Juu elikkä lähtökohta oli tummanruskea, 2 värinpoistoo ja vaalennus nyt lopputulos on vaaleen keltainen, ei siis todellakaan mikään aivan hirveä tuli oikeesti suht vaaleen keltaset :) mut edelleen pitäs saada nää semmosiks platinanvaaleiks, joten tietäskö kukaan millä värillä sais väripoistettuihin keltaisiin hiuksiin vaalean värin? Niinku kertokaa merkki ja sävy ja mis kaupois myyää. Hopeashampoo ei auta koska nää ei oo sille tarpeeks vaaleet. Ihan vaan kaupan värin aijon ostaa varaa ei oo kampaajalle ja kiitos kookosöljyn hiukset voi edellee todella hyvin:)
Keltaisesta platinaksi
3
264
Vastaukset
- Blondiinpäin
Niin ja oon se sama joka tääl kyseli sillon siitä kookosöljystä ennen vaalennusta ja joka kerralla laitoin yöks kookosöljyt päähän ja värjäsin päälle aamulla ja enään en vaalentais hiuksia ilman tota öljyhoitoa, ne ei todellakaan kuivunut hampuksi ja vaalennusaine ei millään tavalla kirveltäny tai kutittanu ja mulla se ainaki tehosti koska tosiaan hiukset oli lähes mustanruskeat pitkään samaa väriä ylläpidetyt ja vaan 3 vaalennuksella niistä tuli tänmöset jo :)
- Outo_muoti
Tämä platinanvaalean hiusväri tavoitteleminen tuntuu hassulta. Mitä nuoret naiset oikein ajaa takaa kun haluavat vaalentaa hiuksiaan vanhuksenharmaaksi. Lisää ikääkö? Itse haen vaalennuksessa nimenomaan oljenkeltaista luonnollista vaaleaa hiusväriä. Harmi vaan että hiusvärini on reilusta iästä huolimatta edelleen tumma ja jatkuva juurikasvun vaalennus vei hiukset huonoon kuntoon. Siksi on tyydyttävä hiusvärissä jotain siitä välistä ettei tyvikasvu ole häiritsevä.
- Anonyymi
2 värinpoistoa miksi? Ei toimi kuin kerran. 20vol hapetteella voit kokeilla tehdä vaalennuksen. Jos menee purkaksi niin koneella ajat lyhyeksi ja alat kasvatella hyväkuntoista vaaleaa 4-6vk tyvivaalennuksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244172Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132938Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111223Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22910Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.40888PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117753- 37734
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37725- 104667
- 135657