irakilaisen kanssa

irakilainenmun

Olen tavannut aivan ihanan maahanmuuttajan (pakolaisen) pari kk sitten. Hän odottaa vielä päätöstä saako jäädä Suomeen. Aika on raskasta meille, koska olemme rakastuneita toisiimme korvia myöten ja olemme suunnittelemassa jo yhteistä kotia ja tulevaisuutta. Hän opiskelee Suomea jo kovaa vauhtia ja hänellä on yliopistotason koulutus kotimaassaan. Anteeksi etten sanonut, mutta hän on irakilainen. Onko muilla kokemusta samanlaisesta tilanteesta?

10

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • irakilaisenvaimo

mä kirjoitan blogia aiheesta. ja voit myös lähettää sähköpostia jos kaipaat vertaistukea. irakilaisenvaimo.blogspot.com

• onnestaisonpuoletminun

Onnea teille sylintäydeltä.

• irakilainenmun

Kiitos. Ainakin nyt vielä meillä menee kivasti. Olemme molemmat myös uskossa. Käymme kirkossa kuuntelemassa Jumalan sanaa amap.

• Finnishgirlsuomi

Miksi ihmiset olettavat, että kun on irakilainen, on myös muslimi. Itse olen kihloissa irakilaisen kristityn kanssa ja olen huomannut, että etenkin suomalaiset nuoret miehet tapaavat suunnata epämieltyneitä katseitaan, kun kuljemme ihmisten keskuudessa. Ei se näköjään riitä, kun lisäksi netissä tullaan neuvomaan, että otappa sinä tyttö kantasuomalainen mies. Onko suomalainen ainoa mahfollinen mies, joka rakastaa naistaan?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 480
      7089
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2541
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      221
      2523
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      153
      1827
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1728
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1128
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1125
    9. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      2
      1045
    10. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1044
    Aihe