Olen syksyllä aloittanut toisen vuoden samassa työpaikassa. Kuvittelin, että viime syksyiset ongelmat olisivat taakse jäänyttä elämää mutta ehei. Sama meno jatkuu ja ehkäpä jopa pahempanakin. Itse olen hermoromahduksen partaalla eli aivan sairasloma materiaalia, toinen ei saa nukuttua ja kolmansia muuten vaan pyöritetään miten sattuu. Johto kertoo kuulma ymmärtävänsä, mutta jos johdossa on ihminen jolla ei ole empatia kykyä ja toinen on muuten vaan narsisti, miten heidän sanaansa voi luottaa. Olen vähän ymmälläni mitä tulisi tehdä. Moni muukin asia on yrityksessä rempallaan joihin tarvittaisiin oikeasti pikaista puuttumista. Voisiko avi olla sellainen paikka josta saisi apua ja oikeat viitteet miten toimia?
Vastaukset 2
- konsulentti
Soita noille http://www.tyosuojelu.fi/tietoa-meista/asiointi/puhelinneuvonta
- kansan-tuotos
Eläke on hyvä ratkaisu jos sellaiselle pääsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851273
- 1021023
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520