Kemin Lidle on yksi vakipaikoistani ja täytyy sanoa, että siellä sitä väkeä riittää hamstraamassa RUOKAA. Ilmeiesti pelkäävät kuolevansa nälkään. Heti aamusta on porukkaa varsinkin siinä paistopisteellä tyhjentämässä suosituimpia leivonnaisia. Eräskin ihminen siinä edessäni oikein kaapi murusetkin laatikosta ja mulle ei jäänyt mitään kun oli rohmunnut sen viimeiset 10 kappaletta. Ei aina kehtais huudella sinne taakse, että täällä on laatikko tyhjänä. Niin ja ei vain eläkeläiset vaan ihan nuorta työikäistä ihmistä parhaimpaan työaikaan siellä kaupassa ja näkee kyllä päältä, että ei ne töitä kyllä monet edes koskaan ole tehneetkään korkeintaan ovat jossain suojatyössä olleet. Kyllä Kemin lidl tienaa ainakin täällä ja hyvin.
Kemin Lidl:ssä pyyhkii hyvin
7
151
Vastaukset
- kemi111
Hyvä että kauppa käy.
- voi_kyynel_sentään
No voi kamala. Kauppa siis toimii niinkin törkeästi että myy tuotteitaan ja asiakkaan-pirulaiset ostaa niitä!
- suosittelenAloittajallek
Pullien rohmuaminen ei ole ainakaan minun syytä. Leivon pullat ja leivät itse, lähijauhoista ja -munista, käytän suomalaisia mattotuotteita.
- muovimattoKalseaa
suosittelenAloittajallek kirjoitti:
Pullien rohmuaminen ei ole ainakaan minun syytä. Leivon pullat ja leivät itse, lähijauhoista ja -munista, käytän suomalaisia mattotuotteita.
Suomalaisella matolla tepsutellen tietenkin leivonta on ilo.
- vaikuinka
"ihan nuorta työikäistä ihmistä parhaimpaan työaikaan siellä kaupassa ja näkee kyllä päältä, että ei ne töitä kyllä monet edes koskaan ole tehneetkään korkeintaan ovat jossain suojatyössä..."
et sitten ole saanut työtä vai?Kuinka muuten siellä olisit. - Figihchihckjvojvljv
Eli ei niinku tapahtunut yhtään mitään paitsi kauppa kävi ja jäit tällä kertaa ilman kun et kehdannut huudella.
- ostajauhojajahiivaa
Montako pullaa olit ajatellut ottaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445785
- 455295
- 483688
- 133643
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903161- 313116
- 592864
- 572710
- 532360
- 381824