Vieläkö heitä löytyy vai ovatko kaikki vanhoja ja rumia?
Posion kauniit ja nuoret naiset
22
996
Vastaukset
- kiimakuuma
kauniita vanhoja ja rumia nuoria löytyy
- hehehöhöhaha
Hehee, Posiolta ei löydy mitään. Parhaimmat päivänsä on nähnyt, kuten Egypti muut mereen uponneet muinauskaupungit xD
- korvenkauhut
Posiolla on kaunottaria vaan niitä pietään piilossa lukkojen takana.
- vapaasinkku
On haettu naapuri kuntiin.
- Ahhmed
Pitänyt olla aikamoista raskaan kuljetuksen kalustoa kun on noin painavia ja leveitä naisia kuljeteltu. Varmaan tiet ja sillat olleet aika kovilla. Mohamedikin yleensä menee vuoren luokse eikä päinvastoin.
- vapaasinkku
Ihan mukavan leveä perä on.
- Yuku
Perä on niin leveä ettei siitä tiedä mistä se alkaa ja mihin se päättyy.
- vapaasinkku
Toiset tykkää vähän isommasta perästä....
- Yuku
Jossain se raja kulkee. Liian iso on läski.
- vapasinkku
Tykkään vähän isompaan perään huljutella...
- Nimimerkkari
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa mutta ei täällä ole koskaan ollut mitään hyvännäköisiä naisia. Meinaan sellaisia missitason tyyppejä.
- fggthyh6
Semmone naine se vasta jotain on kun farkkujen takataskujen väli alkaa metriä lähennellä.
- vapainkku
Niin on ja kunnon lemmenkahvat olisi
- halukas88
kauniita ja halukkaita löytyy
- vapainkku
Mistä sut löytäisin?
- Anonyymi
Meillä on viiniä
- Anonyymi
Missä on posion työtöt
- Anonyymi
Nyt ois miestä tarjolla
- Anonyymi
Hellimuori, Hilima ja Hannatäti odottelevat hammasproteesit mukissa liossa Coregassa, ja valmiina kanssasi yöpuulle. Siinä sitä ikäneitoa olisi tarjolla.
- Anonyymi
Tänään Maajussille Pilperoa sarjassa Posion suurin kaunotar tarjolla.
- Anonyymi
Suurinpa hyvinkin :D
- Anonyymi
Posion lyhytjalkaisin nainen kompastui tampaxin naruun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163697Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723186- 961921
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211403Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1021186
- 441133
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901109