Olen syksyllä aloittanut toisen vuoden samassa työpaikassa. Kuvittelin, että viime syksyiset ongelmat olisivat taakse jäänyttä elämää mutta ehei. Sama meno jatkuu ja ehkäpä jopa pahempanakin. Itse olen hermoromahduksen partaalla eli aivan sairasloma materiaalia, toinen ei saa nukuttua ja kolmansia muuten vaan pyöritetään miten sattuu. Johto kertoo kuulma ymmärtävänsä, mutta jos johdossa on ihminen jolla ei ole empatia kykyä ja toinen on muuten vaan narsisti, miten heidän sanaansa voi luottaa. Olen vähän ymmälläni mitä tulisi tehdä. Moni muukin asia on yrityksessä rempallaan joihin tarvittaisiin oikeasti pikaista puuttumista. Voisiko avi olla sellainen paikka josta saisi apua ja oikeat viitteet miten toimia?
Uskomaton työpaikka
toisenvuodenpalkkatuettu
2
117
Vastaukset
- konsulentti
Soita noille http://www.tyosuojelu.fi/tietoa-meista/asiointi/puhelinneuvonta
- kansan-tuotos
Eläke on hyvä ratkaisu jos sellaiselle pääsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992627
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1162323En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761648Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1931156- 471068
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491063- 99981
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 106754