sovittiinkin että mun perä saa oottaa

Kun halusin helpottaa sen töitä jos vaikka haluisi enemmän kun helpotetaan stressiin ja helpotetaan joten tämän lupasi hänelle.

https://m.verkkokauppa.com/fi/product/58352/hfvjc/Microsoft-Surface-Pro-4-tablet-Win-10-Pro-Microsoft-Surface

Mitä mieltä? Pistetään tilaukseen tänään viinestään.
27105
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 27

Vanhimmat
Aloittaja

Siis arkea helpotetaan myös.

Äänestä
  • Aloittaja

Tänään viimeistään voi vähän halvempi olla.
    Auton osat tuli.

Äänestä

Kuulemma ihan hyvä laite. Tosin Surface 5:ta ollaan julkaisemassa lähiaikoina.

Äänestä
  • Aloittaja

Onko siinä 5:ssa, mitä uudistusta tiedossa?

Äänestä

• En tiedä, onko siinä muita varsinaisia uudistuksia kuin speksejä hinattu vähän ylöspäin. Mutta S4:n hinta saattaa tippua kun 5 julkaistaan.

Äänestä

• Aloittaja

outsider1 kirjoitti:

En tiedä, onko siinä muita varsinaisia uudistuksia kuin speksejä hinattu vähän ylöspäin. Mutta S4:n hinta saattaa tippua kun 5 julkaistaan.

Tuskin paljoa, tossa on jo näppis(159) ja satanen takaisin vie.

Äänestä

• Aloittaja

valtakunta kirjoitti:

Tuskin paljoa, tossa on jo näppis(159) ja satanen takaisin vie.

3:nen maksaa vie 1000€ joten tuskin huimaa laskua edes nähdään

Äänestä

Ai että PERÄ SAA OOTTAA! Pelkkää pillupanoa!

Äänestä
  • Aloittaja

En anna kuin ykköseen.

Äänestä

• Aloittaja

valtakunta kirjoitti:

En anna kuin ykköseen.

Kaksoseen ei kosketa.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Kaksoseen ei kosketa.

Kokeile nyt edes kerran. Anaali on iloinen asia ja myös muotia.

Äänestä

• Aloittaja

Anaali-Antti kirjoitti:

Kokeile nyt edes kerran. Anaali on iloinen asia ja myös muotia.

En tykkää sellaisista, olen pahoillani mun vulva se kiimanen on,ei suoli.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

En tykkää sellaisista, olen pahoillani mun vulva se kiimanen on,ei suoli.

Se on oikea asenne, pelkkää penaalia!

Äänestä

• Penaali-Pentti kirjoitti:

Pena perkele! Älä spämmää täällä mitään penaalipropagandaa!

Äänestä

• Aloittaja

Penaali-Pentti kirjoitti:

Oot mahtava😍 niin se pitää.

Äänestä

Vai että koneet vaihtu sitten, jaa. Entäs mikä kone huomenna vuorossa?

Äänestä
  • Aloittaja

Tuo on siten kannattavampi mielen laadun parantamiseksi.
    Enköhän jaksa odottaa omaani konetta. Lasten pukin kontti tietous on valmis 275€ tapletit kaikille. Leluja ei tule kuin yhdet per kappaleet. Olemme muutaman vuoden osamaksu kiristyksessä.

Mutta olemme säästäneet s-bonukset lapsien lahjoihin koska saa virallisesti säästää kohteeseen ja meillä se on joulu ja 500€ tais olla raja

Äänestä

Kannattaa ehdottomasti ottaa jokin OS X tai linux jakelu, tuo Microsoftan matolaatikko ei välttämättä toimi. Linuxilla on jo kerneli kumminkin siihen aikaisempaan koneeseen, joten esim. tuolla koneella, oikealla ytimellä voisi ohjelmoida sen jyystökoneenkin suorittamaan oikealla tahdilla tapahtuvaa sarjaa. Pahimmassa tapauksessa miehen surffailut ja sinun takaluukkurassauksesi on NSA:n katsotuin video. =P

Äänestä
  • Aloittaja

Takaluukkuun en pistä vaan vulvaa rassaamaan, sanoin kehnosti.

Mutta kyllä se on tietoinen noista.

Äänestä

• Aloittaja

Mut lahjallani vaan kestää. Tavoitteet vaan piristää.

Äänestä

• Aloittaja

ukko lupas että saan myös se rassaaja ja tuon seuraavaksi. Mun on kyl kultasin mies ikinä. Luulen että menee hetki vielä.

Äänestä

• Aloittaja

Kyllä kysyinkin jos se alkaisi mun koneeksi😍 mutta kieltäytyi. Liika on liikaa

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä kysyinkin jos se alkaisi mun koneeksi😍 mutta kieltäytyi. Liika on liikaa

Toivottavasti saat koneesi piakoin, ei tarvitse kärvistellä, muista toki myös antaa miehellesi, ettei kone vie koko huomiotasi. Äkkiä kun liikaa leikkii, niin pääsee vauhtiin eikä huomaa ajankulua.

Se on mukavaa jos mies huomioi, ajattelee ja toteuttaa. Pitää huolta ja on kiinnostunut, selvästi välittää.

Äänestä

• Aloittaja

m-i-e-s kirjoitti:

Toivottavasti saat koneesi piakoin, ei tarvitse kärvistellä, muista toki myös antaa miehellesi, ettei kone vie koko huomiotasi. Äkkiä kun liikaa leikkii, niin pääsee vauhtiin eikä huomaa ajankulua.

Se on mukavaa jos mies huomioi, ajattelee ja toteuttaa. Pitää huolta ja on kiinnostunut, selvästi välittää.

Toivon vaan kun sitten kun saan ton koneen toivon että tuntuu aidolta kun kaikki muu lelut on epäaidontuntuisia ollut.😱

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Toivon vaan kun sitten kun saan ton koneen toivon että tuntuu aidolta kun kaikki muu lelut on epäaidontuntuisia ollut.😱

Tuskinpa mikään aitoa korvaa, ehkä jäljittelee mutta en usko että tuntuu kovinkaan aidoilta. Kone ei eläydy mukana, vaihda rytmiä, huomioi tms.

Saattaa siinä toki jotain ominaisuuksia olla, hidas vauhti, nopea vauhti, poravasara ja iskupora. =) Ei se kone kosketa, hyväile, suutele jne. Suorittaa teknisesti ainoastaan sen mihin se on valmistettu.

Äänestä

• Aloittaja

m-i-e-s kirjoitti:

Tuskinpa mikään aitoa korvaa, ehkä jäljittelee mutta en usko että tuntuu kovinkaan aidoilta. Kone ei eläydy mukana, vaihda rytmiä, huomioi tms.

Saattaa siinä toki jotain ominaisuuksia olla, hidas vauhti, nopea vauhti, poravasara ja iskupora. =) Ei se kone kosketa, hyväile, suutele jne. Suorittaa teknisesti ainoastaan sen mihin se on valmistettu.

Kyllä

Äänestä

• Aloittaja

m-i-e-s kirjoitti:

Nyt jäi minulla pahasti kesken.
    Kyllä siinä kaukosäädin on mukana että voi säätää. Mutta en koe takaa tarvetta koskettaa, itse halun jokin mistä ottaa käsillä vauhtia jos loppuu vauhti.

Siitä se on valittanutkin ettei ole niin lämpöistä

Äänestä

Kommentoi aloitusta

valtakunta kirjoitti:

Kun halusin helpottaa sen töitä jos vaikka haluisi enemmän kun helpotetaan stressiin ja helpotetaan joten tämän lupasi hänelle.

https://m.verkkokauppa.com/fi/product/58352/hfvjc/Microsoft-Surface-Pro-4-tablet-Win-10-Pro-Microsoft-Surface

Mitä mieltä? Pistetään tilaukseen tänään viinestään.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu