paikan: https://www.youtube.com/watch?v=Y-zH6h6kk2o
Helvetin hyviä videoita.
Pikkumies näyttää hormoonigorillalle kaapin
9
97
Vastaukset
- kuntoloppu
Kevyempi sälli näytti naturaalilta ja isompi sälli roinarilta.
- työkapasiteetti
Pienempi mies on joutunut tekemään töitä tulosten eteen ja siksi työkapasiteetti on kovempi. Laiska sekopää on roinannut tuloksiin.
- EiVoiVerrata
Sumo-mave on täysin eri liike kuin perinteinen vaikka sana maastaveto molemmissa esiintyykin. Vasemmanpuolinen sälli tekee n. 1.5x enemmän työtä kuin vastustajansa.
- aitoBlueteam
se paino painaa tasan saman verran rippumatta miten nostaa
sama paino ja sama matka
sumo ei oikeasti lyhennä nostomatkaa yhtään
jos et usko niin mittaa itse ensi kerralla - työkapasiteetti
Samat säännöt molemmilla. Miksi sitten vetää edestä? Pidempi liike selälle kapeassa maastavedossa. Sumolla veto enemmän reisille. Sama paino saman verran tarvitaan voimaa hiukan eri suhteissa samoille lihaksille.
- EiVoiVerrata
aitoBlueteam kirjoitti:
se paino painaa tasan saman verran rippumatta miten nostaa
sama paino ja sama matka
sumo ei oikeasti lyhennä nostomatkaa yhtään
jos et usko niin mittaa itse ensi kerrallaJatka vain niitä liikennekartiojuttujasi kun et tiedä perusasioista hevonvittuakaan.
- aitoBlueteam
sinäkö tiedät lollotiloo
yrittäkääpäs nyt mitata se matka joka on sama molemmilla tyyleillä
miettikääpä hieman vipuvarsia joita kropassa on
yrittäkää edes hinttapulit
se paino painaa yhtä paljon riippumatta miten sen nostaa Jokainen voi mitata paljonko on matkaa lattiasta käsiin eri maastanostotyyleillä. Sumotyylillä nostaessa kädet ovat noston yläkohdassa jonkin verran kapealla asennolla nostettasssa alempana. Ei paljoa mutta muutaman sentin kuitenkin. Yksittäisessä nostossa sillä ei ole merkitystä mutta mitä suurempi määrä tehdään toistoja sitä enemmän merkitsee nostettu matka. Nostetun matkan pituus vaikuttaa suoraan tehdyn työn määrään vaikka paino sama olisikin. En väitä että sumotyylillä nostajat olisi jotenkin heikompia tai vahvempiakaan mutta karvan verran pienemmän työn sumolla nostajat tekevät kun toistojen määräkasvaa. Itse olen aikanaan vetänyt 320kg kapealla ja 340kg sumolla. Kapealla nostan enimmäkseen.
- Viireooo
Vähän aiheesta sivuun. Tossa näkyy kummalla kyykkytyylillä hankkii vahvat jalat ja kropan. Heinäsirkkajaloilla horjuen sumopyllistyksiä vai oikeita kyykkyjä. https://www.youtube.com/watch?v=0klF-AyFbmc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433010Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262919Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342836Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4392541Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1531863Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51231- 741139
- 301136