Onko tää seurustelua?

Onnenlöytänyt

Vai ystävyyttä vai mitä?
Ollaan tunnettu 3kk , vietetty 3 kiihkeää viikonloppua ja tavattu
ulkoilun tai ruuan merkeissä mun luona tai ulkona.
Mies ei ole kutsunut kotiinsa
Aina mun luona tms.
Sanoi älä ota vakavasti!
Joten oonko vaan sexi kaveri
ilman tunteita,kiintymystä
Ollaan jo liki 60v! Joten pitäis tietää ja tajuta missä mennään mutta miehiä vaikea lukea,niin kivoja kun kuitenkin ovat
Kertokaa miehet mielipiteenne!

6

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enolemies

Ystävien kanssa harvemmin vietetään kiihkeitä viikonloppua.

Miehet ei ole kivoja. Pinnat hänelle kuitenkin siitä, että oli rehellinen ja kertoi, että ei ole vakavissaan.

• ellenlellenhemputellen

En nyt kutsuis tuota tekstin mukaan onnen löytymiseltä. Lähes 60v voi löytä ä myös miehen ja parisuhteen joka haluaa elää sen loppuelämän yhdessä. Kannattaisin vaihtamista parempaan versioon.

• seksisuhdehantuo

Onko mies oikeasti vapaa? Jos et hänen luonaan ole päässyt käymään, vakavasti miettisin hänen siviilisäätyään. Kyllä ne vanhemmatkin miehet pettää.
      Mä kutsuisin tuota seksisuhteeksi.

• seksionihanaa

Mies on sanonut sulle että älä ota vakavasti eli itse ei ole hakemassakaan parisuhdetta. Pelkkää seksiä.

• Onnenlöytäjä

Kiitos vastaajille Auttoi pähkäilyssäni elikä on sexisuhde
      Loppukkoon etsin pysyvää kaveria muuhunkin elämään ja arkeen.
      Hyvää syksyä etsijöille ja löytäjille Onni on tässä jo nyt!

• 1928

Käykö treffipalstoilla ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      4555
    2. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      342
      3702
    3. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      36
      3416
    4. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      18
      2880
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      11
      2539
    6. 273
      2273
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      307
      1733
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      96
      1692
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      46
      1439
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1163
    Aihe