Miten tästä ikinä toivun?

järkyttynyt

Olen juuri katkaissut välit ainakin hetkeksi yhteen mieheen jonka olen tuntenut reilut puolitoista vuotta. Tutustuimme alun perin kirjoitellen toisillemme ja tapailimme harvakseltaan, koska asuimme eri puolella Suomea. Emme koskaan olleet muuta kuin ystäviä, joten yhtenä päivänä hän ilmoitti minulle, että on tapaillut myös toista naista. Selitti, että oli luullut, että en hänestä ole kiinnostunut, koska emme usein nähneet. Todellisuudessa en ollutkaan hänestä niin varma. Kuitenkin olin järkyttynyt hänen kertomastaan tiedosta, mutta päätin silti taistella mukana. Kunnes selvisi hiljattain, että hänellä on suhde tämän toisen kanssa. Ei kertonut itse, minun piti kysyä. Hän tuntuu pitävän minua varalla jos epäonnistuu toisen kanssa, mutta siihen en pysty. Nyt sitten pidän taukoa ja päätän sen jälkeen haluanko pitää ystävänä.

Onko muilla kokemusta tällaisesta? Miten pääsen tästä yli?

8

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkossa_teet_toisin

      Alun alkaenkin kaveri piti yhteyksiä heikosti. Jos olisi oikeasti ollut ihastunut sinuun, olisi piirittänyt sinua enemmän jo aiemmin.

      Kaveri on nyt varattu, kohteliaisuudesta on sanonut, että ollaan ystäviä, ei sitä oikeasti kiinnosta viestitellä sinulle, koska sillä on nainen vierellä.

      Etsi itsellesi uusi kiinnostuksen kohde, järjestä tälle uudelle kundille aikaa, tapaile häntä usein, ole rohkeampi, kerro tunteesi hänelle sitä mukaa kun niitä tulee äläkä enää panttaa.

    • järkyttynyt

      Sehän siinä just oli kun hän yritti osoittaa sen, että pitää minusta paljon ehdottamalla näkemistä useammin mutta koska minä en ollut varma tunteistani häntä koskaan torjuin hänen yrityksensä. Asiaan vaikutti myös se, että asun yhä kotona, joten näkeminen hankalampaa sen vuoksi. Viimeisimmän tapaamisemme aikana tosiaan paljastui, että hänellä suhde tähän toiseen naiseen. Hän vielä kaiken lisäksi ihmetteli, että emmekö voi tavata kuten tähän mennessä. Ihmettelen sitä miten hän silti antaa minun yhä ymmärtää, että voisimme olla muutakin kuin ystäviä, vaikka on suhteessa koskettelemalla minua. Sen vuoksi tunnen itseni vähän hyväksikäytetyksi.

    • järkyttynyt

      Ihmettelen eikö koe yhtään syyllisyyttä tätä toista kohtaan näi toimiessaan? Sanoi ettei koe koskettelua pettämiseksi, mutta suuteleminen olisi eri asia. Mitä edes hakee tällä? Minulle sanoi, että ainakaan tällä hetkellä hänellä ei voi olla suhdetta minun kanssani, ikään kuin pitäisi minut varalla.

    • ikuinen-sinkku

      Jätkyttävää että nainen panee jostain varattua miestä.

      • järkyttynyt

        Että mitä??? Ei ole mitään sellaista!


      • järkyttynyt

        Ihmisillä on kummalliset käsitykset. Minähän kerroin, että välillämme ei ole muuta kuin että mies välillä koskettelee minua. Osaako joku kertoa miksi joku tekee niin, että esim koskettelee toisen naisen rintoja vaikka on suhde toiseen? Eikö sitten ole tosissaan tämän toisen kanssa?


    • Ei.Lisäämistä

      Elämää on nähnyt ja pussit tyhjennetty.

    • uskomatontahuttua

      Oletko sinä ap täyttänyt jo 18 vuotta?
      Älykkyysosamääräsi on tämän aloituksen perusteella sitä luokkaa, että tarvitsisit virkaholhoojaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3155
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2381
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1730
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1573
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1087
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      866
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      811
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      784
    Aihe