Honkalankadun tulipalo

Missä talossa tämä tarkalleen sattui?

9

165

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elemeri123

Mitä se sinulle kuuluu? Huolehdi sinä vain omista asioistasi. :) Aktiviteetiksi suosittelen esimerkiksi työntekoa, sekä jotain mielekästä luettavaa.
      Olkaa hyvä.

• sijoittaja

Kuulehan Elemeri123 kyllä se vaan ihmisiä kiinnostaa varsinkin sellaisia jotka kykenevät ja ovat ostamassa asuntoa,ettei vaan sorru näihin hulinakiinteistöihin. Itse kierrän kaukaa koko kulmakunnan,huonoin sijoitus koko kulmakunnalla,että se siitä.

• Elemeri123

Mitä mahdat tarkoittaa "hulinakiinteistöillä"?

• zorbaslate

Palaa se sauna sullakin.

• Kmaa81

Se tollo äijä poltti sen

• latelapatossu

Hiilloksella nauriit paistuu.

• mummelinpuoli

Jos vanhus tai muistisairas ihminen unohtaa kahvinkeittimensä tai hellan päälle ja sen seurauksesta aiheutuu tulipalo, niin onko tuolloinkin kyseessä hulinakiinteistö? Tai jos tulipalon syynä on jokin oikosulku tai muu vastaava? Jokainen tehkööt omat johtopäätöksensä, mutta ei kannata jäädä liikaa oman kuplansa sisäpuolelle ajattelemaan, vaan laajentaa näkemystä kuplan ulkopuolellekin. Näin aivan yleisesti siis. Toki vaarana voi olla että osaa nähdä asiat useammalta kantilta...

• Vanhapappeli

Kyllä olen kanssasi samaa mieltä. Monia syitä voi tulipaloilla olla, muitakin kun "hulinakiinteistöihin" liittyvät "hulinapalot"

• Kiitos asiallista vastauksista. Suomi24 on samanlainen likakaivo kaikilla palstoilla näemmä.

Selvitin osoitteen muualta, se oli Honkalankatu 7. Siksi se kiinnosti koska asuin tuolla 90-luvulla monta vuptta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3333
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      95
      3003
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2262
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1695
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      20
      1694
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      11
      1630
    7. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1498
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      22
      1458
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1391
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      38
      1374
    Aihe