Erakko (moni puhuu paljon erakkoudesta....)

MrJuha82outolintu

Moni yleensä syyttää erakkoja "he ovat tunnekylmiä vain".
Itse oon erakko.
Ei ole kavereita.
En tunne toisaalta aina välttämättä semmosta myötäelämisen tunnetta tai etten pysty eläytymään toisten nauruihin ja suruihin, sillä usein mulla sillä hetkellä semmonen pokerinaama tai ilmeetön ilme.
Toisaalta tunnen hyvinkin paljon empatiaa eläimiä kohtaan.

Jotenki oon antanu periksi, toisaalta sain eläkkeen 2014, mut annoin periksi jo 1999 oikeastaan, kun en vain sopeutunut ihmisten ryhmiin.
Luonteeni vähäpuheinen (yleensä), arka hieman ja taiteellinen/erikoinen huumori esim.
Mielenkiinnon kohteet myös erikoisia yleensä.
Ei mua oikein kukaan tajua.

En oo koskaan hakenu ittelleni seuraa.
Pärjään hyvin omissa oloissani.
Asun isäni kanssa.
Sitten kun vanhemmat kuolee, niin aion elää elämäni loppuun asti YKSIN.
En oo ollu koskaan parisuhteessa, mut se ei varmaan yllätä ketään, jos tietää mun nettipersoonan.
Uskon, että pystyisin jakamaan rakkautta puolisolleni.
En usko olevani paha.
On mua semmoseksikin sanottu.

Mä oivalsin filosofisesti mistä elämässä on kyse "jokainen on oma yksilö"
"pitää elää päivä kerrallaan" "älä ole epäaito vaan ole semmonen kuin itse haluat"

5

1440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PidänItsestäni

      Ihan kuin minun kynästäni:)

      Meitä on paljon, jotka eivät vain sopeudu tähän kylmään maailmaan. Pitää vain tehdä elämästään niin siedettävää kuin mahdollista.
      Kaikkea hyvää sinulle.

      • Kantavia_Woimia--

        Tulevaisuudessa erakot tulevat olemaan yhteiskunnan kantavia Woimia :)


    • Riähätys

      Olet hyvin pitkälle samanlainen kuin minäkin olen mieluummin yksin ja viihdyn myös yksin, en asu edes vanhempieni luona he ovat kuolleet. Olen ehkä kasvanut erakoksi. Minä huomasin jo alakouluun mentyäni, ettei minuun suhtauduttu kuten muihin suhtauduttiin. Nuoruudessa minulla ei ollut tyttöystävää. Suhtautumien tyttöjen puolelta oli aina torjuvaa tämän tähden en esm tanssinut, koska maalais kylässä jossa asuin olisi pakit ollu ihan varma tapaus. Tielleni osui yksi lemmen kipeä leski paljon minua vanhempi ja erehdyin menemään hänen kanssaan naimisiin. Koko naimisissa olo aikamme hän tuntui minusta taakalta, en rakastanut häntä, paneskelimme kuitenkin melko usein. Hän rakasti minua kyllä. Kun hän kuoli, niin siitä lähtien minulla on ollut hyvä olla ja viihdyn yksin. Olen jo ikämies ja minua ärrssyttää ihan tuntemattomatkin ikäiseni ja nuoremmatkin akat en huolisi heitä kyllä kotiini. Yksin on hyvä olit sitten kotonasi pitkin tai poikin ja runkkailet vaikka keskellä lattiaa päiväs aikaan. Minulle merkitsee paljon juuri se, että olen vapaa kun se kaverin silmä ei ole mulkoilemassa mitä kotonasi teet.
      Erakkoutta yleisellä tasolla on tänäpäivänä enempi kuin koskaan Suomessa ollut. Erakot asuvat enimmäkseen kaupungeissa ja nämä ihmiset on huomanneet juuri ne erakkouden hyvät puolet, eli sen kodin vapauden missä he elävät. Sen verran olen ikäisteni ihmisten kanssa tästä asiasta keskustellut niin hyvin moni sanoo ettei hän ottaisi asuntokaveriksi ketään eikä mistään hinnasta. Hyvin moni ei lähde ollenkaan kotoaan jos ei asiat ja välttämätön tarve sitä vaadi
      Joten missään tapauksessa et ole harvinainen tapaus, hyvä aloittaja. Ihmis suhteista on pää asiassa vain harmia jos niihin haksahdat.
      Oma vikani erakkona on se, että minua ärssyttää vanhat akat, ei ne jotka ovat jo sairaita ja huonokuntoisia, mutta tuollaiset 55-75 ikäiset akat, niiten naurukin tyypillinen tuolla Espanjan ranta baarissa: "Riä hä hä hä riä hä hä hä on minusta maailman ärssyttävin juttu. Pitäsköhän tutkituttaa pääni?

      • pääkin

        ehottomasti, pittää sun tutkituttaa pääsi, jos vaikka siel täiporukka jyllää...riä, riä hä, häää...


      • R.a.i.d

        Tutkituta tussus. Sulla on satiaisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe