Kun halusin helpottaa sen töitä jos vaikka haluisi enemmän kun helpotetaan stressiin ja helpotetaan joten tämän lupasi hänelle.
https://m.verkkokauppa.com/fi/product/58352/hfvjc/Microsoft-Surface-Pro-4-tablet-Win-10-Pro-Microsoft-Surface
Mitä mieltä? Pistetään tilaukseen tänään viinestään.
https://m.verkkokauppa.com/fi/product/58352/hfvjc/Microsoft-Surface-Pro-4-tablet-Win-10-Pro-Microsoft-Surface
Mitä mieltä? Pistetään tilaukseen tänään viinestään.
Vastaukset 27
Vanhimmat
Siis arkea helpotetaan myös.
Tänään viimeistään voi vähän halvempi olla.
Auton osat tuli.
Kuulemma ihan hyvä laite. Tosin Surface 5:ta ollaan julkaisemassa lähiaikoina.
Onko siinä 5:ssa, mitä uudistusta tiedossa?
En tiedä, onko siinä muita varsinaisia uudistuksia kuin speksejä hinattu vähän ylöspäin. Mutta S4:n hinta saattaa tippua kun 5 julkaistaan.
Tuskin paljoa, tossa on jo näppis(159) ja satanen takaisin vie.
3:nen maksaa vie 1000€ joten tuskin huimaa laskua edes nähdään
Ai että PERÄ SAA OOTTAA! Pelkkää pillupanoa!
En anna kuin ykköseen.
Kaksoseen ei kosketa.
Kokeile nyt edes kerran. Anaali on iloinen asia ja myös muotia.
En tykkää sellaisista, olen pahoillani mun vulva se kiimanen on,ei suoli.
Se on oikea asenne, pelkkää penaalia!
Pena perkele! Älä spämmää täällä mitään penaalipropagandaa!
Oot mahtava😍 niin se pitää.
Vai että koneet vaihtu sitten, jaa. Entäs mikä kone huomenna vuorossa?
Tuo on siten kannattavampi mielen laadun parantamiseksi.
Enköhän jaksa odottaa omaani konetta. Lasten pukin kontti tietous on valmis 275€ tapletit kaikille. Leluja ei tule kuin yhdet per kappaleet. Olemme muutaman vuoden osamaksu kiristyksessä.
Mutta olemme säästäneet s-bonukset lapsien lahjoihin koska saa virallisesti säästää kohteeseen ja meillä se on joulu ja 500€ tais olla raja
Kannattaa ehdottomasti ottaa jokin OS X tai linux jakelu, tuo Microsoftan matolaatikko ei välttämättä toimi. Linuxilla on jo kerneli kumminkin siihen aikaisempaan koneeseen, joten esim. tuolla koneella, oikealla ytimellä voisi ohjelmoida sen jyystökoneenkin suorittamaan oikealla tahdilla tapahtuvaa sarjaa. Pahimmassa tapauksessa miehen surffailut ja sinun takaluukkurassauksesi on NSA:n katsotuin video. =P
Takaluukkuun en pistä vaan vulvaa rassaamaan, sanoin kehnosti.
Mutta kyllä se on tietoinen noista.
Mut lahjallani vaan kestää. Tavoitteet vaan piristää.
ukko lupas että saan myös se rassaaja ja tuon seuraavaksi. Mun on kyl kultasin mies ikinä. Luulen että menee hetki vielä.
Kyllä kysyinkin jos se alkaisi mun koneeksi😍 mutta kieltäytyi. Liika on liikaa
Toivottavasti saat koneesi piakoin, ei tarvitse kärvistellä, muista toki myös antaa miehellesi, ettei kone vie koko huomiotasi. Äkkiä kun liikaa leikkii, niin pääsee vauhtiin eikä huomaa ajankulua.
Se on mukavaa jos mies huomioi, ajattelee ja toteuttaa. Pitää huolta ja on kiinnostunut, selvästi välittää.
Toivon vaan kun sitten kun saan ton koneen toivon että tuntuu aidolta kun kaikki muu lelut on epäaidontuntuisia ollut.😱
Tuskinpa mikään aitoa korvaa, ehkä jäljittelee mutta en usko että tuntuu kovinkaan aidoilta. Kone ei eläydy mukana, vaihda rytmiä, huomioi tms.
Saattaa siinä toki jotain ominaisuuksia olla, hidas vauhti, nopea vauhti, poravasara ja iskupora. =) Ei se kone kosketa, hyväile, suutele jne. Suorittaa teknisesti ainoastaan sen mihin se on valmistettu.
Kyllä
Nyt jäi minulla pahasti kesken.
Kyllä siinä kaukosäädin on mukana että voi säätää. Mutta en koe takaa tarvetta koskettaa, itse halun jokin mistä ottaa käsillä vauhtia jos loppuu vauhti.
Siitä se on valittanutkin ettei ole niin lämpöistä