannalle on tulossa asuin
alue, Rytikarin kohdalle Paavonkarin taakse. Sin-
ne kaavaillut tontit tulisivat olemaan isohkoja.
ei mitää plänttejä, eli ahtaanpaikan kammoa ei tule
ja maisemakin olisi merellinen, taitaa olla ainoa
uusista asuinalueista. Alueen palveluista mainit-
takoon iso uudehko koulu, hyvät tilat liikunnalle,
koulun vieressä myös Vastuksen kotikenttä, Paavon-
karissa urheilukenttä, myöskin toimivia urheiluseuroja, joissa junioritoimintaan panostettu kiitettävästi, koulun vieressä kirkko, kauppa(asiamiesposti)ja Krouvi. Koulun tiloissa
toimii myös kirjasto.
Sitten siinä Rytikarin alueella pankki,partureita
ja kampaamoja, bub sielläkin, kauppa, leipomo,
hammaslääkäri, hieroja, kioski(veikkaus), apteek-
ki, Luotolan harrastetilat, keilahallikin ja seu-
rojen talon ohi mennään sille kuuluisalle kalapai-
kalle, Veitsiluodon altaalle, jossa lähistöllä
lintutorni, ehkä jotain jäi pois, joku voi lisätä.
Eli sinne alueelle käännytään Kemin eteläpuo-
lelta Motorest-huoltamon kohdalta, siinä välillä
on vastikään aloittanut toiminan Puukkotehdas,
sekä alueelta löytyy vapaita asuntoja vuokratta-
vaksi mahdollisen rakentamisen ajaksi.- Toistaiseksi muualla asuva
Siellä Paavonkarissa sijaitsee hyvä venesatama, siis
meren rannalla, suojaisa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078