Milloin pääsitte hyppäämään ensimmäisen kerran?
Kauan olitte ratsastaneet?
Itse nimittäin en ole hypännyt vielä vaikka olen ratsastanut 5 vuotta. Olen tasoltani P (perusmerkki) ja ollaan menty vaan puomeja käynnissä ja ravissa. Kevyttä istuntaa ollaan harjoiteltu hevosen ollessa paikallaan.
Milloin hyppäsitte ensimmäisen kerran?
jäljessä
2
131
Vastaukset
- Hevoshöperö
Mä hyppäsin heti neljännellä tunnilla 40cm. Olin siis leirillä janeljännellä kaikki muut olivat ratsastaneet, paitsi minä, niin sitten vaan hyppäämään. Nyt olen ratsastanut vähän yli vuoden ja hyppään 60re.
Onpa ikävää, että et ole päässyt hyppäämään. Millä tallilla ratsastat? Onko ryhmäsi koulu päin ottein en vai liian helppo sinulle. Kaverini on ratsastanu saman verran kuin minä, mutta eei ole hypännyt, mennyt vain puomeja ja hän ratsastaa eri tallilla kuin minä. Minä ratsastan Primus tallilla.- Hevoshöperö
Pahoittelen kirjoitusvirheitä, automaatti korjaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4175984Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1133358Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?592320Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251869- 611005
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko108993- 59984
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?101973- 42882
- 78881