Oletteko huomanneet että naiset esim odottaessaan jotain seisovat aina jalat ristissä? Esim jos räpläävät kaupungilla puhelintaan tai odottavat bussia yms nojaillessaan seiniin. Miksi sinä nainen joka tätä luet seisot jalat ristissä? Eikö se ole tasapainonkin kannalta hankalaa? Itse miehenä ainakin seistä tohotan tasasin jaloin mieluiten edes vähän levällään kuin kantapäät yhdessä.
Vastaukset 44
Naisilla on varmaan aina pissahätä.
- tuntuu.hyvältä
tai ehkä pimppi tykkää siitä asennosta eli naisille tule siitä kiva olo ja nainen nauttii silloin
- sitäseon
Niillä on tavarassa pari pyöreätä pallukkaa ja ne liikuttavat niitä näin eli onanoivat.
Koska niillä on eri jalka-kulttuuri...
Pallit ei muserru kun seisoo tollasessa asennossa ja niillä saattaa tulla kylmä pimpissä jos ei lyö jalkoja yhteen.
Se on kova homma olla seksikäs niin ettei pimppi jäädy.- 2plus4
Miten pimppi voi kesällä jäätyä?
2plus4 kirjoitti:
Miten pimppi voi kesällä jäätyä?
Kun tuulee niin voi tuntua vähän viileältä.
- KiinnittänyHuomioo
Ei muuten muserru. Kokeilin. Mulla on reilut vehkeet ja ihan normi olotila on vaikka seisoisin jalat ristissä kuten naiset. Miks miehet ei seiso noin?
- VainHomoille
Liian naisellista.
No joo voin mieki kokeilla jalat ristissä seisomista kun puhun naiselle mutta kyllähän se työntää mut pois.
Lehdessä joku fysioterapeutti sanoi, että moinen tapa aiheuttaa jaloille ja lonkille asentovirheitä, joita saatetaan joutua jälkikäteen korjailemaan. Mutta sehän ei naisia haittaa.
- Tekniikkasukeltaja
Tämä on fakta.
- Tekniikkasukeltaja
Tekniikkasukeltaja kirjoitti:
Tämä on fakta.
Paras asento seistä on makuuasento.
(X-naurua) - poikamainennainen
Meidän naisten jaloissa on muutenkin asentovirhe. Lantio on leveämpi kuin miesten, koska sieltä pitää mahtua tulemaan läpi 3,5 kiloinen kersa. Jalat harallaan kulkua ja oloa ei vaan koeta naiselliseksi. Juokseminenkin on vaikeampaa kuin miehillä, vaikka moni silti yrittää lyllertää juoksuvarusteissa eteenpäin. Itse olen epänaisellinen nainen, joten saatan seistä vaikka toinen jalka jonkin korokkeen päälle nostettuna. Keksisittekö jotain moittimista siitä? Jotain kehoon syntyvää epätasapainoa esim.?
- Tekniikkasukeltaja
Paras asento seistä on makuuasento.
(X-naurua)No, leikki leikkinä.
Jos ajatellaan, että jalat ovat paljaat, niin kyse on yksinkertaisesta ilmiöstä nimeltä lämpöhukka. Jaloissa on valtava määrä pinta-alaa jäähdyttää sisäelimet. Tämän vuoksi hamenaiset seisovat kuten seisovat. Ja vaikka pukisi farkut, niin se on jo takaraivossa.
(Hirn) poikamainennainen kirjoitti:
Meidän naisten jaloissa on muutenkin asentovirhe. Lantio on leveämpi kuin miesten, koska sieltä pitää mahtua tulemaan läpi 3,5 kiloinen kersa. Jalat harallaan kulkua ja oloa ei vaan koeta naiselliseksi. Juokseminenkin on vaikeampaa kuin miehillä, vaikka moni silti yrittää lyllertää juoksuvarusteissa eteenpäin. Itse olen epänaisellinen nainen, joten saatan seistä vaikka toinen jalka jonkin korokkeen päälle nostettuna. Keksisittekö jotain moittimista siitä? Jotain kehoon syntyvää epätasapainoa esim.?
