Onko se verolaki muuttunut että yritys saa piettää talkoita? Näin syksyllä esimerkiksi sadonkorjuun aikaan voisi olla lisäkädet apuna .Pittää varmaan kysyä verottajalta, ettei käy köpelösti.Ikävä maksaa mätkyjä.
talkootyötä
pottujakaikille
2
200
Vastaukset
- kyllähänvoi
Saa tietenkin.Saahan sitä marjojakin kerätä ja myydä mielin määrin.Miksei sitten saisi pottuja ja nauriita sekä heinää korjata kaverina.Eri asia jos olet vaikka myymälässä niin siellä pitää maksaa palkka ja muut maksut.Ja voi hiuksiakin leikata kaverilta sekä värjätä.Keltä se pois on ?
- äyri
Ei tietenkään saa.LUE lakia.Muutenhan ei tarttis ikinä palakata kettään , teettäs vain talakoilla.Sehä on veronkiertoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805549
- 1263897
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423695- 663414
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72379- 252151
- 2022065
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91658