Moro!
Löytyskö Tampereelta sählyporukkaa, joka tarvis lisää pelaajia? Oma porukka kutistui viime talvena niin pieneksi ettei enää saatu pelejä aikaseks joten nyt ainakin tulevaksi syksyksi/talveksi pitäis löytää uus porukka. Sellasta kivaa höntsyä että saa hien pintaan, ei liian vakavamielistä. Mulle käy niin äijä- kuin sekaporukatkin. Ite oon 33-vuotias sählääjä, harrastanu lajia jostain yläasteikäsestä eli n. 15 vuotta, välillä enemmän välillä vähemmän.
Sählyporukka Tampereelta?
5
265
Vastaukset 5
- Häslääjät
Morjes!
Meidän spiraljoukkueessa olisi haku päällä. Kausimaksu 100 euroa 25 euroa pelipaidasta. Pelaamme spiralin sarjan kevätsarjan.
Treenit noin kerran viikossa peli noin kerran viikkoon.
Laita mailia haslaajat(@)gmail.com niin kerron lisää tai laita suoraan viestiä SC Häslääjien facebook -sivulleKiitti kutsusta mut kuten yllä sanoin, etsin lähinnä höntsyilyä eikä sarjat/liigat kiinnosta hirveesti.
Eiks Tampereelta tosiaan löydy sählyporukoit jotka kaipais täydennystä vai eiks tääl vaan käy ketään?
Tässä olisi varteenotettava vaihtoehto. http://www.hontsy.fi
Toi on kyl tuttu, mut aika kallista sähläämistä. Jos ei muuta porukkaa löydy ni sit on kai sinne mentävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47568
- 30556
- 68553
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522