Nolottaa ja hävettää

onkomuillasamaa

Nolottaa salilla mennä siihen reisien ja takajalkojen ojentajalaitteeseen kun tuntuu että kaikki miehet siinä katsoo sitten mun jalkoväliä aukee menee kiinni aukee .. tiiän et nolo ongelma mut onko muilla samaa?

18

286

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikaihaittaaetkatson

      Tykkään katsella naisia tuossa laitteessa. Jos vähän punastelevat, niin sitä parempi :)

      • nolottelijatar

        No ei tuo kommentti auttanut yhtään kyllä mua. 😣


      • omavalinta

        Miltäs susta tuntuu kyykätessä? Sillon et edes näe, kuinka kaikki tiiraa sua ja sun ahteria takaapäin. Kannattasiko olla miettimättä tuollaisia jos kerran salille menet ja keskittyä ihan vaan omaan treenaamiseen?


      • saa_näkyä

        Mulla on salilla yleensä housut jalassa! Paita joskus "unohtuu", varsinkin jos on hyvännäköisiä miehiä, esittelen mielelläni uusia silikonejani pikkutopissa selfieiden ottamisen lisäksi.


    • kkjkjggh

      "takajalkojen" minkä lajin edustaja tämä aloittaja on? Kun mulla on vaan kaks jalkaa: Oikee ja vasen... Mutta mitä helv. Välii sillä on jos, joku tuijottaa? Anna tuijottaa! Älä välitä. Eikös se ole vaan imartelevaa...

    • esineellistettymies

      Musta aina tuntuu salilla, että kaikki naiset vaan tuijottaa mun jalkoväliä. Eikö ne mussa muuta näe kuin halvan panon ja kullin?

    • kerromullekin

      Missä on sellainen sali, jossa voi katsoa naisia jalkoväliin? Itse olen käynyt n. 5 eri salilla ja kaikissa näissä "reisien ja takajalkojen ojentajalaitteet" ovat käännetty seinää vasten, ettei niitä "jalkovälejä" näy.

    • gfjgfj

      Jos ei kestä katseita parempi jäädä kotiin.

    • ururutu

      Takajalkojen

    • kiinnostunut.pertti

      Mua alko ihan tosissaan kiinnostaa nuo sinun takajalkasi.

    • takajalkovälinkyttääjä

      Voisin kurkata sun takaväliä.

      Ei sen väliä, älä välitä, älä ole takakireä.

    • Hölmöläistenhommaa

      Kyllä ämmät on tyhmiä.

    • Tuijottelulle

      Kannattaisikohan sinun sitten siinä pieraista

    • luupinalla

      Miehet pitävät katsomisesta, olisit otettu kun saat huomioita.

    • aloittelijaminäkin

      Hankkikaa ihmiset elämä... jos olet TODELLA kiinnostunut kuntosalilla käymisestä niin et ajattele hevon vertaa muiden ajatuksia. Jos taas jäät tuijottelemaan niin varmaan sinut huomataan. halleluja ....

      • Salillakatsomassa

        Siinä vasta on kuule elämää, kun pääsee tiiraamaan oikein kunnolla toisten takajalkoja ja perälistoja, jalkovälistä puhumattakaan. Ai, että kun aina silloin tällöin oikein hikinen perä tai kunnon kamelinvarvas osuu kohdalle, niin silloin on ollut todella onnistunut salipäivä. Slurps...


    • terästyttö

      Mä itse aina oikein levittelen ja pusertelen jumppatrikoitani jalkovälistä ja oikein ponnistan huulet turpeiks alhaalta jos joku miäs kattoo mua reiden ojentajas tai pohkeen lähentäjäs.

    • levitälevitä

      Levitää vaan ja avita vielä sormillakin. Lähennyslaitteessa ja reiden loitonnuslaitteessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1538
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1042
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      812
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      781
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      717
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      112
      713
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      686
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      644
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe