Väitän,että miehen pinnallinen ja alentuva suhtautuminen naiseen laskee huomattavasti miehen markkina-arvoa.
Kuka oikeasti haluaisi jakaa elämänsä tai edes yhden yön miehen kanssa, jolle nainen ei ole tasavertainen seksi-tai elämänkumppani?
Ehkä sellaiset naiset suostuvat, jotka eivät välitä, tai joilla on masokistisia piirteitä psyykessä.
Minä en ainakaan suostu, sovinisti jää, kuin nalli kalliolle, alemman tason ystäviensä tai oman kätösensä kanssa juhlimaan.
Miehen pinnallinen suhtautuminen naiseen
83
276
Vastaukset
- SoliterniuM1977_
Eiköhän naiset ole samanlaisia pintaliitäjiä nykymaailmassa. Itse katson naisessa normaalin siedettävän luonteen lisäksi ulkonäössä sitä ettei ole ylipainoa eikä lapsia. En muuta.
Mutta nykyään kaikki 30-40v sinkkunaiset ovat kaikki armotta yksinhuoltajia ja/tai sotanorsuja. Joten ei kiinnosta. Mielummin yksin.
Jos tämä tekee minusta pintaliitäjän isolla P:llä niin ok. Minusta vaan ylipaino on sellainen asia, joka ei viehätä enkä siis voisi ajatella seurustelua sellaisen naisen kanssa vaikka olisi miten kiva.- tuituituitui
No onhan se totta, että ihmiset lötkähtävät, kun nuoruuden into lakkas ja monet ovat liitoissa. Kuitenkin eroprosentti on niin korkea nykyään, että ei voi sanoa, etteikö ole tarjontaa.
Lapsivaatimus varmaan kaventää juuri sinun mahdollisuuksiasi, ylipainokysymys on makuasia, ymmärrettävää. Eivät kaikki kuitenkaan ole lihavia yksinhuoltajia, hyvä mies..naurua...onko nettideittitraumoja? Tuollaiset arvot vaan karsii ne lapsettomat ja timmitkin naiset sun ulottumattomiisi. Ainakin ne mukavat ja empaattiset tapaukset.
- Naisasialooseri1
Lapsettomuuden ja normaalipainon vaatimus on vielä erittäin vähäinen vaatimuslista. Ylipaino on aina naisen oma vika, kukaan ei ole pakottanut syömään itseään läskiksi.
- keilapalllo
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Lapsettomuuden ja normaalipainon vaatimus on vielä erittäin vähäinen vaatimuslista. Ylipaino on aina naisen oma vika, kukaan ei ole pakottanut syömään itseään läskiksi.
Minä olen lapseton, normaalipainoinen, harrastan liikuntaa, mutten kelpaa kellekään, koska olen ruma. Ja ätmit ovat niitä pahimpia syrjijiä, komeat miehet ovat lähes poikkauksetta paljon ystävällisempiä.
- p.sykologi
keilapalllo kirjoitti:
Minä olen lapseton, normaalipainoinen, harrastan liikuntaa, mutten kelpaa kellekään, koska olen ruma. Ja ätmit ovat niitä pahimpia syrjijiä, komeat miehet ovat lähes poikkauksetta paljon ystävällisempiä.
Väität olevasi normaalipainoinen, mutta olet valinnut nimimerkiksisi nimen "keilapalllo". Tämä paljastaa, kenties tahtomattasi, että olet selvästi ylipainoinen ja muistutat muodoltasi keilapalloa.
Onhan se nainen semmonen ateria jonka saa syödä.
- erkki-täti
Ai niinku HäpyMeal?
- Huikulikuikuli
Sehän riippuu luonteesta.
Miten olis muuten, et sateenkaarihesan mäkkäreihin lanseerattais gaymeal-hotdog ateria kahdella nakilla...winkwink?
Olisko erkkitäti silloinkaan mäkkärin asiakaskunnan koristeena? - erkki-täti
Huikulikuikuli kirjoitti:
Sehän riippuu luonteesta.
Miten olis muuten, et sateenkaarihesan mäkkäreihin lanseerattais gaymeal-hotdog ateria kahdella nakilla...winkwink?
Olisko erkkitäti silloinkaan mäkkärin asiakaskunnan koristeena?No enpä olisi.
Ja ihan wink-wink, kaikki vanhat palstalaiset kyllä tietävät, että minä olen nainen enkä mikään homomies.
Roskaruoka on aivojen kehitykselle ja hyvinvoinnille vahingollista. Liikaa omega-6:tta ja liian vähän omega-3:a. Jätä siis mäkkärit ja muut hetkeksi pois ruokavaliostasi ja keskity nakkien sijasta johonkin puhtaampaan ruokaan. Kipsalle kun menee niin saa samalla hinnalla vattalleen täytettä eikä jotain bik mäk nappia joka sopii sormien väliin..
- Llpprrrrrrrrrrrrrr
No ei mun kurvini kärsi silloin tällöin syödystä hampparista, palaa siinä missä muukin safka menemään tuossa tuokiossa, pörinä vaan käy!
Llpprrrrrrrrrrrrrr kirjoitti:
No ei mun kurvini kärsi silloin tällöin syödystä hampparista, palaa siinä missä muukin safka menemään tuossa tuokiossa, pörinä vaan käy!
Kuulostaa majesteettisen kuumalta taas.
- Wroomeroommm
Kuulostaako, kellä on korva, kuulkoot..
- kallon.kutistaja
erkki-täti kirjoitti:
No enpä olisi.
Ja ihan wink-wink, kaikki vanhat palstalaiset kyllä tietävät, että minä olen nainen enkä mikään homomies.
Roskaruoka on aivojen kehitykselle ja hyvinvoinnille vahingollista. Liikaa omega-6:tta ja liian vähän omega-3:a. Jätä siis mäkkärit ja muut hetkeksi pois ruokavaliostasi ja keskity nakkien sijasta johonkin puhtaampaan ruokaan."minä olen nainen enkä mikään homomies"
Jos tämän uskotteleminen itsellesi saa sinut tyytyväiseksi ja tunnet olevasi rauhassa itsesi kanssa niin voit kaikin mokomin uskoa näin jatkossakin. - Tyuiuuhhhjjk
Anteeksi erehdykseni, taisi johtua nimestäsi ja kypsän naisen olemuksesta, jota transsut usein jäljittelevät.
Halit.
Mut jos tykkäät erkkitätönen hienosta ruuasta, niin eiks olis kiva pukeutua vähän naisellisemmin?
- Selkeytävähän
Sovinisti = alentuvainen? Miten ihmeessä?
Pikemminkin epätoivoinen = alentuvainen.- Tiedänkyllä
Siis alentuva=alentuu keskuskeluun taivaan lahjana naiselle. Aivan yleinen kyykytyskeino, kun mies on epävarma itsestään, toimii varsinkin kun kulli on pystyssä vähän väärään aikaan..mikä tosin mun mielestä on I-H-A-N mielettömän söpöä...
Siinä ressukka sitten kuvittelee, et nainen ei tajua. - Ahaaa
Tiedänkyllä kirjoitti:
Siis alentuva=alentuu keskuskeluun taivaan lahjana naiselle. Aivan yleinen kyykytyskeino, kun mies on epävarma itsestään, toimii varsinkin kun kulli on pystyssä vähän väärään aikaan..mikä tosin mun mielestä on I-H-A-N mielettömän söpöä...
Siinä ressukka sitten kuvittelee, et nainen ei tajua.nää olikin jotain kännijuttuja
- Vitunpoliisi
No shaming language here! :-)
- Potunviliisi
Vitunpoliisi kirjoitti:
No shaming language here! :-)
Ei niin, silkka toteamus epätolkkuun vastaukseen.
- PalstanRuminMies
Naisten pinnallinen ja feministinen käytös on taannut sen että koskaan en saanut lasta enkä näinollen perhettä perustettua naisen kanssa. Jos näkisitte miehen muunakin kuin seksisymbolina niin kai minäkin olisin naisen saanut mutta ei. Se on kyllä tasan niin että te olette pinnallisuudellanne pilanneet useammankin miehen perhe haaveet joten saat ihan suosiolla katsoa peiliin.
- erkki-täti
Minä näen sinussa miehen, joka ymmärtää hyvän ruoan päälle, ja osaa sitä jopa laittaakin.
Kyllä menee hyvä mies hukkaan, jos sinua ei kukaan nainen nappaa. erkki-täti kirjoitti:
Minä näen sinussa miehen, joka ymmärtää hyvän ruoan päälle, ja osaa sitä jopa laittaakin.
Kyllä menee hyvä mies hukkaan, jos sinua ei kukaan nainen nappaa.No otappa siitä! PRM ei ole omien sanojensa mukaan edes ikärasisti ja kaikki kelpais :)
- PalstanRuminMies
exex-atn kirjoitti:
No otappa siitä! PRM ei ole omien sanojensa mukaan edes ikärasisti ja kaikki kelpais :)
Miksi olisin? Nainen on nainen olkoon ikä mikä hyvänsä. Toisekseen mulla ei ole edes varaa sanella ehtoja millainen naisen pitäisi olla vaikka pidänkin enemmän ikäisistäni tai hieman vanhemmista naisista. Kauniit ja komeat valkkaa. Rumat ottaa sen jonka saa. Minä taas en saa edes niitä jämiä.
Ja erkki tädille. Kyllä kokkaus taidot on vuosien mittaan kehittyneet laittelenhan pelkästään kotiruokaa luonnon antimista minkä sadonkorjuu aikaan on mahdollista ottaa. Riista, kalat, sienet, marjat sekä oman maan perunat yms. Luonnonläheinen harrastus tuonut nytkin antimia pöytään ihan mukavasti vaikka syksy onkin vasta aluillaan. Ja on sellaisia herkkuja mistä ei moni urbaani kaupunkilais kananautanuudeli ihminen tiedä mitään. - Latotanssssit
No ni siittä sitten vaan rekkaatte nimimerkit ja painutte privalle.
Eikä mitään nössöilyä, kaks aikuista ihmistä kyllä uskaltaa.
- Fruifsujdhkjg
Tämä on juuri se syy miksi tiputan yli 90% naisista tutustuessani heihin. En ole heille ihminen vaan joku joka heidån mielestään tulisi täyttää heidän elåmästään puuttuva mies-roolisuoritus tuon naisen määritteillä.
Niinkin yksinkertainen asia kuin odotus siitä että "Mies tekee aloitteen" on miehen asettamista suoriterooliin ja paskomista vaikkapa utilitaristisen mielen päälle.
Naisten tarjoamaa epäinhimillistä kohtelua perustellaan perheen perustamisen hyveellisyydellä tai vaikkapa toiveella pitkästä parisuhteesta. Mielestäni yksi ilta esineellistettynä yhteisen seksikokemuksen tiimoilta on kuitenkin pienempi paha kuin 30vuotta aviomies-suoritetta naisen ehdoilla ilman toteutuvaa itseä.- 5505
Sinua ei siis saa asettaa "suoritusrooliin", mutta sinä mitä ilmeisimmin mielestäsi saat asettaa naisen tuohon "suoritusrooliin".
Hommastahan ei tule yhtään mitään, ellei jompaa kumpaa aseteta siihen kammoksumaasi "suoritusrooliin", ja sinun mielestäsi siihen kuuluu nainen, etkä sinä.
Olet siis itse juuri sellainen tapaus, josta naisia mollaat. - Fkfdilhggklgfyklh
"Se on ite joka sanoo!" ymmärrän että sinkkupalstalla mielet ovat nuoria mutta ettå counterit ovat suoraan ala-asteelaisen "logiikkaa" on lähinnä säälittävää.
Toisaalta ala-asteen sosiaaliset kastit ovatkin se eriytymishetki jolloin lapset alkavat hajota ryhmiksi niin sukupuolen kuin hierarkiankin suhteen. Täten on siis psykologisesti täysin johdonmukaista regressoitua tuolle tasolle kun ruma totuus siitå miten ja millä motiivilla suurin osa ihmisistä kohtelee toisia kaivetaan esiin myös silloin kun tavoite on konformistinen ja "hyveellinen".
- NaistenUhri
Kaikki naiset nykyään on semmoisia feministi sikoja että näkevät miehen pelkästään seksisymbolina.
- 1620
Voi sinua raukkaa, kun olet joutunut seksisymbolin rooliin.
No en noista teidän naisten markkina-arvoteorioista juuri mitään tiedä, mutta vaikuttaisi kyllä siltä, että naiset panostavat nimenomaan pinnallisiin asioihin naaratessaan miehiä.
- Jjkliyygghjk
Tietysti. Pinnallisuus on aivan luonnollinen, hyvä asia, mutta senkin täytyy olla terveessä suhteessa muihin ominaisuuksiin. Eikö?
Itselleni on tärkeintä tunneyhteys, jos se puuttuu, ei suhde pääse alkamaan. Onko suhde edes suhde ilman todellista kontaktia emotionaalisella tasolla? Mitä mieltä olet?
Joe Bob tuossa kirjoitti hienosti, että "Yksityisyys ei ole murrettavissa, sillä sellaiseen yltää vain rakkaus".
Naaraaminen...mikä vertaus! - PalstanRuminMies
Jjkliyygghjk kirjoitti:
Tietysti. Pinnallisuus on aivan luonnollinen, hyvä asia, mutta senkin täytyy olla terveessä suhteessa muihin ominaisuuksiin. Eikö?
Itselleni on tärkeintä tunneyhteys, jos se puuttuu, ei suhde pääse alkamaan. Onko suhde edes suhde ilman todellista kontaktia emotionaalisella tasolla? Mitä mieltä olet?
Joe Bob tuossa kirjoitti hienosti, että "Yksityisyys ei ole murrettavissa, sillä sellaiseen yltää vain rakkaus".
Naaraaminen...mikä vertaus!Niin kauan kun pinnallisuudesta voidaan syyttää miehiä se on vaan pinnallista mutta kun puhutaan naisten pinnallisuudesta sillä onkin yllättäen syvällisempi merkitys. Hah! Sitä ihan samaa ulkonäkökeskeisyyttä se on naiseltakin vaikka kuinka teoretisoisit asiaa. Miksi olen yksin? No siksi koska naiset ovat pinnallisia. Simppeliä eikös vaan? Itsehän en ole pinnallinen koska mulla ei ole siihen varaa kuten naisilla ja komeilla miehillä.
Jjkliyygghjk kirjoitti:
Naaraaminen...mikä vertaus!Millainen tunneyhteys? Onko se sitä kemiaa, jota naiset tuntevat ensisilmäyksestä lähtien?
- Kurppienkurppa
Se on harvinaista mielestäni (41v), en ole koko elämäni aikana ollut kun parin, ehkä kolmen miehen läheisyydessä, jossa tunteet jotenkin vaan kohtaavat kauniin harmonisesti ja toinen tuntuu olevan lähellä, vaikka olisi muualla, yksi näistä ystävä, muut jääneet esiasteelle, sekään ei riitä, jos on kommunikaatiovaikeuksia, pelkoja,estoja...Ensisilmäyksellä 1/3, muut pidemmällä aikavälillä.
Sitten taas voi olla ihan suoraa seksuaalista vetovoimaa, kuten viimeisin pitkäaikainen ihastukseni, yritin, että olisin saanut myös tunneyhteyden, mutta sitä ei syntynyt, melkein päinvastoin tilanne meni yli hilseen ja vähän negatiiviseksi..uuh..ystävän kanssa superläheinen ystävyys,ei mitään eroottista virettä. Nämä siis vaihtelevat huomattavasti, on valinnanvaraa. Joku voi tykätä ihan käytännöllisestäkin suhteesta.
Sinä palstanpöljinmies, kyllä mies saa mun mielestä tykätä kauneudesta, itse rykkään laitella ja nautin seksuaalisesta huomiosta. Olisin valehtelija, jos muuta väittäisin. Jos olisin maailman ainut ihminen, luuletko, että vaivautuisin laittautumaan? :-) - tunnesielu
HC-ätmel kirjoitti:
Millainen tunneyhteys? Onko se sitä kemiaa, jota naiset tuntevat ensisilmäyksestä lähtien?
Ei oo. Tunneyhteys on sitä että on kaksi lämmintä sydäntä eikä tasoja ja teorioita.
tunnesielu kirjoitti:
Ei oo. Tunneyhteys on sitä että on kaksi lämmintä sydäntä eikä tasoja ja teorioita.
Mutta missä vaiheessa ne sydämet lämpenee ja mitä tehdä sitä odotellessa?
- kylpijä
HC-ätmel kirjoitti:
Mutta missä vaiheessa ne sydämet lämpenee ja mitä tehdä sitä odotellessa?
Sun pitäis ihan itte miettiä eikä kysellä oraakkelia apuun.
kylpijä kirjoitti:
Sun pitäis ihan itte miettiä eikä kysellä oraakkelia apuun.
Pitää sitten varmaan kehittää joku teoria selittämään sitä. :-I
- Jjkliyygghjk
Tutustutaan ja tehdään asioita yhdessä. Mitä asioita, se on henkilökohtainen valinta. Sitten, kun toinen alkaa tuntumaan tutulta, olet tottunut häneen ja ymmärrät hänen persoonallisuuttaan, tunneyhteys alkaa muodostumaan, tai sitten ei, vaikka mikä olisi, kuten esimerkissäni mainitsin. Tai sitten tunneyhteys tulee ensin, on jo olemassa, vaikket ole vielä syvällisemmin tutustunut. Silloinkin kannattaa kuitenkin mielestäni hieman tutustua, jotta ei tekisi virhearviota toisen luonteen suhteen pelkän tunneyhteyden ansiosta. Ongelmallinen suhde on mitä on, sitä eivät tunteet paranna. Rakkaus ei paranna haavoja, se on psykoterapeutin tehtävä, päinvastoin, voi tulla enemmän ongelmia haavoittuneelle yksilölle, jos toinen ottaa vastuuta, joka ei periaatteessa hänelle kuulu. Silloin kumppani on korvaava toinen ja suhteen psyykkiset asetelmat ovat epätasapainossa, joka ei edistä sen toimivuutta ja yleensä johtaa joko eroon, tai toisen sairastumiseen psyykkisesti.
Toivottavasti tunnesielua ei haitannut, vaikka laitoin ensin oman mielipiteeni :-) - PalstanRuminMies
Kurppienkurppa kirjoitti:
Se on harvinaista mielestäni (41v), en ole koko elämäni aikana ollut kun parin, ehkä kolmen miehen läheisyydessä, jossa tunteet jotenkin vaan kohtaavat kauniin harmonisesti ja toinen tuntuu olevan lähellä, vaikka olisi muualla, yksi näistä ystävä, muut jääneet esiasteelle, sekään ei riitä, jos on kommunikaatiovaikeuksia, pelkoja,estoja...Ensisilmäyksellä 1/3, muut pidemmällä aikavälillä.
Sitten taas voi olla ihan suoraa seksuaalista vetovoimaa, kuten viimeisin pitkäaikainen ihastukseni, yritin, että olisin saanut myös tunneyhteyden, mutta sitä ei syntynyt, melkein päinvastoin tilanne meni yli hilseen ja vähän negatiiviseksi..uuh..ystävän kanssa superläheinen ystävyys,ei mitään eroottista virettä. Nämä siis vaihtelevat huomattavasti, on valinnanvaraa. Joku voi tykätä ihan käytännöllisestäkin suhteesta.
Sinä palstanpöljinmies, kyllä mies saa mun mielestä tykätä kauneudesta, itse rykkään laitella ja nautin seksuaalisesta huomiosta. Olisin valehtelija, jos muuta väittäisin. Jos olisin maailman ainut ihminen, luuletko, että vaivautuisin laittautumaan? :-)Sinä palstan pöljin kurppa hoi! Montakohan mies kirjoittajaa tältäkin palstalta löytyy jotka ovat sanelleet naiselle ne ulkonäkökriteerit ja ai perkele minkälaiset paskasaarnat saavat aina niskaansa. Lopullinen pointti katos kun on se mikä palvelee vastaajan intressejä sillä hetkellä parhaiten. Sun vastaus oli tuo mutta tiedän mikä se olisi ollut jos olisin määritellyt naiselle omat ehdottomat ihanne normini ja tasan tarkkaan tiedän minkä vittuiluketjun olisin feministeiltä siinävaiheessa saanut.
- sydänsielu
Jjkliyygghjk kirjoitti:
Tutustutaan ja tehdään asioita yhdessä. Mitä asioita, se on henkilökohtainen valinta. Sitten, kun toinen alkaa tuntumaan tutulta, olet tottunut häneen ja ymmärrät hänen persoonallisuuttaan, tunneyhteys alkaa muodostumaan, tai sitten ei, vaikka mikä olisi, kuten esimerkissäni mainitsin. Tai sitten tunneyhteys tulee ensin, on jo olemassa, vaikket ole vielä syvällisemmin tutustunut. Silloinkin kannattaa kuitenkin mielestäni hieman tutustua, jotta ei tekisi virhearviota toisen luonteen suhteen pelkän tunneyhteyden ansiosta. Ongelmallinen suhde on mitä on, sitä eivät tunteet paranna. Rakkaus ei paranna haavoja, se on psykoterapeutin tehtävä, päinvastoin, voi tulla enemmän ongelmia haavoittuneelle yksilölle, jos toinen ottaa vastuuta, joka ei periaatteessa hänelle kuulu. Silloin kumppani on korvaava toinen ja suhteen psyykkiset asetelmat ovat epätasapainossa, joka ei edistä sen toimivuutta ja yleensä johtaa joko eroon, tai toisen sairastumiseen psyykkisesti.
Toivottavasti tunnesielua ei haitannut, vaikka laitoin ensin oman mielipiteeni :-)Eipä tietenkään haittaa. Mun mielestä ensin pitää olla lämmin sydän eli lämmin tunne muita kohtaan ja se lähtee oman pään sisältä. Kylmäsydämisistä joskus tuntee ihan sen kylmän viiman, halveerauksen ja voihan sitä halveerausta tulla suustakin.
- Tiedänkyllä
No en oo valittanut miesten kriteereistä. Ei mun tarvi.
Mut varmaan harmittaa lueskella jotain kriteerejä, jos on esim väsynyt, masentunut ja ylipainoinen 40 .
Vois palstamiehet olla vähän armolisempia, ei täälä naisetkaan mitään luetteloita pahemmin laittele tai kokoajan hauku miehiä, vaikka ihan yhtä yksinäisiä varmasti omilla tahoillaan ovat. Viha ja arvostelu, mitätöinti sattuu. Jos on itse kokenut tällaista, niin ihmettelen todellakin, miten sitä haluaa siirtää eteenpäin!!!!!!!!!!!! - Tiedänkyllä
sydänsielu kirjoitti:
Eipä tietenkään haittaa. Mun mielestä ensin pitää olla lämmin sydän eli lämmin tunne muita kohtaan ja se lähtee oman pään sisältä. Kylmäsydämisistä joskus tuntee ihan sen kylmän viiman, halveerauksen ja voihan sitä halveerausta tulla suustakin.
Mut eikö sekin vaihtele sun mielestä? Tunnustan...oon välillä viimainen...
Totta tuo, että pitää osata olla lämminsydäminen, itselläni usko Jeesuksen profetiaan on aina ystävänä siinä tukenut :-)
Mut silti oon kyllä viimainen, jos joku tylyttää ja mua tylytetään usein, oon ilmeisesti ihmisten mielestä ärsyttävä..lol - 1420
PalstanRuminMies kirjoitti:
Niin kauan kun pinnallisuudesta voidaan syyttää miehiä se on vaan pinnallista mutta kun puhutaan naisten pinnallisuudesta sillä onkin yllättäen syvällisempi merkitys. Hah! Sitä ihan samaa ulkonäkökeskeisyyttä se on naiseltakin vaikka kuinka teoretisoisit asiaa. Miksi olen yksin? No siksi koska naiset ovat pinnallisia. Simppeliä eikös vaan? Itsehän en ole pinnallinen koska mulla ei ole siihen varaa kuten naisilla ja komeilla miehillä.
Et ole pinnallinen, kun sinulla ei ole siihen varaa.
Toisin sanoen: olisit ilman muuta pinnallinen, jos sinulla vain olisi siihen varaa. - PalstanRuminMies
1420 kirjoitti:
Et ole pinnallinen, kun sinulla ei ole siihen varaa.
Toisin sanoen: olisit ilman muuta pinnallinen, jos sinulla vain olisi siihen varaa.Palstan helkan manttelin perijän feministi löytää kyllä kierrellen syyn aina niin että "jos, kun, mutta"
Niin en ole pinnallinen kuten kaikki myös rumat naiset ovat. Onhan tälläkin palstalla rumia miehiä jotka ovat pinnallisia ja ovat määritelleet millainen naisen pitää olla esim hoikka, nuori, isotissinen yms ja mitkä vittuilut saavatkaan niskaan kun "miehet on niin sikoja pinnallisia" Kun rumahan ei saa olla pinnallinen. Teitä prinsessojahan ei pinnallisuus normeista saa syyttää. PalstanRuminMies kirjoitti:
Palstan helkan manttelin perijän feministi löytää kyllä kierrellen syyn aina niin että "jos, kun, mutta"
Niin en ole pinnallinen kuten kaikki myös rumat naiset ovat. Onhan tälläkin palstalla rumia miehiä jotka ovat pinnallisia ja ovat määritelleet millainen naisen pitää olla esim hoikka, nuori, isotissinen yms ja mitkä vittuilut saavatkaan niskaan kun "miehet on niin sikoja pinnallisia" Kun rumahan ei saa olla pinnallinen. Teitä prinsessojahan ei pinnallisuus normeista saa syyttää.Sinä et ehkä ole kranttu naisen suhteen. Mutta vaikutat pinnalliselta materian suhteen. Se on sulle tärkeää, kun olet luetellut omaisuuttasi täällä. Etkä halunnut antaa ylimääräisiä omeniakaan niitä tarvitseville ihmisille, veit enemmin kaikki metsään :(
En minä ainakaan halua miestä, jolle olisin vain ihan kuka ja mikä tahansa nainen, kunhan on nainen. Enkä minä usko, että sinäkään haluaisit kumppaniksesi naisen, jolle olisit ihan yhtä mitäänsanomaton kuin kuka tahansa muu mies.
Saisko joku nainen tulla sun autoos murustelemaan suklaata? Lainaatko autoasi, mitä sitten tapahtuu jos siihen tulee naarmu? Niuhottamista, nuukailua, korvausvaatimuksia, kilarit? Noi kaikki voi olla sellaisia asioita, joita joku nainen ei missään tapauksessa siedä miehessä.- PalstanRuminMies
exex-atn kirjoitti:
Sinä et ehkä ole kranttu naisen suhteen. Mutta vaikutat pinnalliselta materian suhteen. Se on sulle tärkeää, kun olet luetellut omaisuuttasi täällä. Etkä halunnut antaa ylimääräisiä omeniakaan niitä tarvitseville ihmisille, veit enemmin kaikki metsään :(
En minä ainakaan halua miestä, jolle olisin vain ihan kuka ja mikä tahansa nainen, kunhan on nainen. Enkä minä usko, että sinäkään haluaisit kumppaniksesi naisen, jolle olisit ihan yhtä mitäänsanomaton kuin kuka tahansa muu mies.
Saisko joku nainen tulla sun autoos murustelemaan suklaata? Lainaatko autoasi, mitä sitten tapahtuu jos siihen tulee naarmu? Niuhottamista, nuukailua, korvausvaatimuksia, kilarit? Noi kaikki voi olla sellaisia asioita, joita joku nainen ei missään tapauksessa siedä miehessä.No syyn löydätte kyllä joka asiaan kivet kääntäen ja se on teidän feministien perimmäinen tarkoituskin. Omaisuudestani joudun mainitsemaan teidän pintaliitoprinsessojen takia koska joka ainoa kerta jos täällä mies valittaa naisettomuutta on ainoa ohje teillä että "menkää töihin, hankkikaa harrastus, muuttakaa pois äidin helmoista" Jos teidän maailmankuvanne naisettomasta miehestä ei olisi tuo ei minunkaan tarvitsisi kertoa oman elämäni plussalle jäävästä kuukausi tilanteistani. Eli te olette joka kerta painostaneet ätmejä paljastamaan elämän tilanteenne ei se että olisi tarvetta kerskailla. Katso peiliin. Sä et mua tunne kirjoituksien perusteella etkä voi lyödä mitään leimaa murustelevista suklaan syöjistä yms. Vai ovatko vain naiset sottaisia mussuttajia eivätkä esim kaverini jotka ryyppäävät autossani yms jos reissaamme tai vetävät kurapitsoja ajaessamme. Ja omenoita saat vaikka maailman ääriin siihen ei minun saati naapurini omenat jää kiinni. Se ei kuulu sinulle hevonvittua mihin omenani vien ja jos vien ne harrastukseeni sijoittaen niin sinulta se ei ole pois. Yllättävää että sua kiinnostaa mun asiat ja muistat jopa kuukausien takaisia keskusteluja. Ja ainiin. Pitäydy vain yhdessä nimimerkissä. Tuon katkeran nillityksen erotan läpi vaikka kuinka yrität vaihdella nikkejä numeroista exiin.
- Fghjjjjjhhjjjj
Niin peuroilleko viet omenat?
Hyvä metsämies kyllä rakastaa riistaansa;) - PalstanRuminMies
Fghjjjjjhhjjjj kirjoitti:
Niin peuroilleko viet omenat?
Hyvä metsämies kyllä rakastaa riistaansa;)Peuroille, kauriille ja käypä niitä rusakotkin mussuttamassa ruokintapaikoilla. Kymmeniä eri yksilöitä laskenut riistakameroista keille omput ovat kelvanneet. Totta. Kyllä riistasta on huolehdittava ja tehtävä niiden hyvinvoinnin eteen kun kerran niitä myös verottaakin.
No syyn löydätte kyllä joka asiaan kivet kääntäen ja se on teidän feministien perimmäinen tarkoituskin. Omaisuudestani joudun mainitsemaan teidän pintaliitoprinsessojen takia koska joka ainoa kerta jos täällä mies valittaa naisettomuutta on ainoa ohje teillä että "menkää töihin, hankkikaa harrastus, muuttakaa pois äidin helmoista" Jos teidän maailmankuvanne naisettomasta miehestä ei olisi tuo ei minunkaan tarvitsisi kertoa oman elämäni plussalle jäävästä kuukausi tilanteistani. Eli te olette joka kerta painostaneet ätmejä paljastamaan elämän tilanteenne ei se että olisi tarvetta kerskailla. Katso peiliin. Sä et mua tunne kirjoituksien perusteella etkä voi lyödä mitään leimaa murustelevista suklaan syöjistä yms. Vai ovatko vain naiset sottaisia mussuttajia eivätkä esim kaverini jotka ryyppäävät autossani yms jos reissaamme tai vetävät kurapitsoja ajaessamme. Ja omenoita saat vaikka maailman ääriin siihen ei minun saati naapurini omenat jää kiinni. Se ei kuulu sinulle hevonvittua mihin omenani vien ja jos vien ne harrastukseeni sijoittaen niin sinulta se ei ole pois. Yllättävää että sua kiinnostaa mun asiat ja muistat jopa kuukausien takaisia keskusteluja. Ja ainiin. Pitäydy vain yhdessä nimimerkissä. Tuon katkeran nillityksen erotan läpi vaikka kuinka yrität vaihdella nikkejä numeroista exiin.
Mulla oli ennenkin vakinikki, nyt kirjoitan vain tällä. Ei mulla ole numeroita. En ole koskaan huudellut puskista. 2 nimimerkkiä siis koko aikana. Joku muu huudattaa sua puskista.
Ehkä mun kirjoitus oli aika tökkäävä, anteeksi tyylistä. Olen huomannut, että sulla lähtee heti laukalle, jos joku kyseenalaistaa sun omat käsityksesi. Muista ihmisistä huolehtiminen on aika monelle naiselle, muullekin kuin mulle, aika tärkeä osoitus ihmisen luonteesta. Erilaisia ajatuksiakin voi osoittaa arvostavansa, vaikkei samaa mieltä olisikaan. Voihan ne olla aivan yhtalailla totta jollekin toiselle, kun sinun arvosi ja totuutesi sinulle.
Kyllä minä muistan sun kirjoituksesi, joista ilmenee miten tärkeää materia on sulle. Se on pinnallisuutta, se materian kerääminen ja arvostaminen, vaikka muuta väittäisit.
Eipä sun tapasi ja arvosi mulle kuulu, eikä kenellekään muullekaan. Mutta syy sun sinkkuuteesi ei varmasti ole sun ulkonäössäsi, vaan luultavasti katkeruudessa ja tuossa sun kitkerässä tyylissäsi, joka ilmenee tosi herkästi noissa vastauksissasi. Vaikket kehtaisi kilahtaa noin rumasti oikeassa elämässä, eleet paljastaa sun ajatukset kuitenkin.- TaasYksiATM
"Muista ihmisistä huolehtiminen on aika monelle naiselle, muullekin kuin mulle, aika tärkeä osoitus ihmisen luonteesta."
Tätä kuulee aika usein varsinkin naisten suusta. En minä sitä kiistämään mene. Enemmistön mielestä toisista välittäminen ja asioiden tekeminen heidän hyväkseen on varmasti aina parempi kuin se, että ei välittäisi/tekisi. Mutta ei tuokaan ole mikään ratkaisu eikä tie naisen sydämeen, jos perusasiat eivät ole kunnossa. Ja ikävä kyllä se perusasia tuntuu parisuhteiden osalta olevan ulkonäkö.
Oma ongelmani on se, että olen varmaan PRM-nimimerkin kanssa jotakuinkin samalla tasolla ulkoisesti. Ylipainoa ei ole, mutta eipä ole juuri pituuttakaan sen paremmin kuin enää hiuksiakaan, naama on ruma/mitäänsanomaton ja niin edelleen. En ole varakas, kuten PRM, mutta en nyt ihan rutiköyhäkään. Vastoin kaikkia todennäköisyyksiä pääsin vielä yli 40-vuotiaana aika hyvään työpaikkaan. Mitään perintöjä ei ole eikä tule, ja työelämässähän on nykyään epävarmaa kaikki, mutta ei tässä ihan kädestä suuhun joudu elämään.
Sitä toisista huolehtimista olen harjoittanut nuoresta saakka SPR-järjestössä. Se tuntui sopivalta harrastukselta nuorelle, joka ei oikein pärjännyt urheiluseuroissa eikä ollut musikaalisesti tai taiteellisesti lahjakas.
Juuri viime viikonloppuna vietin useamman tunnin nälkäpäiväkerääjänä, kuten niin monet kerrat. Olen useasti ollut mukana vaatekäräyksissä ja -lajitteluissa, kesätapahtumien ensiapupäivistyksissä, kadonneiden lasten tai vanhusten etsinnöissä ja niin edelleen. Ei kukaan tuntemistani ihmisistä ole koskaan suhtautunut noihin harrastuksiin negatiivisesti. Ei edes viime aikoina, kun pakolaiskysymys herättää suuria tunteita. Päinvastoin, noita asioita arvostetaan. Mutta ei tuon kaltainen harrastus ole mikään oikotie parisuhteeseen. Ei ainakaan meille, joilla perusasia eli ulkonäkö ei ole kunnossa.
Tietenkin olen mieluummin iloinen ja hyvillä mielin rakastamani harrastuksen parissa ja lukuisten sitä kautta saamieni ystävien/kaverien kanssa kuin että yksin kotona märehtisin ja katkeroituisin. Ja älköön tätä kirjoitusta otettako minään katkeroimisena, ei se sitä ole. Kunhan vaan totesin asian laidan omalta kohdaltani. TaasYksiATM kirjoitti:
"Muista ihmisistä huolehtiminen on aika monelle naiselle, muullekin kuin mulle, aika tärkeä osoitus ihmisen luonteesta."
Tätä kuulee aika usein varsinkin naisten suusta. En minä sitä kiistämään mene. Enemmistön mielestä toisista välittäminen ja asioiden tekeminen heidän hyväkseen on varmasti aina parempi kuin se, että ei välittäisi/tekisi. Mutta ei tuokaan ole mikään ratkaisu eikä tie naisen sydämeen, jos perusasiat eivät ole kunnossa. Ja ikävä kyllä se perusasia tuntuu parisuhteiden osalta olevan ulkonäkö.
Oma ongelmani on se, että olen varmaan PRM-nimimerkin kanssa jotakuinkin samalla tasolla ulkoisesti. Ylipainoa ei ole, mutta eipä ole juuri pituuttakaan sen paremmin kuin enää hiuksiakaan, naama on ruma/mitäänsanomaton ja niin edelleen. En ole varakas, kuten PRM, mutta en nyt ihan rutiköyhäkään. Vastoin kaikkia todennäköisyyksiä pääsin vielä yli 40-vuotiaana aika hyvään työpaikkaan. Mitään perintöjä ei ole eikä tule, ja työelämässähän on nykyään epävarmaa kaikki, mutta ei tässä ihan kädestä suuhun joudu elämään.
Sitä toisista huolehtimista olen harjoittanut nuoresta saakka SPR-järjestössä. Se tuntui sopivalta harrastukselta nuorelle, joka ei oikein pärjännyt urheiluseuroissa eikä ollut musikaalisesti tai taiteellisesti lahjakas.
Juuri viime viikonloppuna vietin useamman tunnin nälkäpäiväkerääjänä, kuten niin monet kerrat. Olen useasti ollut mukana vaatekäräyksissä ja -lajitteluissa, kesätapahtumien ensiapupäivistyksissä, kadonneiden lasten tai vanhusten etsinnöissä ja niin edelleen. Ei kukaan tuntemistani ihmisistä ole koskaan suhtautunut noihin harrastuksiin negatiivisesti. Ei edes viime aikoina, kun pakolaiskysymys herättää suuria tunteita. Päinvastoin, noita asioita arvostetaan. Mutta ei tuon kaltainen harrastus ole mikään oikotie parisuhteeseen. Ei ainakaan meille, joilla perusasia eli ulkonäkö ei ole kunnossa.
Tietenkin olen mieluummin iloinen ja hyvillä mielin rakastamani harrastuksen parissa ja lukuisten sitä kautta saamieni ystävien/kaverien kanssa kuin että yksin kotona märehtisin ja katkeroituisin. Ja älköön tätä kirjoitusta otettako minään katkeroimisena, ei se sitä ole. Kunhan vaan totesin asian laidan omalta kohdaltani.Ei tuo sun tekstisi vaikuttanut katkeralta. Ihan asiallista.
Vaikka miten mietin, niin en tunne ainuttakaan joka olisi puhtaasti ulkonäöltään vastenmielinen. Jokin muu tekee ihmisestä vastenmielisen. Tympeä olemus, ikävät puheet, katkeruus, kateus, ilkeys, välinpitämättömyys, toisen epäasiallinen kohtelu, ylimielisyys, huono hygienia, päihteet...
Minä olen ollut ihastunut aivan kaikennäköisiin ihmisiin. Mulla ei ole pariutumistarvetta, joten voin nauttia ihastumisen tunteista ihan vapaasti sen pidemmälle asioita viemättä. Henkiset ominaisuudet on niitä, jotka osuvat sieluun ja saavat toisen tuntumaan hyvältä seuralta, hyvältä siinä vieressä.exex-atn kirjoitti:
Ei tuo sun tekstisi vaikuttanut katkeralta. Ihan asiallista.
Vaikka miten mietin, niin en tunne ainuttakaan joka olisi puhtaasti ulkonäöltään vastenmielinen. Jokin muu tekee ihmisestä vastenmielisen. Tympeä olemus, ikävät puheet, katkeruus, kateus, ilkeys, välinpitämättömyys, toisen epäasiallinen kohtelu, ylimielisyys, huono hygienia, päihteet...
Minä olen ollut ihastunut aivan kaikennäköisiin ihmisiin. Mulla ei ole pariutumistarvetta, joten voin nauttia ihastumisen tunteista ihan vapaasti sen pidemmälle asioita viemättä. Henkiset ominaisuudet on niitä, jotka osuvat sieluun ja saavat toisen tuntumaan hyvältä seuralta, hyvältä siinä vieressä.En kiellä, etteikö joku voisi ihan pelkästään ulkonäön perusteella valita puolisonsa, täälläkin taitaa suurin osa miespuoleisista naisettomista hakea nimenomaan kuorta. Varmasti kyse on myös tulkinnasta, miten kukakin näkee arvot, käyttäytymisen, eleet ja ilmeet osaksi ulkonäköä.
Jos suuri osa menee parisuhteeseen ulkonäkö edellä, "rumille" ei ole tarjolla ainakaan saman vertaa kumppanitarjokkaita kuin "kauniille". Mutta siltikin jää aina myös niitä, joille kumppanin perusulkonäkö ei ole tärkeintä parisuhteessa.- TaasYksiATM
exex-atn kirjoitti:
Minä olen ollut ihastunut aivan kaikennäköisiin ihmisiin. Mulla ei ole pariutumistarvetta, joten voin nauttia ihastumisen tunteista ihan vapaasti sen pidemmälle asioita viemättä. Henkiset ominaisuudet on niitä, jotka osuvat sieluun ja saavat toisen tuntumaan hyvältä seuralta, hyvältä siinä vieressä.Arvelen, että pelkän ulkonäön perusteella puolison valkkaavia on todella, todella vähän. Ehkä ihan nuorena, kun seurustelua vasta harjoitellaan. Tai sitten jossain julkkispiireissä jossain Amerikoissa ehkä. Tavallisten ihmisten kohdalla on varmaan niin, että on joku tietty rima, joka ulkonäössä on ylitettävä, päästäkseen "markkinoille". Tämä rima ei keskimäärin ajateltuna ehkä ole mitenkään erityisen korkealla, tietty eri ihmiset asettavat sen eri tasolle. Mutta varsinkaan näin 40 iässä se ei ole taivaissa. Mutta yhtäkaikki, se rima on, ja sillä on isommin merkitystä vain meille, jotka emme sen yli pääse.
En tietenkään väitä, etteikö maailman miljardeista ihmisistä löytyisi sitäkin, jonka kohdalla vaikka minä ylittäisin riman. Mutta heitä on kovin, kovin vähän. Yhteenkään en ole itse vielä törmännyt.
Tietenkin voi olla lukuisia muita torjutuksi tulemisen syitä, joita luettelit (Tympeä olemus, ikävät puheet, katkeruus, kateus, ilkeys, välinpitämättömyys, toisen epäasiallinen kohtelu, ylimielisyys, huono hygienia, päihteet...). Tai sitten ihan käytännön läheisiä: esim. kielimuuri eri kulttuurien edustajien välillä. Tai voisin kuvitella, että jollekulle naiselle omalla kohdallani voisi olla ehdoton no-no vaikka se, että olen käynyt intin (se ei todellakaan ole asia, jota erityisesti mainostaisin, mutta voin kuvitella, että joku sitä saattaisi kysyä, jos asialla olisi hänelle iso merkitys, ja tiedän että jotkut ajattelevat asiasta hyvin negatiivista). Tai jollekin voisi olla ehdoton no-no se, että en edusta jotakin määrättyä uskontokuntaa; tällaisia ihmisiä on ihan meissä suomalaisissakin.
Minäkin olen ja varsinkin olen ollut hyvä ihastumaan hyvin erityyppisiin ihmisiin. Iän myötä tahti on vähän hidastunut ja siihen on ainakin pari syytä. Kun ihastuminen ei ole koskaan aiheuttanut vastakaikua, alkaa liian usein ihastuminen turhauttaa. Toisekseen potentiaalisimmissa (ikä)ryhmissä enemmistö naisista on varattuja ja olen sen verran vanhanaikainen, että varattuun en halua ihastua. Ei tuntuisi oikealta.
En nyt ala selittää PRM:n tapaan, että esim. ulkonäön suhteen minulla ei ole mitään kriteereitä, koska se on osoittautunut helposti tulkittaväksi väärin. Tottakai ymmärrän, että jokainen haluaa tuntea itsensä erityiseksi kumppaninsa silmissä. Mutta juuri sitähän ihastuminenkin paljolti on: aidosti kokee, että joku toinen ihminen on erityinen. Voi, kunpa vain joskus voisin auttaa jotakuta tuntemaan itsensä erityiseksi sillä tavoin! Tai ehkä jo olenkin, koska varsinkin näin aikuisempana olen saanut oikeastaan vain hyvin lämminhenkistä ja myönteistä palautetta silloin harvoin, kun olen uskaltautunut kertomaan toiselle osapuolelle tunteistani. Pakit ne ovat aina olleet, mutta kauniit sellaiset. Ja vaikka joudun myöntämään, että joskus olen tuollaisen tapauksen jälkeen yksinäni vuodattanut jonkin kyyneleenkin, ei kummallekaan osapuolelle varmaan ole jäänyt pahoja muistoja. - Dianaaa
Peuroille, kauriille ja käypä niitä rusakotkin mussuttamassa ruokintapaikoilla. Kymmeniä eri yksilöitä laskenut riistakameroista keille omput ovat kelvanneet. Totta. Kyllä riistasta on huolehdittava ja tehtävä niiden hyvinvoinnin eteen kun kerran niitä myös verottaakin.
Hyvä hyvä, todellakin eläimetkin saa nauttia omenoista, kyllä ihmisillä herkkuja riittää.
Oletpa kunnon metsämies ja eläintenystävä. - ätmiläinenkäinen
exex-atn kirjoitti:
Minä olen ollut ihastunut aivan kaikennäköisiin ihmisiin. Mulla ei ole pariutumistarvetta, joten voin nauttia ihastumisen tunteista ihan vapaasti sen pidemmälle asioita viemättä. Henkiset ominaisuudet on niitä, jotka osuvat sieluun ja saavat toisen tuntumaan hyvältä seuralta, hyvältä siinä vieressä.Hauskinta tässä naisten PRM.n kohdistuneissa dissaamisissa on se seikka, että he lukevat vain kohdat mistä saavat syyttää häntä, kuin näkisivät niitä positiivisia asioita. PRM on omillaan toimeentuleva, elämässään pärjäävä, terveydestään ja asioistaan huolehtiva mikä on yleensä perus vaatimus naisilla miestä kohtaan, mutta yllättäen se herättää lähinnä katkeran kuuloista kalkkia ja närää tietyissä palstan naisissa. (saisinko sotkea tahallaan autosi tai naarmuttaa sitä) Muuta selitystä en asiaan keksi, kun se perinteinen koulustakin tuttu "se kiusaa ja haukkuu sua koska on sinuun ihastunut" Jos olette kerran noin ihastuneet PRM.n, niin kannattaisko lähestyä toisella tavalla? Tuo mollaaminen alkaa vaan olemaan niin läpinäkyvää ja tuollaista kuvaa mitä sinä sanot ei PRM.stä saa, jos hänen tekstejään ajatuksella lukee.
Terveisin toinen naisten syrjimä ätmi ja minullakin on oma elämä hallinnassa, mutta ulkonäkö ei ylitä naisille kelpaavaa rajapyykkiä.
Mä en oo ronkeli. Siksi ei ole naisista ollut pulaa :)
- nainen.on.arvokas
kyllä minulle ainakin nainen on tasavertainen kumppani jota kunnioittaa ja arvostaa ja hänen mielipiteellään on painava arvo ja seksissä otan naisen huomioon minulle naisen tyydytys tai orkku on tärkein
- hyvähyvä
Sää et varmaan kauan sinkkuna vanhene, oot naista arvostava mies.
- PalstanRuminMies
hyvähyvä kirjoitti:
Sää et varmaan kauan sinkkuna vanhene, oot naista arvostava mies.
Mä oon ollu 35 vuotta sinkkuna vaikka arvostankin naista. Mut mähän oon ruma. Sitä ei lasketa.
- hyvähyvä
Mä oon ollu 35 vuotta sinkkuna vaikka arvostankin naista. Mut mähän oon ruma. Sitä ei lasketa.
Ruma mieshän on just hyvä, ei kaunis. Jotain vikaa siinä mitensää lähestyt naista ehkä tai et uskalla lähestyy.
- Jjkliyygghjk
Kauhee murjottaja ainakin olet, hymy kaunistaa kyllä varmaan sunkin naamaasi.
- ihmeoraakkeli
Jjkliyygghjk kirjoitti:
Ja mistäs sinä kenenkään murjotukset tiedät???
- PalstanRuminMies
Jjkliyygghjk kirjoitti:
Mitenniin murjotan? Elämä hymyilee. Työni on parasta arkea mitä tiedän. Harrastukseni unelmaa. Kaverini ja ystäväni just niitä parhaita mitä olla voi. Emmää mielestäni murjota. Kaikki muu elämässäni on just parasta ja elämä on parasta huumetta mut naista en rumana saa. Se on ainoa miinus.
- ihmeoraakkeli
Mitenniin murjotan? Elämä hymyilee. Työni on parasta arkea mitä tiedän. Harrastukseni unelmaa. Kaverini ja ystäväni just niitä parhaita mitä olla voi. Emmää mielestäni murjota. Kaikki muu elämässäni on just parasta ja elämä on parasta huumetta mut naista en rumana saa. Se on ainoa miinus.
Siellä oli tietysti taas joku stalkkeri, joka luulee sinua juurikin hänen omaks ikisinkku tuttavakseen. Hyvin tyypillistä, et netistä ollaan löytävinään juuri ne omat tuttavat satojen tuhansien ihmisten joukosta. Tosiasiassa EI lähelläkää.
- 220
ihmeoraakkeli kirjoitti:
Siellä oli tietysti taas joku stalkkeri, joka luulee sinua juurikin hänen omaks ikisinkku tuttavakseen. Hyvin tyypillistä, et netistä ollaan löytävinään juuri ne omat tuttavat satojen tuhansien ihmisten joukosta. Tosiasiassa EI lähelläkää.
Hänen teksteistään sa kuvan murjottavasta ihmisestä.
Antaisi sen näkyä teksteissäänkin, jos kerran on iloinen, eikä murjottaja. - PalstanRuminMies
220 kirjoitti:
Hänen teksteistään sa kuvan murjottavasta ihmisestä.
Antaisi sen näkyä teksteissäänkin, jos kerran on iloinen, eikä murjottaja.Sulla se joku ihme vaino on ollut mua kohtaan aina. Mistä lie johtuu että olet löytänyt minusta sylkykupin itsellesi. Katkera elämän kohtalo?
- Hjkkkkkkkkk
Oli muuten eri..ut vähän kärttyseltä kyllä vaikutat,utta kuten monet testoäijät on vähän sellasia karvaperseitäää..eeehh
- keittiöekspertti
Minä pidän naisista ja arvostan heitä ihmisinä, mutta seksi ei tunnu hyvältä vieraan ihmisen kanssa.
Olin pitkähkössä ihmissuhteessa josta viimeinen 10 vuotta avioliitossa, pari lastakin syntyi. Seksi vain alkoi tuntumaan epämiellyttävältä ja lopetin sen kokonaan.
Vaimo maanitteli viimeiset 3 vuotta petipuuhiin, mutta en lämmennyt ajatukselle. Olisin voinut jatkaa avioliittoa, mutta vaimo halusi eron kun ei voinut muka elää ilman seksiä. - 5yjfgj5rth6jy
Usein näkee ihan ok miehiä lihavien/rumien/vittumaisten naisten kanssa mutta aikas harvoin päinvastoin. Enemmän se että monet äijät ottavat naisen kuin naisen laskee miesten arvoa.
- 6plus18
Montako kertaa sitä pitää jankuttaa että miehen on otettava se kenet saa. Nainen taas kun voi valita miehensä. Simppeliä. Jos mies rupeisi samallalailla valkkaamaan niin yksin saisi olla lopun elämäänsä kuten moni täällä näkyy olevankin vaikka eivät edes ole kranttuja.
- Ex----------PUA
6plus18 kirjoitti:
Montako kertaa sitä pitää jankuttaa että miehen on otettava se kenet saa. Nainen taas kun voi valita miehensä. Simppeliä. Jos mies rupeisi samallalailla valkkaamaan niin yksin saisi olla lopun elämäänsä kuten moni täällä näkyy olevankin vaikka eivät edes ole kranttuja.
Näinhän se menee. Mies voi valita vain heistä, jotka valitsevat hänet.
Tässä tosin on palstalla syntynyt MGTOW:n "tupla tai kuitti"-suuntaus olemassa, eli perinteisen aisurikohtalon sijaan, tehdään sitten kuten naisetkin, eli otetaan vain se ylimpien kriteerien mukainen, tai "parempi yksin kuin huonossa seurassa".
Omakohtaisesti olen noudattanut tätä. Suhde alkaa olla virallistumassa 20v säädön kanssa, ja vaikka en juuri ole enää tinderiäkään käyttänyt, olen siellä tykännyt vain heistä jotka kelpaavat, sillä seurauksella että viimeisimmät matchit ovat muutama 18v ja 22 v. Joten voi sanoa, että on kannattanut.
Tietty ei voi taata, että tuo toimii jokaisen kohdalla, ja tietysti uskon, eettä MGTOW:n kohdalla on ok tehdä "kompromissi" jos nainen on tasoisesi. Mutta kaikkinainen suostumus hypergamiaan ja sen edistämisseen tulisi olla pannassa.
Pitäisi tajuta, että hypergamian vuoksi voit joutua "penkille" vaikka olisit valmis ottamaan itseäsi alempitasoisen. - erkki-täti
Ex----------PUA kirjoitti:
Näinhän se menee. Mies voi valita vain heistä, jotka valitsevat hänet.
Tässä tosin on palstalla syntynyt MGTOW:n "tupla tai kuitti"-suuntaus olemassa, eli perinteisen aisurikohtalon sijaan, tehdään sitten kuten naisetkin, eli otetaan vain se ylimpien kriteerien mukainen, tai "parempi yksin kuin huonossa seurassa".
Omakohtaisesti olen noudattanut tätä. Suhde alkaa olla virallistumassa 20v säädön kanssa, ja vaikka en juuri ole enää tinderiäkään käyttänyt, olen siellä tykännyt vain heistä jotka kelpaavat, sillä seurauksella että viimeisimmät matchit ovat muutama 18v ja 22 v. Joten voi sanoa, että on kannattanut.
Tietty ei voi taata, että tuo toimii jokaisen kohdalla, ja tietysti uskon, eettä MGTOW:n kohdalla on ok tehdä "kompromissi" jos nainen on tasoisesi. Mutta kaikkinainen suostumus hypergamiaan ja sen edistämisseen tulisi olla pannassa.
Pitäisi tajuta, että hypergamian vuoksi voit joutua "penkille" vaikka olisit valmis ottamaan itseäsi alempitasoisen.Tuli näistä sinun jutuistasi mieleen parikin entistä työkaveria. Kerronpa nyt siitä toisesta, jätän sen toisen ukkelin tarinan vielä sanaiseen arkkuuni, koska se on oikeasti o.k.s.e.t.t.a.v.a juttu....
Juu, siis eräs perheellinen työkaverini (minua vanhempi, oli eronsa aikaan jotain 40 ) erosi vaimostaan, ja sitten tietysti ryhtyi säännöllisen epäsäännöllisesti etsimään ja pokailemaan naisia. Monenlaisia tarinoita (sievisteltyjä, epäilemättä) sain kuulla kahvitauolla soidinmenojen ihmeellisestä maailmasta.
No, sitten tämä mies ryhtyi oikein seurustelemaan sellaisen ihan kivan oloisen 23-vuotiaan naisen kanssa. Esitteli kaikille tutuille naista ylpeänä, jos sattui naisensa kanssa liikkuessaan tuttuja kohtaamaan...Sitten, ihan yhtäkkiä heille tulikin ero....
Utelin sitten, että miksi ero, miksi suhde ei toiminut. Vastaus oli karu (ja oikeastaan paljasti miehestä enemmän kuin hän ymmärsi): kyllä ton ikäistä panee, mutta ei mulla ollut mitään puhuttavaa hänen kanssaan.
Kyllä meni maku työkaverista kertaheitolla. Olin nimittäin olettanut hänet ihan selkärankaiseksi mieheksi, enkä miksikään seksuaaliseksi hyväksikäyttäjäksi. Tajusi sentään erota ajoissa, eikä jatkaa seksin takia toisen huijaamista. - Tiedänkyllä
En ymmärrä mistä vedit herneet nokkaasi.
Mieshän lopetti suhteen, koska nimenomaan ei halunnut pelkkää seksiä. Hyväksikäyttäjälle naiset ovat objekteja, joiden kanssa ei tarvitse viettää aikaa muualla, kuin sängyssä.
Mitä tulee ikäerosuhteisiin, niin sehän on kahden aikuisen välinen asia, jotka suhteessa ovat. Tutkitusti ero tulee kuitenkin helpommin.
- jtnpahastipielessä
Tietysti laskee, laskee nollaan tai miinukselle. Kannattaa pysyä kaukana kaikista, joille muilla ihmisillä on vain väliarvo, mitä minäminäminä heistä haluan ja pystyn irti nyhtämään. Nuorikin nainenkin ymmärtää vanhenevansa.
- naisen-mielestä
Muiden ulkonäön arvostelu ja törkeä kielenkäyttö eivät kohota kenenkään arvostusta, vaan laskevat sitä. Lisäksi jyrkät uskomukset vaikeuttavat ihmissuhteita, koska muut alkavat pitää outona friikkinä.
On selvää, että MA-teorian arvot eivät viehätä naisia, mutta itsehän me oppimme valitsemme, toivottavasti mahdollisimman tietoisina seurauksista. - Ex----------PUA
Tämä nyt ei ollut enää vain kurppapropagandaa, vvaan ihan suoraa feministipropaganaa.
Ei pidä lainkaan paikkaansa.
Ensinäkin, ne ytmit jotka ovattavat vain niitä kauneimpia naisia, ja joiden luokse kaikki naiset jonottavat, ovat vielä pinnallisempia tai vähintään yhtä pinnallisia kuin naiset itse.
Ja naista tulee.
Joten tuo oli taas hypergamin toiveajattelua, muokata mielipiteitä ja saada miehet tyytymään, vihjaamalla että alistuminen hypergamiaan ja "pinnallisuudesta" (kriteereistä) luopuminen olisi tie onneen. -Isot tissit
-Leveä lantio
-Kimakka naisellinen ääni.- Jhvuohv
Nainen on ihmisen paras ystävä.
- SamaaPaskaa
Ei pidä paikkansa. Ihan turha nostaa pillua jalustalle.
- Raakatotuus
"Ehkä sellaiset naiset suostuvat, jotka eivät välitä, tai joilla on masokistisia piirteitä psyykessä."
Tämähän kattaakin jo noin 80% naisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652957
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252083Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241520- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161267Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001