Kuka tulee olemaan uusi HC?
Vastaukset 16
- Varmatietoo5
Kuulemma Pekka Lamminsalo
- Arsearse
Lamminsalon Pekka Pekka Pekka Pekka kaikuu helsingin kaduilla
- Saviahmatti
Uskoisin että Mika Eloranta. Velipoika alkaa vetämään puolustusta.
- KarjalaSaatana
Lisäää späägää peekan nokkaaan. Lisää nokkiaa Peekaallee.
Lisää Pekkojaa täähään maahan. Lisää maataaa suomellee. - fediroosteri
Eikös se Leivoja ole ihan vapaalla?
- åstrand
Lievoja on kuulemma värvätty ecgn apuvalmentajaksi jabarin alaisuuteen. tarkoituksena nostaa seura vaahtera liigaan 2018 kaudelle
- varmatieto
Eti Karkulahti nähty lounastamassa punapaitaisten kanssa
- ahneellapaskainenloppu
Jarmo Lahti kuulemma ei maksanut lounasta niin Karkulahti päätti mennä Wolvoihin.
- Outbound2016
Eti oli houkuttelemassa pettyneitä Kukonpoikia Wolverinesiin pelaamaan. Siispä Roosters on edelleen ilman päävalmentajaa ja pelaajavirta poispäin.
- Wikilies
Orvonmaa on kuulemma siirtymässä kukkoihin.
- rulezii
ymmärrettävä juttu kun roossa saa mitalleja ihan vaan istumalla. ecgssä joutuu tunareiden kanssa painimaan sivurajalla ja silti on aina joku 4-5 sija alimmissa sarjoissa.
- EiLöydy
Tässä ketjussa spekuloidaan Valmentajilla. En tiedä miten Orvonmaa liittyy siihen keskusteluun ?
Näyttää siltä että Leivoja ei ole myöskään Roostersin mies. Ei vaan löydy ei... - 777777777
Eloranta, wikström, titola.
Tuosta kolmikosta löytyy uusi päävalmentaja.- Tietoalöytyy
Ei pidä paikkaansa. Uusi HC löytyy viime kauden startista. Fakta.
- Tietoalöytyy
*staffista
- Murusiako
Ei taida kukaan haluta tätä hommaa itselle. Sortuva dynastia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470