Teini-iän kännikokeilut

ex-raitis3

Kuten olen aikaisemminkin kertonut, oli täysin raitis nuori parikymppiseksi asti (ja luonnollisesti sinkku). Sitten aloin ymmärtää, että jos haluaa löytää tyttöystävän, on pakko alkaa juomaan. Aloinkin sitten parikymppisenä juomaan ja alkuun tuli tietenkin ylilyöntejä. Nämä olivat kovin noloja tilanteita, koska tein samoja mokia parikymppisenä kännätessä mitä muut olivat tehneet jo teini-ikäisenä. Mutta hiljalleen se alkoholinkäyttö alkoi sekin sujua.

Vähän päälle parikymppisenä aloin seurustella erään tytön kanssa. Melko pian tyttö alkoi kertoa omista teini-iän kännikokeiluistaan ja kovasti kyseli omista kokemuksistani. Olin vaikean paikan edessä. Joko myöntäisin, että teini-ikäni oli raitis ja yksinäinen tai sitten keksisin satuja. Koetin jotenkin luistaa tilanteesta, mutta tämä jäi sitten rasittamaan suhdetta ja se lopulta päättyikin.

Tämä muistutuksena kaikille siitä miten tärkeää on muiden mukana hankkia näitä kännikokemuksia jo viimeistään 15-vuotiaana. Nämä puuttuvat kokemukset voivat aiheuttaa ongelmia vielä vuosien ja vuosikymmentenkin jälkeen.

11

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täyttäroskaa

Oletko joku Alkon mainosmies vai?

• eivoiymmärtää

"Joko myöntäisin, että teini-ikäni oli raitis ja yksinäinen tai sitten keksisin satuja. Koetin jotenkin luistaa tilanteesta, mutta tämä jäi sitten rasittamaan suhdetta ja se lopulta päättyikin."
      Luulisi tuon olevan päinvastoin hyvä asia, että oli raitis. Ja miten se nyt suhdetta voi rasittaa, kun ei ole kännissä nuorena sekoillut?

• ex-raitis3

No nainen halusi muistella omia teini-iän kännikokeilujaan ja tietenkin toivoi että minullakin olisi sellaisia olisi ollut. Yhteiset ja yhtenäiset kokemukset lähentävät ihmisiä.

Kyllähän ihmisten usein muistelevat menneitä ja nauravat yhdessä samanlaisille muistoille.

• fkfl

Kai nyt pariskunnilla yleensäkin on paljon muitakin yhteisiä kokemuksia, teininä ryypiskely olisi vain yksi sellainen (jos molemmat on sitä tehneet)

• RaitisMiesRunkkaa
        fkfl kirjoitti:

Kai nyt pariskunnilla yleensäkin on paljon muitakin yhteisiä kokemuksia, teininä ryypiskely olisi vain yksi sellainen (jos molemmat on sitä tehneet)

Onhan se teininä ryyppääminen Suomessa olennainen aikuistumisriitti ja sellainen juttu, jota jälkeenpäin usein kaverien kesken muistellaan. Ja jos mies ryhtyy välttelemään tätä puheenaihetta, niin se antaa naiselle vinkkiä, että mies on ehkä ollut atp ja nössö, joka on kyhjöttänyt kotona samaan aikaan kun ytp:t ovat vetäneet ensikännejä ja poksautelleet tyttöjä kotibileissä. Jos tämä miehen alhainen markkina-arvo paljastuu, niin nainen päättelee, että kerran atp, aina atm, ja laittaa miehen vaihtoon. Joten kyllä miehen ilman muuta kannattaa valehdella siitä, että teinikännäämistä on ollut. Tietysi jos ne kokemukset puuttuvat kokonaan, uskottavien kännikuvausten keksiminen voi olla hankalaa. Mutta rehellisyydestä naiset rankaisevat vielä varmemmin.

• Kuulostaa kovin tutulta. Vuonna 2008 ollessani 16-vuotias ja täysin absolutisti, seurustelin jonkinlaisen kovistytön kanssa muutaman viikon ajan. Hän oli tuolloin 14-vuotias ja esimerkiksi vapunaattona soitti minulle kännissä ja kertoi että juoksee kaveriensa kanssa poliiseja karkuun. Erilaisten elämäntyylien ja myös hieman hankalan välimatkan takia erosimme aika pian. Muutama viikko eromme jälkeen hän joutui raiskauksen "uhriksi" oltuaan jossain uimarannalla klo 2 yöllä. Hah, siinäpä sai intohimoista ja rajua seksiä jota minä en kyennyt tarjoamaan. Oikeus toteutui kun joku ytm korkkasi tytön joka muutama viikko sitten jätti minut. Tekisi mieli heittää high five tämän raiskaajan kanssa.

18-vuotiaana kävin muutaman kerran baareissa ammattikoulun kaverien kanssa, mutta tuolloin söin Roaccutan-kuuria jonka vuoksi jouduin olemaan vesilinjalla ja kaverieni kuskina. Koskaan en saanut mulle luvattuja bensakorvauksia, joten poistin heidät FB:n kaverilistalta ja muutenkin koulun päättyessä tiemme erkanivat. Vitun paskoja ilmaishuoria nekin. Panoseuraa haettiin baarista, mutta kilttiä ja kunnollista kamupoikaa käytettiin häikäilemättä hyödyksi.

Nyt parikymppisenä on tullut ryypiskeltyä vähän turhan paljon. Baarissa olen käynyt viimeksi 2012, mutta se on niin helppoa ja kivaa rojahtaa illalla nojatuoliin ja alkaa tyhjentämään oluttölkkejä samalla kun katselee leffoja ja pelaa esim. GTA:ta tai Red Dead Redemptionia. Kokonaan oma taiteenlajinsa on ryypätä luonnossa ja pyöräillä kännissä. Itse asiassa ajattelin juuri puolisen tunnin kuluttua lähteä pyöräilemään, mennä metsään keräämään puolukoita ja siinä samassa juoda muutama olut luonnon helmassa.

Luonnollisestikin käyttäisin alkoholia vähemmän, jos minulla olisi vieno, kaino ja impi tyttöystävä jonka kanssa voisi niitä leffoja katsella sylikkäin ja toki tehdä muitakin asioita yhdessä. Tai no, palstatotuuksien mukaan minun kannattaisi silti ryypiskellä rehvakkaasti jotta mahdollinen tyttöystävä ei pitäisi minua tylsänä ja kunnollisena kamupoikana.

• holisti00

Tuskin käyttäisi vähemmän jos sinulla vaimo olisi, olethan jo alkoholisoitunut.

• tttttttttt

Raiskaaja on YTM? onpa sairasta.

• kohta21vmies

Mulle olisi melko varmasti vanhemmat raivonneet päin naamaa jos olisin vetänyt alaikäisenä kännit. Ja niin hankalaa olisi ollut olla jäämättä kiinni siitä. Hyi hyi mitä he olisivat minulle tehneet. Mullakin alkoi tuo bilettäminen siitä kun pääsin yliopistoon ja onhan mullakin ollut välillä niitä ylilyöntejä. Olen yhä sellainen ei koskaan seurustellut, eihän niissä opiskelijabileissä yleensäkään mitään heilaa hankita, ainakin useimmat naiset seurustelee jo. No, tosin mun mielestäni luultavasti kaljan juominen on kivempaa kuin pussailu. Tuossa fuksivuonna tuli myös tutustuttua oluiden maailmaan. Esimerkiksi viikolla eräällä luennolla teki niin hirveästi mieli vehnäolutta niin sitä piti sitten käydä yksi tölkki ostamassa, mutta se riitti tuolle päivälle.

• AEFEF
      • niin.varmaan

Pään saa sekaisin trendikkäästi muillakin aineilla kuin alkoholilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60