Polttava selkäkipu,ripuli, vatsanturvotus ihonkuti

apuwa

Polttava selkäkipu vasemmalla puolella alaselässä, pari vuorokautta jatkunut vesiripuli, vatsan turvotus ylhäältä alas asti ja yläkehon kutina. Mikä ihmeen tauti? Ei ulkomaan matkoja viimeaikoina.

6

1777

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heti-nyt

      Sappi? Haima? Maksa? Lääkäriin.

    • apuwa

      labra arvot kaikki ok. painoa vuorokaudessa viisi kiloa lisää. ripuli loppui mutta vatsa turvonnut ja vasemmalla puolella nestettä selässä ja vasemman kyljen kohdalla. ei jatko tutkimuksia. etää se siitä lääkäristä. nappeja naamaan että ei kipu tuntuisi. :(

    • OliskohanMahatauti

      Mulla oli joskus reilu kuukausi sitten vastaava: syönnin jälkeen muutaman tunnin päästä alkoi selkää polttamaan ihan helkkaristi, pahoinvointia jne.. äkkiä vessaan ja siellä sai sitten oksentaa tuntikausia.. seuraavaksi kaikki loput tuli ulos sitten toisesta päästä. Oksentamista ja ripulointia, selän poltetta jne jatkui pitkin yötä, mutta sitten rauhottui ja pystyi jo nukkumaan. Olotila oli heikko monta päivää tuon jälkeen, myös selkä oli arkana monta päivää ja vatsa reippaasti pömpöllään. Meni ohi kuitenkin omia aikojaan. Ilmeisesti joku ärhäkkä mahatauti, koska ruokamyrkytys se ei voinut olla, koska kukaan muu samaa ruokaa syönyt ei tuota saanut.

      • waedsfdrgthyjuki

        Ja koska tuo iski just sopivasti perjantaina illalla, niin mihinkään lekuriin ei ennen maanantaita olisi päässyt. Eipä ne mahataudit kyllä lekurissa käymällä kummene.


      • LÄÄKÄRIINVAINKIPINKAPIN

        Kyllä tuo nyt on lääkärin tutkittava että ei sun autoimmuuni puoli ole ihan terve.


    • keliakiaa

      Mene lääkäriin lääkäri passittaa sinut labraan jos tranminaasi arvo ovat 0.9ml/l/min. se näkyy verenkuvassa. Se on normaalisti 00.3ml/l/min transminaasi arvosi.
      Minulla on hieman kohallo minun tarnsminaasi viitearvo on : 00.9ml/l/min eli hieman koholla ei normaali kun sen pitäisi olla enintään 0.3ml/l/min.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe