Kertokaahan mielipiteenne, mitä tarkoittaa, kun nainen harmittelee ettei ole ihastunut tai pystynyt ihastumaan minuun. On minulla tästä muodostunut ihan ikiomakin mielipide, enkä ole sille täältä tukea hakemassa. Kiinnostaisi vain kuulla muitakin näkökulmia ja mahd. omakohtaisia kokemuksia.
Taustoitetaan sen verran, että yhteyksissä hän kuitenkin haluaa olla jollakin asteella ja teki tämän selväksi omasta aloitteestaan. Olen joskus tehnyt hänelle selväksi omat ajatukseni häntä kohtaan. Juuri silloin hän halusi katsoa "jonkun toisen jutun". Ei toiminut, katsoi taas "jonkun toisen jutun" => ei toiminut ja avautui siitä minulle. Vähän tietysti karua kuunneella tällaisia avautumisia ihmiseltä, ketä kohtaan on jonkin asteista kiinnostusta romanttisessa mielessä. Harmittaa ehkä enemmän hänen puolesta, että hakkaa päätänsä seinään noilla kokeiluillaan. Aina löytyy joku vika jne. tai ongelma, miksi ei pääse alkua pidemmälle. Minulle hän ei halua tai uskalla antaa mahdollisuutta, muttei kokonaan poiskaan sulkea.
Voi harmitus, kun ei ihastunut
16
210
Vastaukset
- lopetaharmittelu
Olette kavereita. Hae joku muu tyttöystävä.
- hmm___
mitä tarkoittaa ? toi nainen etsii vain parempaa
- Pässikö
Samoihin lopputulemiin olen itsekin tullut, että etsii parempaa. Ihmetyttää vain, että mitä tarkoitusta palvelee jäädä ysäväksi ihmiselle, kenellä tietää olevan ajatuksia enemmänkin häntä kohtaan? Ihanko kiusallaan, vai mikä tässä ystävyydessä mua kohtaan on pointtina? Voinhan toki itsekin ratkaisuni tehdä ja katkaista välit. Olisi vain tylyä ja ehkä turhaakin, kun on mukava ja fiksu nainen. Taikka niin, minähän tästä nyt kärsin ihan itsekseni...
- Salasuhdeilmitullut
Juuri tuo roikkuminen toisissa ihmetyttää. Kavereita muka ollaan kaiken sen tapailun jälkeen? Nyt kaikki miettimään hyväksyisitkö sinä puolisosi kaveriksi sellaista jonka kanssa on ollut salasuhde? Toki jos puoliso ei tiedä asiasta niin ei voi vaatia tai edes epäillä ystävyyttä. Nyt kun kaikki puolison ystävät ovat epäilyksen alla ei voi ketään syyttää. Kuitenkin kun asia on tullut ilmi kannattaa pitää pää alhaalla ja olla hiljaa. Tällainenkin tilanne olemassa kun ei halua kertoa kuka se oli.
- Pässikö
Miten salasuhdekuvio liittyy tähän alkuperäiseen kirjoituksen? Kaksi vapaata ihmistä tapaillut ja päätyneet ystäviksi, vaikka toisella olisi muunkinlaisia ajatuksia. Hänellä ei siis ole tällähetkellä suhdetta kenenkään kanssa, eikä minullakaan. Tai jos hänellä onkin, niin onnea siihen suhteeseen. Ei olisi tarvetta sitä ainakaan minulta salailla, enkä olisi väliin tunkemassa tms.
- mistätiedä
jos sun vapaa akka on jollekin "toinen nainen"
- Kiljuuna666
Ensinmäinen asia mitä sinä teet on se, että teet naiselle selväksi sen, ettet ole ansainnut tuollaista kohtelua, kuitenkaan. Katelkoot juttunsa keskenään. :(
Kyseinen käytös on hieman ala-arvoista sinua kohtaan ja tytteli ei taida tätä nyt ihan ymmärtää jos on kuitenkin tietoinen sinun tunteistasi.
Epäilen että nainen ei nyt edes ymmärrä loukkaavansa sinua.
Jos et halua olla puhtaasti hänen kaverinsa, unohda hänet. Jos luulet että kaverillinen suhde onnistuu puoleltasi niin toki, ole yhteyksissä. Muussa tapauksessa otat ison riskin ja sattuu.
Montako "juttua" ajattelit terapioida hänen kanssaan odottaen "vuoroasi" jota tuskin tulee. (Siis todennäköisesti, ihmeitä toki tapahtuu)
Itsellä myös miespuoleinen ystävä, parhaimpia kavereita, joka korviaan myöten ihastunut minuun. Tunne vaan ei ole molemminpuoleinen mutta ollaan keskusteltu asiasta. Ikinä häntä en halua loukata, tärkeä ihminen kuitenkin, joten jätän miesasioideni puimisen suosiolla aivan muiden ystävien kontolle.
Sovittu myös että kavereita, joskus tietty kyselee mitä miesrintamalla, koettanut mahdollisimman ympäripyöreästi vastailla koska tietäisin sen satuttavan häntä jokatapauksessa.- Pässikö
Niin. Näinhän se varmaan on. Nyt kun miettii, niin yksi "ongelma" minussa hänelle on varmaan se, että omat lapseni on minulla huolehdittavana puolet ajasta. Yhdessä "terapoinnissa" valitteli ettei saanut riittävästi aikaa edes lapsettomalta mieheltä. Hänellä itselläänkin lapsia. Arvostaa ihmisenä, kokee minut fiksuksi ja hyväksi ja huolehtivaksi isäksi, mitä omastakin mielestä olen. No eipä tämä ensimmäinen kerta ole minulle, että juuri ne minun lapset olisi liikaa juurikin tämän 50/50 kuvion ja sen vaatiman ajan vuoksi. No tämä vain yksi ajatus mitä olen tässä kuviossa miettinyt. Mene ja tiedä..
Mutta en koe, että minun tarvitsee tehdä mitään "selväksi". Hänhän on jo sanonut ettei pysty jostain syystä ihastumaan. Mut eipä tämä ns. vakavalla pohjalla ole ollutkaan, eikä lapset millään tasolla kuvioissa mukana. Mehän vain tavattu joitakin kertoja suht pitkän ajan kuluessa ja oltu muuten yhteyksissä aika tiiviisti. No aika se korjaa tämänkin.. - Kiljuuna666
Okei.. No oli lapset esteenä tai ei, mene ja tiedä. Ehkä hän ei loppujenlopuksi kuitenkaan ole sinun"vaivan" arvoinen koska ei viitsi edes yrittää. Ihmiset on kuitenkin aika ratkaisukeskeisiä ja ongelmiin löytyy keinoja yllättävästi kun aletaan pohtia. Eka prioriteetti on hyvä tuo, miehen pitää olla hyvä isä. Se on monellakin fiksulla naisella. :)
Tää on niin tätä, kun on se orastava juttu ja pettymyksen sietäminen kun ei onnistunutkaan. Hyvää syksyä! Keväällä on jo uudet murheet ;)
- ystävyydestärakkauteen
No se tahtoo vaan olla sun ystävä eikä tiedä miten antais pakit niin ettei menetä sua. ei kukaan muutenkaan heti rakastu. voi se vaikka suhun rakastua ja ihastuaki piemmän päälle kunhan vaan oppii tuntemaan . Mitä jos oisitte kavereita ensin pitempään? Tässä blogissa kerrottiin miten vaikeeta on antaa pakit:
http://pokamun.blogspot.fi/2016/09/jos-mulla-on-toinen.html- Pässikö
Juuh, ihan hauska plogi. Ei ehkä saa yhteenkuuluvuuden tunnetta nelikymppisenä tuohon. Empatiaa ja ymmärrystä toki.
Tuli vain mieleen, että miksei muka olis valmis minusta luopumaa ihan total? Taidanpa tehdä omat ratkaisuni ja tosiaan sulkea hänet kokonaan pois. Aika sitten saa näyttää, kun olen valmis kohtaamaan jonkun. Meanwhile teen jotain muuta hauskaa (ei liity naisiin, tai miehiin
- Taruse
jotkut toiset jutut...jos mun rakkaalla olis toiset jutut tärkeempiä niin se olis hyvin äkkiä ex. muista itsekunnioitus
- Naisajattelija
Ehkä se nainen haluaa pitää sinut kaverina juuri siksi, ettei halua loukata. Ajattelee, että olet mieluummin kaveri kuin ei mitään. Voi olla jopa niin, että naista ei kiinnostaisi olla edes kaveri, mutta kokee sen velvollisuudekseen, koska tietää olevansa sinulle tärkeä ihminen.
- Pässikö
Voihan se olla niinkin. Tuntuu vain oudolta, kun tämä "ystävyys" juttu tuli hänen aloitteestaan, kun olin tavallaan lähdössä kuvioista kokonaan pois. Mutta väliäkö tuolla enää. En ole, enkä halua olla aktiivisesti hänen kanssaan missään tekemisissä. Jos jotain yhteydenpitoa tulee (velvollisuudentunteesta tai ei) vastaan ystävällisesti ja that's it. Kyllä se siitä laantuu ja on koko ajan laantumaan päin. Ei mua kiinnosta kuulla enää yhtään hänen kokeiluaan jonkun toisen miehn kanssa ja mielipahaa siitä..
- Ozymandias7
Olen nähnyt tuollaista ,että olisi hyvä mies tarjolla ja nainen valittelee, ettei tunne mitään. Ei ne tunteet herää, vaikka roikkuisit hänessä vuosia, niin että älä hukkaa aikaasi murusia keräten ja itseäsi rikkoen. Ystävyys on mahdollista, jos se ei estä teitä kumpaakaan etsimään muuta suhdetta.
- Pässikö
Eipä ole tarkoituskaan jäädä roikkumaan tai "kerätä murusia". Ihmettelen vain tuota ystävyysjuttua tai ehkä enemmän sitä, että miksi yleensä haluaa olla missään tekemisissä. Olen ollut itse vastaavassa tilanteessa, missä minusta on oltu kovin kiinnostuneita ja olen joutunut antamaan ns. pakit. Tiedän että se satuttaa, mutta onhan se selkeä juttu silloin. Tiedostan myös sen, että itselleni olisi ihan mahdollista jäädä ystäväksi jne., mutta osaan kyllä mielestäni hypätä toisen saappaisiin sen verran, että pystyn käsittelemään tilanteen mahd. vähällä mielipahalla. En esim. ala purkamaan sydäntäni jostain omista kiinnostuksista tai asioista. Enkä jakele "murusia". Ei hän estä minua saamasta suhdetta jonkun toisen kanssa. Jos sen joku estää, niin ne esteet on minun oman pään sisällä. Eli kun järki sanoo, ettei mitään ole eikä tule, niin tunteesta on päästävä eroon. Vaikka sitten hylkäämällä koko hatara yksipuolinen ystävyys ja olematta missään tekemisissä koko ihmisen kanssa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959