Kuule tulee vähän isompi kersa läpi jos tän suvun synnytys historiaa kattoo...
Sieltä tulee helvetin iso kokonen vauva läpi jos mie siitän sut.
- ristinuskosenthän
Jännä. Ykskään muija ei oo vastannu.
- ettetarviinaisia
Tehän tiedätte täällä palstalla kaiken naisista. Ja jos ette tiedä niin varmaan Laasanen vastaa, kysykää siltä.
- Ikis__M
Jos arvata pitää niin varmaan siksi on jalat ristissä ettei vaan jännämiehen liemet pääse valumaan ulos, nainenhan voisi jäädä hedelmöitymättä jännälle ja lapsettomaksi eikä voisi sitten myöhemmin sanoa kilteille & kunnollisille miehille että lapsiluku on jo täynnä.
- ätmein
NAiset viestittävät että mullapa onkin pimppi, täällä sitä piilottelen, etpäs saakkaan :(
- vastattujo
Kyllästymiseen asti.
Lantion rakenne oli vastaus.- Tekniikkasukeltaja
Kuinka tämä niin kuin toimii? Joe Bob ei nyt ymmärrä.
Eli kuinka lantio päättää seisomatavasta?
(Hihitystä) - vastattujo
Typerän esittämisellekin on aikansa ja paikkansa, aina se ei ole viehättävää.
- Tekniikkasukeltaja
vastattujo kirjoitti:
Typerän esittämisellekin on aikansa ja paikkansa, aina se ei ole viehättävää.
Tämä vastaus kuvastaa laajemmalti sitä ilmiötä jossa kysymyksen esittäminen netissä on hyödytöntä.
Ajatellaanpa hetki sitä mitä se tarkoittaa.
(Naurua) - Tekniikkasukeltaja
Tämä vastaus kuvastaa laajemmalti sitä ilmiötä jossa kysymyksen esittäminen netissä on hyödytöntä.
Ajatellaanpa hetki sitä mitä se tarkoittaa.
(Naurua)Esimerkiksi minulle on täysin hyödytöntä esittää minkäänlaisia kysymyksiä.
(Reps) - Tekniikkasukeltaja
Esimerkiksi minulle on täysin hyödytöntä esittää minkäänlaisia kysymyksiä.
(Reps)Joe haluan itse esittää kysymyksen, niin minun on esitettävä se siten että joku pääsee pätemään tiedoillaan, jotka usein ovat virheellisiä. Missään nimessä en voi esittää kysymystä kysymyksen muodossa, vaan väitteenä, jonka joku voi kaataa.
(Naurua) - Tekniikkasukeltaja
Joe haluan itse esittää kysymyksen, niin minun on esitettävä se siten että joku pääsee pätemään tiedoillaan, jotka usein ovat virheellisiä. Missään nimessä en voi esittää kysymystä kysymyksen muodossa, vaan väitteenä, jonka joku voi kaataa.
(Naurua)Eli jos on olemassa tällaisia rinnakkaitodellisuuksia, jotka toimivat omien lakiensa mukaisesti, niin silloin keskustelu ja kysymykset ovat turhia. Elämme henkilökohtaissa ja valmiissa maailmassa, jossa mitään yhteistä ei ole.
(Naurua)
- Likainenmielikuvitus-ko
Mitä sitten? Miehetkin istuvat jalat ristissä.
- 10plus19
Ja mitä sitten koska kyse oli seisomisesta. Sama kun vastaisisit kysymykseen miksi pallo on pyöreä tyyliin mutta onhan arpakuutiokin kuution muotoinen.
- Haistahuilu
Miehethän eivät voi seistä jalat ristissä, pallit jäävät pinteeseen. Jalat ristissä seisominen on varmaankin ainut naisten etuoikeus.
- Tästä_se_johtuu
Sieltä pillusta varmaan valuu koko ajan jotain, verta ja vittulimaa ja nussijoiden spermaa.
- Ex----------PUA
Kiintoisa kysymys, sillä tämän on muutkin huomanneet.
Tästä on ristiriitaista tietoa.
Eräs selitys on se, että se on naisen kiinnostuksen ja ei-kiinnostuksen merkki,.
Eli kiinnostuksen silloin kun nainen asettuu tuohon asentoon, ja saa täten takapuolensa näyttämään muhkummalta, herkullisemmalta.
EI-kiinnostuksen taas sikäli, että perinteinen jalkojen ristiminen on aina merkki siitä, että kiinnostusta ei ole eikä tule. - miestennielijä
Meidät on opetettu jo lapsena että on rumaa seisoa tai istua jalat harallaan.Se on mennyt niin takaraivoon että varmuuden vuoksi ja ihan tiedostamatta ollaan aina jalat tiukasti yhdessä ettei vaan mitään näy.Jos meille ei opetettaisi mitään naisen käytöstapoja seisoisimme vapaasti ja rennosti jalat harallaan.
- Tekniikkasukeltaja
Itse en ymmärrä sitä mitä naisen hameen alta edes näkyy. Tämä tietenkin edellyttää, että on alushousur jalassa.
(Hihitystä) - Tekniikkasukeltaja
Itse en ymmärrä sitä mitä naisen hameen alta edes näkyy. Tämä tietenkin edellyttää, että on alushousur jalassa.
(Hihitystä)En nyt keksi, mistä tuon hameen kuvakaappasin tähän, mutta naisen alapään muoto on kankaan takana lähes vakio. Ei siinä sen kummempaa.
Eli kaunis.
(Hihitystä) - Tekniikkasukeltaja
En nyt keksi, mistä tuon hameen kuvakaappasin tähän, mutta naisen alapään muoto on kankaan takana lähes vakio. Ei siinä sen kummempaa.
Eli kaunis.
(Hihitystä)Niin tietysti jos ottaa tämän kauneusseikan pöydälle, niin sehän on jo selitys itsessään. Tämä kuitenkin vain henkilökohtaisessa todellisuudessani.
(Naurua)
- m-i-e-s
Ei ne naiset aina seiso jalat ristissä, kannattaa katsoa niitä naisia muuallakin kuin joukkoliikenneväline pysäkillä. Kaupan kassalla seisovat varmasti eri tavalla, ihan vain siksi, että se kassatyöntekijä on jo paikalla, eikä myöhästy niin kuin julkinen liikenne.
5-15 minuutin odottelussa on hyvä tehdä jalkatreeniä, treenissä toinen jalka lepää kun toinen treenaa. Kunhan jatkat vielä katsomista, huomaat että tukijalka vaihtuu tiuhaan. Elimistö ylläpitää koordinaatiokykyä, myös Fengshuin täytyy olla kunnossa ja jalka on valmiina Tai Chille, kun menet typeryksissäsi sitä liian lähelle kysymään naiselta joka seisoo jalat ristissä. Suosittelen myös kysymään herra Googlelta kaikki seuraavat asiat, mitkä tulevat mieleesi. - Reality___Check
Kuulemma on helpompi seistä niin pitkiä aikoja.
- Tekniikkasukeltaja
Kumma kun tuo ei juolahtanut mieleeni.
(Hihitystä)
- Anonyymi
Tamppooni ei putoa
Englannissa havaittin, että synnytyskin vaikeutu sen takii, et siskoilta aina jalat tuppas meneen ristiin. 🌹👀
- Anonyymi00034
Hampaan juuret eistissä ja jalt ristissä aki uusitalo ole hiljaa
- Anonyymi00035
Mulla on vähän eripituiset jalat. Lonkka ei kipeydy, kun keventää asentoa.
- Anonyymi00036
En koskaan tee noin!
Sehän on submissiivinen asento ja siten tuhoaa henkiset pallini! 😮🍒
🦄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1841779
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo111805En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 134641
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20600Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556