Kuka tulee olemaan uusi HC?
Vastaukset 16
- Varmatietoo5
Kuulemma Pekka Lamminsalo
- Arsearse
Lamminsalon Pekka Pekka Pekka Pekka kaikuu helsingin kaduilla
- Saviahmatti
Uskoisin että Mika Eloranta. Velipoika alkaa vetämään puolustusta.
- KarjalaSaatana
Lisäää späägää peekan nokkaaan. Lisää nokkiaa Peekaallee.
Lisää Pekkojaa täähään maahan. Lisää maataaa suomellee. - fediroosteri
Eikös se Leivoja ole ihan vapaalla?
- åstrand
Lievoja on kuulemma värvätty ecgn apuvalmentajaksi jabarin alaisuuteen. tarkoituksena nostaa seura vaahtera liigaan 2018 kaudelle
- varmatieto
Eti Karkulahti nähty lounastamassa punapaitaisten kanssa
- ahneellapaskainenloppu
Jarmo Lahti kuulemma ei maksanut lounasta niin Karkulahti päätti mennä Wolvoihin.
- Outbound2016
Eti oli houkuttelemassa pettyneitä Kukonpoikia Wolverinesiin pelaamaan. Siispä Roosters on edelleen ilman päävalmentajaa ja pelaajavirta poispäin.
- Wikilies
Orvonmaa on kuulemma siirtymässä kukkoihin.
- rulezii
ymmärrettävä juttu kun roossa saa mitalleja ihan vaan istumalla. ecgssä joutuu tunareiden kanssa painimaan sivurajalla ja silti on aina joku 4-5 sija alimmissa sarjoissa.
- EiLöydy
Tässä ketjussa spekuloidaan Valmentajilla. En tiedä miten Orvonmaa liittyy siihen keskusteluun ?
Näyttää siltä että Leivoja ei ole myöskään Roostersin mies. Ei vaan löydy ei... - 777777777
Eloranta, wikström, titola.
Tuosta kolmikosta löytyy uusi päävalmentaja.- Tietoalöytyy
Ei pidä paikkaansa. Uusi HC löytyy viime kauden startista. Fakta.
- Tietoalöytyy
*staffista
- Murusiako
Ei taida kukaan haluta tätä hommaa itselle. Sortuva dynastia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981495Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44827Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473703Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll10619- 38570
- 42566
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37500- 29478
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE154461