puukottaa naista:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016100322407536_uu.shtml
Ampuiko poliisi NAL:in tämän yrittäessä
25
142
Vastaukset 25
- A.Nal
Ei prkl ampunu!
- 1015
Sopis kyllä hyvin kuvioon.
- valitettavasti
Ei ollut nal
Ei ollut naisasialuuseri, kun hän on melkein kymmenen vuotta tota "uhria" vanhempi ja näkyy vielä nal olevan tänäänkin tällä palstalla kirjoitelleen. Mutta joka tapauksessa poliisi on toiminut tässä tilanteessa avan oikein ja voi melkein sanoa, että kerrankin tässä maassa se oikeus toteutui.
Saa nyt nähdä, että kuinka paljon oikein poliisille tule paskaa niskaan tämän tapauksen myötä. Oikeuslaitoksen mielestä kun poliisin olisi varmaan pitänyt antaa mielummin tyypin toteuttaa rauhassa tekonsa, jonka jälkeen hänet olisi pitänyt pidättää mahdollisimman hellin ottein, ettei vaan pidätys tee kipeätä.- VarissuonVaris
Nyt taitaa VarisSuon kuulapäällä mennä oma ja NALin ikä sekaisin. DarkFear on 38-vuotias Juice-tukkainen neitsytsetä Suomen Turusta. NAL on noin kolmikymppinen
VarissuonVaris kirjoitti:
Nyt taitaa VarisSuon kuulapäällä mennä oma ja NALin ikä sekaisin. DarkFear on 38-vuotias Juice-tukkainen neitsytsetä Suomen Turusta. NAL on noin kolmikymppinen
Asutko sä LANTAPERSEHINTTARI itse Turussa vai?? Mulla kun itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni ja oon myös itse naisasialuuseria nuorempi, vaikka toki miehille se ikääntyminen onkin vain pelkästään hyvä asia.
Mä kun muutin kokonaan pois turusta jo yli vuosi sitten, eikä ole tullut tuola suomen virallisessa atm-pääkaupungissa sen jälkeen edes käytyä. Mutta tollaisille sun kaltaisille juice-tukkaisille ALI-IHMISILLE se Turku onkin varmasti oikein hyvä paikkae lää ja asua, kun siellähän on paljon teitä naisettomuudesta kärsiviä ätmipaskahinttareita:)
Kyllä teki hyvää, kun sai antaa tollaisten ALI-IHMISTEN kuulla kunniansa oikein EUROOPPALAISEN MIEHEN MALLIIN PERKELE!!!!!!!!!!!- enuskosinua
DarkFear kirjoitti:
Asutko sä LANTAPERSEHINTTARI itse Turussa vai?? Mulla kun itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni ja oon myös itse naisasialuuseria nuorempi, vaikka toki miehille se ikääntyminen onkin vain pelkästään hyvä asia.
Mä kun muutin kokonaan pois turusta jo yli vuosi sitten, eikä ole tullut tuola suomen virallisessa atm-pääkaupungissa sen jälkeen edes käytyä. Mutta tollaisille sun kaltaisille juice-tukkaisille ALI-IHMISILLE se Turku onkin varmasti oikein hyvä paikkae lää ja asua, kun siellähän on paljon teitä naisettomuudesta kärsiviä ätmipaskahinttareita:)
Kyllä teki hyvää, kun sai antaa tollaisten ALI-IHMISTEN kuulla kunniansa oikein EUROOPPALAISEN MIEHEN MALLIIN PERKELE!!!!!!!!!!!Sinähän olet vitsi, olethan? Et voi olla oikea ihminen. Vaikutat joltain sketsihahmolta
- 2plus2
enuskosinua kirjoitti:
Sinähän olet vitsi, olethan? Et voi olla oikea ihminen. Vaikutat joltain sketsihahmolta
Niin eihän kukaan voi tosissaan väittää, että miehen parhaat nuoruusvuodet alkavat viisikymppisenä tai että parhaat nuoruusvuodet on syytä viettää yksin kotona.
2plus2 kirjoitti:
Niin eihän kukaan voi tosissaan väittää, että miehen parhaat nuoruusvuodet alkavat viisikymppisenä tai että parhaat nuoruusvuodet on syytä viettää yksin kotona.
No milloin ne parhaat nuoruusvuodet muka sitten sun mielestäsi ovat?
Etkö sä ole huomannut tällä palstalla, kuinka myös naisasialuuseri on jo pitkään sanonut siitä, että kuinka miehillä se ikääntyminen on vain hyvä asia ja ainahan se vanhempi mies on komeampi, kun joku parikymppinen nuori pojankloppi.
Onko siitä sun mielestä sitten mitään hyötyä mennä koskaan yksin mihinkään? Se on vaan harmi, kun suomessa ei ole koskaan oikein ollut mitään sellaisia paikkoja, joihin sitä voisi nuoret miehet mennä yksin ilman ketään kavereita. Varsinkin kaikki baarit kun ovat tarkoitettu just siihen kaveriporukoiden hauskanpitoa varten.- Hupiukko__
DarkFear kirjoitti:
No milloin ne parhaat nuoruusvuodet muka sitten sun mielestäsi ovat?
