Milloin pääsitte hyppäämään ensimmäisen kerran?
Kauan olitte ratsastaneet?
Itse nimittäin en ole hypännyt vielä vaikka olen ratsastanut 5 vuotta. Olen tasoltani P (perusmerkki) ja ollaan menty vaan puomeja käynnissä ja ravissa. Kevyttä istuntaa ollaan harjoiteltu hevosen ollessa paikallaan.
Milloin hyppäsitte ensimmäisen kerran?
jäljessä
2
160
Vastaukset 2
- Hevoshöperö
Mä hyppäsin heti neljännellä tunnilla 40cm. Olin siis leirillä janeljännellä kaikki muut olivat ratsastaneet, paitsi minä, niin sitten vaan hyppäämään. Nyt olen ratsastanut vähän yli vuoden ja hyppään 60re.
Onpa ikävää, että et ole päässyt hyppäämään. Millä tallilla ratsastat? Onko ryhmäsi koulu päin ottein en vai liian helppo sinulle. Kaverini on ratsastanu saman verran kuin minä, mutta eei ole hypännyt, mennyt vain puomeja ja hän ratsastaa eri tallilla kuin minä. Minä ratsastan Primus tallilla.- Hevoshöperö
Pahoittelen kirjoitusvirheitä, automaatti korjaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459