The body shop

milla

Heips,

Haluaisin kuulla kommentteja body shopin ihonhoitotuotteista. Minulla on herkkä sekaiho, joka tarvisee sekä kunnollista puhdistusta että hoitoa. Minkälaisia tuotteita olisi hyvä käyttää?

11

4436

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eps

      Olen itse käyttänyt Body Shopin tuotteita jo kymmenisen vuotta ja olen ollut tyytyväinen. Omalle iholleni sieltä on aina löytynyt toimivat tuotteet (pintakuiva, mutta T-alueelta rasvainen ja epäpuhtauksiin taipuvainen), tuotteiden hinnat eivät ole päätä huimaavat ja sieltä on aina saanut hyvää palvelua. Kannattaa rohkeasti mennä, kertoa ihonsa omituisuuksista, antaa myyjien neuvoa ja kokeilla niitä tuotteita. Plussaa on myös se, että monia tuotteita saa pienissä "matkapakkauksissa" joten tuotteita on helpompi/halvempi kokeilla.

      • ...siis epsille

        Minulla on myös pintakuiva, mutta T-alueelta rasvainen ja epäpuhtauksiin taipuvainen iho. Voisitko kertoa mitä kosteusvoidetta itse käytät?

        Oletko kokeillut SEAWEED Daily Shine Control Moisture Cream:iä? Olen harkinnut kyseisen tuotteen ostamista, mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia... Se ei ehkä ole tarpeeksi kosteuttava näin talvella, vai?


      • Tea Tree
        ...siis epsille kirjoitti:

        Minulla on myös pintakuiva, mutta T-alueelta rasvainen ja epäpuhtauksiin taipuvainen iho. Voisitko kertoa mitä kosteusvoidetta itse käytät?

        Oletko kokeillut SEAWEED Daily Shine Control Moisture Cream:iä? Olen harkinnut kyseisen tuotteen ostamista, mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia... Se ei ehkä ole tarpeeksi kosteuttava näin talvella, vai?

        En pitänyt kys. tuotteesta, haisi ensinnäkin todella pahalle ja ei ainakaan talvella ole tarpeeksi kosteuttava. Voide jäi myös ihme "karstoille" levitettäessä, niitä sai sitten nyppiä pois / pyyhkiä, jolloin "karstaa" syntyi vain lisää ja voide jäi pyyhkeeseen.

        Tea Tree -sarjaa olen käyttänyt, muuten hyvä, mutta se näyttää talvella kuivattavan aika lailla.

        Aloe vera on kuivalle / herkälle iholle tarkoitettu ja muistelen, että kosteusvoide tuntui hyvältä. Puhdistustuotteita en ole siitä sarjasta kokeillut.


      • taas..
        Tea Tree kirjoitti:

        En pitänyt kys. tuotteesta, haisi ensinnäkin todella pahalle ja ei ainakaan talvella ole tarpeeksi kosteuttava. Voide jäi myös ihme "karstoille" levitettäessä, niitä sai sitten nyppiä pois / pyyhkiä, jolloin "karstaa" syntyi vain lisää ja voide jäi pyyhkeeseen.

        Tea Tree -sarjaa olen käyttänyt, muuten hyvä, mutta se näyttää talvella kuivattavan aika lailla.

        Aloe vera on kuivalle / herkälle iholle tarkoitettu ja muistelen, että kosteusvoide tuntui hyvältä. Puhdistustuotteita en ole siitä sarjasta kokeillut.

        tuo Tea Tree-kasvovesi jätti ihon öljyiseksi. Tuntui, että naama oikein tirsui rasvaa parin tunnin jälkeen käytöstä ja meikki liukui pois kasvoilta.. Itselläni on siis lähestulkoon öljy-rasvainen iho, posket yhtä rasvaiset kuin t-alue, talvella nenän ja poskien iho kuivuu melko helposti. Eli Tea Tree ei tainnut olla mulle sopiva sarja..

        Joskus käytin tuota passionhedelmä-puhdistusgeeliä ja sopi lähes täydellisesti! Ihana tuoksu ja kasvot tuntuivat raikkailta koko päivän. Hintakin oli ihan kohdallaan ja pari vuotta käytin ko. putsaria ihan yhtä jaksoa.

        Nyttemmin käytössä on Almayn hoitosarja rasvaiselle iholle ja se tuntuu pitävän ihon öljyt kurissa. Hiukka ot, mutta.. :)


      • Suvi
        taas.. kirjoitti:

        tuo Tea Tree-kasvovesi jätti ihon öljyiseksi. Tuntui, että naama oikein tirsui rasvaa parin tunnin jälkeen käytöstä ja meikki liukui pois kasvoilta.. Itselläni on siis lähestulkoon öljy-rasvainen iho, posket yhtä rasvaiset kuin t-alue, talvella nenän ja poskien iho kuivuu melko helposti. Eli Tea Tree ei tainnut olla mulle sopiva sarja..

        Joskus käytin tuota passionhedelmä-puhdistusgeeliä ja sopi lähes täydellisesti! Ihana tuoksu ja kasvot tuntuivat raikkailta koko päivän. Hintakin oli ihan kohdallaan ja pari vuotta käytin ko. putsaria ihan yhtä jaksoa.

        Nyttemmin käytössä on Almayn hoitosarja rasvaiselle iholle ja se tuntuu pitävän ihon öljyt kurissa. Hiukka ot, mutta.. :)

        Mistä ostat Almayn tuotteita? Maahantuonti kun on loppunut. Niistä minäkin pidin kovasti.


    • Suvi

      Minä pidän suunnattomasti passionhedelmäpuhdistusgeelistä. Tarkoitettu normaalille/rasvaiselle iholle. On saippuaton ja tuoksuu ihanalle. Kasvovetenä käytän tällä hetkellä Tea Tree Oil-kasvovettä, mutta aion seuraavaksi ostaa Aloe Vera-kasvoveden. Kosteusvoiteena käytän apteekista Widmerin ultrakosteuttajaa ja luontaistuotekaupasta Aloe Vera kosteusgeeliä. TBS:n kosteusvoiteista ja geeleistä en ole löytänyt sitä suosikkiani.

      • Jojoba

        Onko kenelläkään Jojoba-sarjasta (kuiva/herkkä iho) kokemuksia, lähinnä kosteusvoiteesta?


    • kanta-asiakas

      mä olen käyttänyt aloe vera-sarjan puhdistusta, niin pesu, kasvovesi kuin kuorinta(mikä on aivan ihana), ja voiteeksi e-vitamiini -sarjan päivävoidetta, tosi kevyt, mutta kosteuttava! seaweedistä on vähän samantapaisia huonompia kokemuksia, ei jotenkin imeytynyt kunnolla. mulla siis myös pintakuiva iho, kuitenkin epäpuhtauksia ja kiiltoa. olen huomannut että herkän/kuivan ihon tuotteet pitävät ihon parempana kuin "kovat" rasvaisen ihon tuotteet. tuntuu että finnejä/mustapäitä on vähemmän kun iho saa enemmän kosteutta ja hoitoa! näin ainakin siis näin talvella, vaikka kovia pakkasia ei ole ollutkaan... :) voi olla että kesälläkin jatkan näiden tuotteiden kanssa, jos eivät tunnu liian miedoilta silloin.

      • Pintakuiva, epäpuhdas, kiil...

        Ajattelin kokeilla sitä käyttämääsi voidetta ja selailin juuri Body Shopin "kuvastoa". E-vitamiini kosteusvoiteita on kolmea eri tyyppiä. Onko sinun voiteesi se "moisture lotion" missä on myös aurinkosuoja 15 (voide tuubissa)? Vai onko se moisture cream missä ei ole aurinkosuojaa (voide purkissa)?

        Entä onko kokemuksia Body Shopin silmänympärysvoiteista? Lähinnä tarvitsen kosteuttavaa silmänympärysvoidetta, mutta toki tummat silmänalusetkin saisivat lähteä!


      • kanta-asiakas
        Pintakuiva, epäpuhdas, kiil... kirjoitti:

        Ajattelin kokeilla sitä käyttämääsi voidetta ja selailin juuri Body Shopin "kuvastoa". E-vitamiini kosteusvoiteita on kolmea eri tyyppiä. Onko sinun voiteesi se "moisture lotion" missä on myös aurinkosuoja 15 (voide tuubissa)? Vai onko se moisture cream missä ei ole aurinkosuojaa (voide purkissa)?

        Entä onko kokemuksia Body Shopin silmänympärysvoiteista? Lähinnä tarvitsen kosteuttavaa silmänympärysvoidetta, mutta toki tummat silmänalusetkin saisivat lähteä!

        käytän sitä ihan klassista purkkirasvaa :) eli ilman spf:ää ja ilman hohdetta, sillä sitä on tullut nyt jotain sellaista kuultavaa voidetta myös. en kyllä epäile etteikö ne muutkin putelit sisällä ihan käypää ellei loistotavaraa! yövoiteen ja silmänympärysvoiteen(sitä on ystävät kehuneet) aion ostaa samaa sarjaa seuraavasta tilipussista :)


      • Anonyymi
        Pintakuiva, epäpuhdas, kiil... kirjoitti:

        Ajattelin kokeilla sitä käyttämääsi voidetta ja selailin juuri Body Shopin "kuvastoa". E-vitamiini kosteusvoiteita on kolmea eri tyyppiä. Onko sinun voiteesi se "moisture lotion" missä on myös aurinkosuoja 15 (voide tuubissa)? Vai onko se moisture cream missä ei ole aurinkosuojaa (voide purkissa)?

        Entä onko kokemuksia Body Shopin silmänympärysvoiteista? Lähinnä tarvitsen kosteuttavaa silmänympärysvoidetta, mutta toki tummat silmänalusetkin saisivat lähteä!

        Aloe silmänympärusvoide on ollu. Hyvä mutta hupaa tavaraa eikä talous kestä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe