Itse näin hänet kerran Naantaliin menevässä bussissa jonkun kaverinsa kanssa (istuin heidän takanaan olevassa penkissä). Jotain hän puhui Åbo Akademista ja jostain ruotsinkielisistä sukulaisistaan, joiden kesken syntyy aina riitelyä sukujuhlissa. Lisäksi mies 86 piteli käsissään kirjaa nimeltä 'Yrityksen kirjanpidon perusteet' tms.
Lisäksi mies 86 vitsaili kaverinsa kanssa että kyseinen bussi on vähän kuin maapallo koska molemmat ovat ylikansoitettuja. Mies 86 tosin totesi ettei kyseisessä bussissa ole kuin yhden rodun eli herrarodun edustajia. Hänen kaverinsa kertoi keskustelun aikana olevansa Joensuusta.
Olen nähnyt mies 86:n myös toisellakin kerralla, kun hän seisoi kauppatorin kulmassa liikennevaloissa alahuuli väpättäen. Mies 86:lla on hieman ruskehtavan sävyinen iso, kastanjanruskea, kihara kuontalo, joka on osaksi kaljuuntunut ja pehmeähkö vartalo, olematta silti lihava. Mies 86 pukeutuu lähinnä yksivärisiin, funktionaalisiin vaatteisiin, kuten sinisiin farkkuihin ja harmaaseen neulepaitaan. Pituutta miehellä arvioisin olevan n. 175 cm.
Oletteko koskaan nähneet mies 86:tta livenä?
18
196
Vastaukset
- hmmmmmmmm
Mies 86:n puhetapa on hiljainen ja vähän mutiseva ja mies vaikuttaa olemuksensa perusteella hyvin ujolta sekä kiltiltä ja kunnolliselta mieheltä.
Olen nähnyt kerran Stålarminkadun ja Merimiehenkadun risteyksessä olevan St1:n lähellä. Toisella kerralla istuin Impivaaran uimahallin saunassa ihan pokkana hänen vieressä.
Tuo on ihan totta, että hänen olemus on ujon oloinen ja hän on ns. laihaläski. Takuuvarmaa kamupoika-ainesta.Oletko tosiaan nähnyt mies86:n vai? Olisit mennyt juttelemaan ja kertonut olevasi peris tältä palstalta.
- nihhhhhhhhhhh
Olisit itse mennyt aikoinaan tapaamaan mies 86:tta, niinkuin oli sovittu.
- vihatipunen
En, mutta olen nähnyt eATMe:n Kannelmäen Prismassa.
- hesemummo
Kysyitkö itseltäsi, kuka helvetti tuo mummo on?
https://static.ylilauta.org/files/2q/orig/10oqzgpq/mummosukkero.jpg hesemummo kirjoitti:
Kysyitkö itseltäsi, kuka helvetti tuo mummo on?
https://static.ylilauta.org/files/2q/orig/10oqzgpq/mummosukkero.jpgMistä teit tuon 90-luvun nettikaappauksen?
- enkoskaankuullutkaan
Kuka hän on?
- Kaljuunnutaan_yhdessä
DarkFearin ex-poikaystävä.
- erkki-täti
Alter ego.
DarkFear-trollin iskä.
Valmistunut vissiin jo, englantilainen filologia ja kirjallisuus pääaineinaan? Ilmeisesti saanut töitä, kun ei oikein jouda enää trollailemaan.
Vähänkö ottais pannuun olla opettaja nykyään.Joka päivä tekisi mieli ihan vitusti leipoa mokkapaloja. erkki-täti kirjoitti:
Alter ego.
DarkFear-trollin iskä.
Valmistunut vissiin jo, englantilainen filologia ja kirjallisuus pääaineinaan? Ilmeisesti saanut töitä, kun ei oikein jouda enää trollailemaan.
Vähänkö ottais pannuun olla opettaja nykyään.Joka päivä tekisi mieli ihan vitusti leipoa mokkapaloja.Ei kyllä mies86 liity muhun mitenkään, eikä ole millään tavalla mun nimimerkin/profiilin takana. Enkä mä ole todellakaan mikään trolli.
Oletko huomannut sitä, että kuinka mä kirjoittelen täällä edelleen, mutta mies86 ei ole enää aikoihin tällä palstalla ollut?- Terävä_havainto
DarkFear kirjoitti:
Ei kyllä mies86 liity muhun mitenkään, eikä ole millään tavalla mun nimimerkin/profiilin takana. Enkä mä ole todellakaan mikään trolli.
Oletko huomannut sitä, että kuinka mä kirjoittelen täällä edelleen, mutta mies86 ei ole enää aikoihin tällä palstalla ollut?Ei perkele! Ihan totta, ethän sä sitten voikaan olla se mies86!
Terävä_havainto kirjoitti:
Ei perkele! Ihan totta, ethän sä sitten voikaan olla se mies86!
Niimpä. Kuka ylipäätään on keksinyt sellaista, että mä ja mies86 oltaisiin muka yksi ja sama henkilö.
- åbo_on_turku
DarkFear kirjoitti:
Niimpä. Kuka ylipäätään on keksinyt sellaista, että mä ja mies86 oltaisiin muka yksi ja sama henkilö.
Olet lisäksi myös Totuus2016 (Peris). Kaikki turkulaiset palstalaiset ovat yksi ja sama henkilö.
- Toist.pualen.jokkee
Kyllähän tuo mies 86 tulee yleensä nähtyä ainakin kerran viikossa :D Mainitsemasi joensuulainen kaveri on myös hyvin tuttu mulle.
Mies86 kuuluu siis kaveripiiriini, oikeastaan melkeinpä ydinporukkaan siinä. Peris ei kaveripiiriini kuulu, mutta hänetkin kyllä tunnistan jos kadulla näen ;) Siitä minkä takia hänet tunnistan en aio tässä mainita enempää, että ihan relax vaan Peris. - sisäpiirintietoa
Periksen eli pediksen tunnistaa myös Turun poliisi jonka seurantalistalla hän on.
- tjaaah
Kukas se on?
Peris on Totuus2016, sillä hänet tunnetaan edelleenkin nimellä periaatteen mies, joka oli täällä hänen entinen nimimerkkinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872