Nettitilauksen toimitus työpaikalle

ahdistaa

Hei,

Oletko tilanneet ulkomailta paketteja työpaikkanne osoitteeseen, koska että kuitenkaan ole kotona vaan töissä jakoaikaan. Miten tuo käytännössä toimii? Mitä tapahtuu, jos paketti jää tulliin?

Haluaisin kuulla kokemuksianne. Itseäni hieman ahdistaa ajatus tilata niiden meikkien/kynsilakkojen toimituksen tilaaminen töihin.

3

180

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työjayksityiselämä

En tilaa töihin ikinä mitään yksityiselämäni asioita! Jos en oo himassa kun kuriiri käy ovella, haen pakettini sit myöhemmin jostain noutopisteestä tms. Kandee siis tutustua toimitusehtoihin kunnolla ja ajan kanssa.

• ahdistaa

Mutta jos paketin toimittaa jokin muu, kuin Posti? Tällöin yleensä soittavat etukäteen, mutta mitä tapahtuu jos ei saada aikatauluja toimimaan?

Olen nyt selvinnyt sillä, että olen pyytänyt viemään paketin 3 km päähän (mikä on soittotilanteessa yleensä kuskia lähempänä) mummilleni tai omaan asuntooni, jossa isäni on remontoimassa. Mutta mitä sitten, kun vihdoin muutan ja tätä optiota ei enää ole?

• kuljetuksista

Kuljetusmahdollisuudet riippuu firmasta ja asuinpaikasta. Pääkaupunkiseudulla on enemmän vaihtoehtoja esim. iltakuljetuksiin.

Kerran tuli paketti töihin, mutta en tilaa enää, koska kuski mokasi. Sovittiin, että kuski soittaa minulle kun tulee ja käyn hakemassa paketin pääaulasta. No kuski ei soittanutkaan minulle, vaan oli mennyt aulavartijalle sössöttämään paketista ja aulavartija soitti minulle siitä. Ihan periaatteesta en ota enää töihin, koska ei firman aulavartijan työnkuvaan kuulu työntekijöiden yksityisten pakettiasioiden selvittäminen.

Viimeksi kun tuli paketti noiden kuriirifirmojen kautta, ilmoitin tuotteen lähettäneelle firmalle (saksalainen firma), että jos kuljetus ei onnistu siihen aikaan, kun olen kotona töiden jälkeen, niin paketti tulee sitten heille takaisin ja odotan tietysti saavani rahat takaisin. He lupasivat palauttaa rahat takaisin, jos toimitus ei onnistu. Kuljetusfirman kanssa sai sovittua iltakuljetuksen ja sen paketin kanssa meni sitten lopulta ihan hyvin. Tässä tapauksessa kuljetusfirmana oli dpd.

Kaikista surkein on mielestäni ups, heillä ei ollut iltakuljetusta, paketti piti itse lopulta hakea heidän toimipisteestä.

Parhaat kokemukset on dhl-kuljetuksista, tavallinen dhl-paketti viedään postiin, jos asiakas ei ole kotona. Ja sitten dhl-express paketin sai netin kautta laitettua dhl-pakettiautomaattiin.

Ainakin amazonista (tilailen pääasiassa saksan amazonista) tilatessa on se ongelma, että kuljetusfirman näkee vasta sitten, kun tilaus on jo tehty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe