Ei selviä merkkejä, kannattaako lähestyä naista?

mieskysyy

Kannattaako naista lähestyä, jos merkit hänen kiinnostuksestaan sinua kohtaan eivät ole selviä? Eiväthän ne koskaan ole päivänselviä, mutta tässä tapauksessa ei täyty edes osa ilmiselvistä. Haen parisuhdekumppania.

8

123

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suatana

      Kysy siltä suoraan dorka, kyl se lyö turpaan jos et kelpaa

    • kerranmaapallo

      Miten ajattelit lähestyä ja mitä on epäselvät merkit? Jos ei oo selviä niin kai niitä epäselviä on, millasia ne on?

    • Aadalmina

      No entäs sitten jos hän ei olekaan kiinnostunut? Katuisitko sitten lähestymistäsi vai ajattelisitko, että oli kuitenkin hyvä kun kokeilit? Siitähän se riippuu, kannattaako lähestyä.
      Tietysti aina voi lähestyä "kaveripohjalta", siinä ei ainakaan nolaa itseänsä ja se saattaa parhaassa tapauksessa johtaa johonkin muuhun.

    • Rehtiys

      Onko sulla ollut jotain aiemmin hänen kanssaan?
      Mut sitten kaikki on päättynyt johonkin väärinkäsitykseen.
      Jos hän on kiinnostunut sinusta, kyllä sä huomaat sen.
      Toivottavasti olet täysin vieras hänelle, etkä ole kuunnellut muita tässä valloituksessa.

      • alottaja

        Vilkuilleet olemme molemmat. Välissä on ollut pitkiäkin aikoja, kun ei ole nähty. Mutta sitten, kun taas nähdään, niin jotain erilaista katsekontaktissame on. Vaistot sanoo, ettei siitä voi erehtyä.

        Olen tuttujen ihmisten kanssa rento ja puhelias, puolituttujen kanssa neutraali, vieraiden kanssa hiljainen, mutta ihastuksen kanssa todella ujo. Käyttäydyn häntä kohtaan varsin oudosti. Haen katsekontaktia, mutta väistän nopeasti, kun saan sen. En ole toki jokapäiväinen hymyilijä, mutta kuinka sattuukaan, turhautumiseni paistaa kasvoiltani aina hänen läsnäollessa. En hakeudu hänen lähelleen, yleensä vain lähden tilanteesta pois.

        Toisaalta hän käyttäytyy minua kohtaan aika samalla tavalla. Peilaamme toisiamme varmaan koko ajan. Kun toinen uskaltaa hymyillä, toinenkin hymyilee. Ja molemmat varmaan epävarmoina miettii, mitä se toinen nyt oikein meinaa.

        Tai sitten hän ei ole kiinnostunut, on havainnut kiinnostukseni ja pyrkii sen takia välttämään minua.

        Tai sitten hän on kyllästynyt saamattomuuteeni. Emminä tiedä.


    • ghutguyrmgj

      Voi sua, musta tuntuu että te molemmat arkailette toisianne tosi pahasti :) Mene vaan juttelemaan sille naiselle ja ole kömpelö, ei sille tunteelle voi mitään :) Musta tuntuu että sun kannattaa lopettaa välttely ja mee juttelee, äläkä siirrä katsettasi pois.

      • keittiöekspertti

        Just noin, älä pelkää lähestyä.


    • ebeliinasto

      Voihan sitä mennä jutteleen, vaikka ei mitään merkkejä olisikaan ilmassa, tai jos on jotakin, niin sitä suuremmalla syyllä ja ihan omana itsenä. Rohkeasti vain :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe