Muisti pelitti taas umpiluussa mullakin on akka joensuussa salaojaa pitkin jätin huussin silleen minä vältin sörkän bluussin lesken luokse tuuppikseen mä varmaan vielä palaan vaimolle mä valehtelen menen vain mä kalaan liiton pyhänä mä varmaan pidän aina muttei haittaa tämä sattui perjantaina
Krisu on dörtsis ja tarvitaan kinkku yössä heilahtaa läävässä linkku kärsällä auki se salvan saa sian jäljet hangelle kuu heijastaa sikaparka joutunut kauhun valtaan pitskulle jo toivat haudonta-altaan lentokentän makasiiniin sian jäljet johtaa tyhjän läävän teurastajan kohtaa miksu sika oli mallorkalla varjossa se sittas palmun alla ammuttu ei halki sian kalloo rakosta ei tehty jalkapalloo miksu sika uinu laguunilla nahkassansa kiinni vielä villa renki huutaa navetassa pippi juu suomalainen sika ruskistuu sunnuntaina sian killaus huonosti luistaa teurastajan handu luodin piipusta puistaa saparoveitseä skidit ei nouda tuoniksen virtaa ei sankarit souda ihminen ei tiedä mitä sian päässä liikkuu ennen kuin se orressa kiikkuu miksu...lantiksen puolella sorkat ja suolet naapuri myynyt on ruhosta puolet navetan takana hurmeessa maa kauheissa unissa nähdä sen saa sika on selvinnyt vuoteen uuteen luottaen katsoo se tulevaisuuteen lentokentän makasiiniin sian jäljet johtaa huomenna se isäntänsä kohtaa miksu sika oli mallorkalla krisusafkan tähteet herkkunansa oikein miksu himaan paluun funtsi talossa vieraana jo oli mia kuntsi
lyriikkaa on
nibust851
0
97
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354473- 553075
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472971- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542095- 52081
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703