mun inhokkeihin kuuluu rillipäät. Sekä naisissa että miehissä. Ei voi olla komee tai kaunis jos on rillit. Hyi hyi. Rillit on siis niin out ja nolot.
silmälasit nou nou
16
183
Vastaukset
- willywonka
Erittäin kiinnostavaa. Kerro toki lisää.
- fgtresdweexcv
Laajakatseinen ihminen siellä. Minä taas inhoon vaalean leivän syöjiä, kaikessa muodossa. Yäk, jos näen jonkun mutustuvan vehnää, niin ei mitään mahkuja. Ällöä ja pudotukseen.
- Näintäällä
Juu ja jos haluaa sopia treffit Mäkkäriin tai vastaavaan, niin nou nou.
- järki-ihminen
Erittäin epäasiallista ja pöyristyttävää suhtautua silmälasipäisiin ihmisiin tuolla tavalla. Minulla on silmälasilinssien voimakkuudet -9.75, siis erittäin likinäköinen rillipää olen, ja koko ajan joudun silmälaseja pitämään. Jopa uimassa ollessani joudun laseja pitämään. Ilman silmälaseja näkisin vain sumunsekaista sekamelskaa. Vaan tiedoksi, että me erittäin likinäköiset rillipäät olemme älykkäitä.
- 1säpappa
Mulla ei sentään ole ku -4 ja -5 paljon taittovirhettä. En ilman lasejakaan törmäile seiniin, mutta en kyllä saa mistään selvääkään. Tympeää on olla ilman linssejä.
Uimahallissa pidän laseja, pitäähän sitä nyt naisia aina vähän katella 😉. Saunassa nyt ei paljon näkemistäkään ole, siellä en käytä.
- ghe
Jos jätän miinus ysin rillit kotiin ja ajan autolla vahingossa vaikka lapsesi tai muun lähimmäisesi yli, niin sekö ois parempi?
- Kurkerkki
Mun inhokkeihin kuuluu juuri nämä tainajarvisen tapaiset nipottajat, itse ovat ylilihavia yh-äippiä joilla pää pilvissä mutta perse laahaa maata.
- järki-ihminen
Oikeasti lähes jokainen haluaisi tehdä tuttavuutta hienojen silmälasipäisten ihmisten kanssa. Vaan eivät kaikki saa silmälasipäisten seuraa, ja se harmittaa silmälasittomia.
Me erittäin likinäköiset rillipäät olemme älykkäitä. Käykö kateeksi? - taikapelli
Toivottavasti pysyt hyvänäköisenä.
- ughintiaanipekcc
Kannata valita semmoinen jolla on hyvä lähinäkö kun pusutellessa ei tarvi laseja ..
tai sitte maksat laserleikkauksen , johan lähtee lasit vekes kokonaan aina ikuisesti
sit vaan annat rahaa ja pimppaa säännöllisesti päivittäin- 1säpappa
Ei se laseri ikuisesti näköä paranna. Vaikka leikkauksella saisikin näön nollaksi, niin näkö muuttuu kuitenkin, eikä se sit enää ole nollanäkö.
- tuomarikäsivennamo
joo tuo juuri mietityttää, pysyykö se tulos
mukava kuitenki tovi , vuosiakin ilman laseja olis, huomaahan se jos muuttuu
no miski ei menisi UUDESTAA sit laseriin jos ei olekaan ikuinen tulos?
kyllä ne väittää että olis ikuinen tulos, eli sen ajan mitä elää eää
vanhana tietysti voi tulla muitaki ongelmia.. eutanasia toivottavasti siihen mennes kehitetty, sais jo nykyää olla, monet köyhät menis nopeasti ja muut ongelmaiset
- järki-ihminen
Silloin vuosikymmeniä sitten minä erittäin likinäköinen rillipää jouduin kärsimään, kun vartija komensi: "Lapioi nopeammin ! Älä korjaile nenälläsi valuvien silmälasien asentoa !" - Tuntui todella pahalta.
- öhhöhhööö
MISSÄ tuollaista tapahtunut on
- hähhähhähhhähhäää
öhhöhhööö kirjoitti:
MISSÄ tuollaista tapahtunut on
Jossain minne joutuu vain pieni osa väestöstä...
- JNSQ
Muutenkin naisilla erikoisia odotuksia miehille. http://sehelvetinjokin.blogspot.fi/2016/08/macho-fantastico-taydellinen-mies.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949