Eli siis aikoisin vuokrata kesällä 2017 Punametsän ratsastuskoulussa. Haluaisin tietää kokemuksia? Ja kun sivuilla lukee, että vuokraaja hoitaa hevosensa itse, niin tarkoittaako se vain perus harjausta vai kaikki ruokinnat jne.
Olen kuullut, että tallin omistaja kiroilee ja ratsastajia ei opeteta nostamaa laukkaa ja että opetus ois huonoa, mut koska vuokraamalla ratsastan itsenäisesti. Olen suorittanut H:C merkin ja aika lailla osaan H:Ban asiat. Esteitä oon hypänny 60re ja koulussa norm perusaskellajit jav laukanvsihtoja, pohkeenväistöt, avot(vasta aloitettu)aloitettu jne. Olen suorittanut perus hoito merkin, hoito 1 merkin ja hoito 2 merkin asiat jo hallussa. Nyt sitten vaan vastauksia! :)
Vuokraamainen Puna metsän tallilla kokemuksia?
Heppahöpperö
1
103
Vastaukset
- Heppahöpperö
Anteeksi kirjoitusvirheet, puhelimen automaattikorjaus…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070