Etkö sä ole huomannut tällä palstalla, kuinka myös naisasialuuseri on jo pitkään sanonut siitä, että kuinka miehillä se ikääntyminen on vain hyvä asia ja ainahan se vanhempi mies on komeampi, kun joku parikymppinen nuori pojankloppi.
Onko siitä sun mielestä sitten mitään hyötyä mennä koskaan yksin mihinkään? Se on vaan harmi, kun suomessa ei ole koskaan oikein ollut mitään sellaisia paikkoja, joihin sitä voisi nuoret miehet mennä yksin ilman ketään kavereita. Varsinkin kaikki baarit kun ovat tarkoitettu just siihen kaveriporukoiden hauskanpitoa varten.Parhaat nuoruusvuodet on ohi viimeistään 25 vuotiaana, jolloin aletaan vakiintua.
50 vuotiaana ajattelit löytää naisen ja lisääntyä? Eläkkeelle päästyäsi lapsesi pääsee vasta ripille, jota et ole itse edes käynyt. Lapsesi 20 vuotiaana hautaa isänsä.
ps. kokeile festareita tai vaikka ulkoilmaa - 310
2plus2 kirjoitti:
Eikös ne ole palstan gurut, nalli ja expua, jotka tuollaista väittävät. Kuis sä nyt niitä vastaan rupeet meuhkaan?
Hupiukko__ kirjoitti:
Parhaat nuoruusvuodet on ohi viimeistään 25 vuotiaana, jolloin aletaan vakiintua.
50 vuotiaana ajattelit löytää naisen ja lisääntyä? Eläkkeelle päästyäsi lapsesi pääsee vasta ripille, jota et ole itse edes käynyt. Lapsesi 20 vuotiaana hautaa isänsä.
ps. kokeile festareita tai vaikka ulkoilmaaKyllä sitä 25-vuotiaat ovat vielä ihan pojankloppeja, eikä ne parhaat nuoruusvuodet ole mitenkään sinä vielä ohitse, vaikka sitä alkaisikin jo vakiintumaan.
Tossa iässä monet eivät ole vielä edes välttämättä kunnolla työelämässä, niin ei sitä vielä silloin voi mitkään parhaat nuoruusvuodet mitenkään olla, jos ei edes ole vielä sitä rahaa ja varallisuutta mitenkään merkittävästi kertynyt.
Ei se lasten hankkiminen ole mitenkään välttämätöntä elämän kannalta, sillä ihan hyvin sitä pärjää elämässä ilman lapsiakin ja kun ei ole lapsia, niin jää sitten aina enemmän sitä rahaakin säästöön ja itseään varten, kun ei ole lapsia ruokittavana ja raha kuluttammassa.
Kyllä mulla olisi ainakin tavoite elää yli 70-vuotiaaksi, että ei se nyt elämä välttämättä ole ohitse vielä heti seitsemänkymppisenä.
En mä kyllä ainakaan koskaan yksin suostuisi mihinkään festareille ikinä lähtemään, kun tollaiset paikat ovat just niitä nuorison hauskanpitopaikkoja, joihin sitä on tarkoitus tulla aina yhdessä kavereiden kanssa hauskaa pitämään.- kerohanmeille
Miksi sulla ei ole kavereita?
- Naisasialooser1
Ei ampunut, ei minusta noin helpolla päästä, enkä muutenkaan ole niin tyhmä että puukkottaisin ketään keskellä päivää julkisella paikalla.
- vihaansinua
Harmi (siis se, ettei sinua ammuttu)
- Naisasialooser1
vihaansinua kirjoitti:
Älä huoli, kyllä minä vielä itseni tapan ennen kuin täytän 40. Ja näyttävästi tapankin.
- äläaiheutavaaraa
Naisasialooser1 kirjoitti:
Älä huoli, kyllä minä vielä itseni tapan ennen kuin täytän 40. Ja näyttävästi tapankin.
Jäämme odottamaan. Älä aiheuta sivullisille vaaraa itsesi muonavahvuudesta poistaessasi.
- 145
Oho! Aiot poistaa itsesi vähän ennen kuin niitä teinipimpsoja rupeaa änkemään ovista ja ikkunoista.
- Naisasialooser1
vihaansinua kirjoitti:
Mikäs se pahan tappaisi? Jos ei paha itse. Ja hyvä, että vihaat minua, meille narsisteille nimittäin rakkaus on vaihtoehtokelpoinen muiden tunteiden kanssa
Meinaatko sä muka oikeasti tehdä itsarin alle neljäkymppisenä?? Mikä oikein on saanut sut tulemaan tähän päätöksen tai edes harkitsemaan tollaista?
Eikös sitä miehen pitänyt vaan komistua vasta neljäkymppisenä ja siitä vanhempana, että mikä järki sinä oikein on mitään itsaria tehdä kesken parhaan elämänsä?
- sjsdjfkdjskl
Joo, yleensä ensin ammutaan nalli joka puolestaan laukaisee luodin...
- sönkkis
Eikös tämä ollut huhujen mukaan Lahtelainen romanimies, joka ammuttiin?
http://keskustelu.suomi24.fi/paikkakunnat/paijat-hame/lahti- sönkkis
scrg kirjoitti:
Puukko autossa kuulostaa romanilta, mutta nimi Lahtelainen ei.
Busted. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63926
- 83880
- 116875
- 62825
- 94701
- 45681
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49589Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534