Elikkäs mua on kiusannu jo pitkän aikaa naaman punoitus, ei edes sellainen et tulee vain kuumassa/kylmässä jne. mutta että on koko ajan punainen, säällä kuin säällä. Mut tossa eilen illalla heitin smällit mun naamalle ja nyt aamulla ei oo punoitusta enää lähes yhtään. Katotaan nyt et miten päivä etenee, ehkä mun ei tarvi käyttää meikkivoidetta kohta ollenkaan.
Vastaukset 4
- eliksiirivarasto
Sehän on ihan luonnollista, että elämän eliksiiri auttaa. Ja varmasti terveellisempääkin kuin kaupan mömmöt!
- kannattikokeilla
Todellakin, harmi vain etten kokeillut aikaisemmin. Suosittelen muillekkin, tosin suurin osa tällä palstalla on naisia ja kaikilla naisilla ei ole spermaa saatavilla.
- Liquid50
No,jos jollai Helsingin hellulla siitä kiinni tuo voitelu,pyydä käymään,tuon voiteet...😘
- Spekun.haju
Liquid50 kirjoitti:
No,jos jollai Helsingin hellulla siitä kiinni tuo voitelu,pyydä käymään,tuon voiteet...😘
No ei kiinnosta kulkea naama kalanhajuisena:( Mädänneelle kalallehan se speku alkaa haisemaan kun seisoo pitemmän aikaa naamassa. Jos rakastat sperman hajua niin tässä on pensas joka sun ehdottomasti kannattaa istuttaa jos sulla on oma piha. Sen kukat nimittäin haisee ihan spermalle..
https://pixabay.com/fi/happomarjapensas-berberis-ottawensis-603235/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493