Moro!
Löytyskö Tampereelta sählyporukkaa, joka tarvis lisää pelaajia? Oma porukka kutistui viime talvena niin pieneksi ettei enää saatu pelejä aikaseks joten nyt ainakin tulevaksi syksyksi/talveksi pitäis löytää uus porukka. Sellasta kivaa höntsyä että saa hien pintaan, ei liian vakavamielistä. Mulle käy niin äijä- kuin sekaporukatkin. Ite oon 33-vuotias sählääjä, harrastanu lajia jostain yläasteikäsestä eli n. 15 vuotta, välillä enemmän välillä vähemmän.
Sählyporukka Tampereelta?
5
191
Vastaukset
- Häslääjät
Morjes!
Meidän spiraljoukkueessa olisi haku päällä. Kausimaksu 100 euroa 25 euroa pelipaidasta. Pelaamme spiralin sarjan kevätsarjan.
Treenit noin kerran viikossa peli noin kerran viikkoon.
Laita mailia haslaajat(@)gmail.com niin kerron lisää tai laita suoraan viestiä SC Häslääjien facebook -sivulleKiitti kutsusta mut kuten yllä sanoin, etsin lähinnä höntsyilyä eikä sarjat/liigat kiinnosta hirveesti.
Eiks Tampereelta tosiaan löydy sählyporukoit jotka kaipais täydennystä vai eiks tääl vaan käy ketään?
Tässä olisi varteenotettava vaihtoehto. http://www.hontsy.fi
Toi on kyl tuttu, mut aika kallista sähläämistä. Jos ei muuta porukkaa löydy ni sit on kai sinne mentävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663082Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91811- 1111704
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123987
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67916Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835- 84829