Tutkimus: Pitkät miehet saavat enemmän pillua

Atm32

50

496

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jees sanoo Miesmannn 195 cm

• Ei.minulla.muuta

Olet paska.

• Naisasialooser1

Miksi sitten ATM kaverini eivät saa ollenkaan pillua vaikka ovat pitkiä? Tuossa unohdettiin kertoa, että pitää olla myös komeat kasvot sen pituuden lisäksi.

• tiukkaa.ollapitää

Määrä ei korvaa tässäkään asiassa laatua.

• outoakyllä

Ei vai?

• PieniNainenn

Siksi tykkäänkin antaa lyhyemmille, ovat niin vastaanottavaisia.

• polvivammainen

Värkkien olisi hyvä olla samalla korkeudella.

• rumasinkkumies

Pitkät on myös hyviä kumppaneita eikä ne koskaan petä eikä hakkaa naisia ja siksi naiset niitä suosii

• setuoksui

Aika usein tynkämiehillä on Napoleon-kompleksi ja ovat sen vuoksi väkivaltaisia.

• Ex----------PUA

Palstatotuus jälleen todistettu.

Pituus menee ulkonäkökategoriaan, ja kuten tiedämme, nainen valitsee miehen ulkonäön, rahan ja statuksen perusteella.

Naiset tosiaan ovat jääneet erittäin primitiiviselle asteelle, ja kiitos feminismin, taantumus jatkuu entisestään. Esim. mitä tähän aiheeseen tulee, niin nyt kunnaisen oma pituuskeskiarvo nousee nopeammin kuin miesten, yllättäen olemme taas tilanteessa, missä niitä kunnon miehiä ei kerta kaikkiaan vain ole, vaan taitaa olla jo manletin raja kohta jo 195cm ja 200cm mies on sellaineen "sopivan mittainen":

• MitenTodistettu

Ainoa nainen joka ketjuun kommentoi, kertoi ettei asia ole noin, mutta jätetään täysin huomiotta? Eli itseänne ja omia uskomuksianne haluatte ainoastaan pönkittää.

• Ex----------PUA
        MitenTodistettu kirjoitti:

Ainoa nainen joka ketjuun kommentoi, kertoi ettei asia ole noin, mutta jätetään täysin huomiotta? Eli itseänne ja omia uskomuksianne haluatte ainoastaan pönkittää.

Etkö katsonut aloitusta? Entä etkö ole katsonut minkälaisia pareja tulee vastaan kadulla?

Naisten sanomiset nyt ovat muutenkin täyttä paskaa, sillä naiset tulee arvioida heidän tekojensa todistuksen, ei sanojen perusteella. Ja vaikka yksi nainen tässä tapauksessa tarkoittaisi sitä mitä sanoisi, ei se muuttaisi vallitsevia faktoja.

" Eli itseänne ja omia uskomuksianne haluatte ainoastaan pönkittää."

Ei vaan julistamme totuutta. Miksik kukaan haluaisi uskoa naisten olevan noin kivikaudelle jääneitä? Sininen pilleri ei olisi niin suosittu, jos se ei olisi optimistisen itsepetoksen keino.

• helgamies

Universaali tieteellisesti todistettu totuus on, että tilastollisesti miehen pituus on yleisesti naiselle merkitsevin valintakriteereissä.

• Äädämi11111

Pitää olla yli 190cm, muuten ei anneta, sen olen saanut huomata, koska olen 3cm liian lyhyt. Tätä tämä vitun huorasirkus nykyään on.

• 179
        Äädämi11111 kirjoitti:

Pitää olla yli 190cm, muuten ei anneta, sen olen saanut huomata, koska olen 3cm liian lyhyt. Tätä tämä vitun huorasirkus nykyään on.

Tuskin saisit, vaikka olisit kolmimetrinen.

• pillujen-asiantuntija

Jos palstan lyhyet miehet ei pillua saa niin tutkimus on oikeassa että naiset antaa vain pitkille miehille pillua.

• erkki-täti

Mutta mistä johtuu miesten lyhyys?
        Enpä ole sellaiseen törmännyt, että pitkän isän poika olisi lyhyt.

Tässäpä dilemma.

Onko sittenkin niin, että myös lyhyet miehet pariutuvat ja lisääntyvät, vaikka palstalla muuta uskotellaankin?

• erkki-täti kirjoitti:

Tässäpä dilemma.

Onko sittenkin niin, että myös lyhyet miehet pariutuvat ja lisääntyvät, vaikka palstalla muuta uskotellaankin?

"Onko sittenkin niin, että myös lyhyet miehet pariutuvat ja lisääntyvät, vaikka palstalla muuta uskotellaankin?"

Lyhyt mies voi saada naisen jos on varakas ja hyvätuloinen.

• to322
        erkki-täti kirjoitti:

Tässäpä dilemma.

Voisiko olla että lyhyet miehet lisääntyvät sokeiden naisten kanssa? Jos nainen ei tiedä miehen olevan lyhyt, niin silloin hän saattaa kelpuuttaa lyhyen miehen lastensa isäksi. Näin lyhyet ihmiset pysyvät riesoina tulevissakin sukupolvissa.

• tuonenkukka

Onpa harvinaisen turha tutkimus, koska kaikki tietävät tuon asian jo muutenkin.

• enuskotutkimikseen

Noinkohan, kyllä olen pannut elämässäni pillua niin paljon että en voi yhtyä lyhyehkönä samaan ja toivottavasti panen vielä jatkossakin...taidan olla 172cm.

• Naisasialooser1

Et ole, olet itsestäsi liikoja kuvitteleva hukkapätkä, tietysti jos pillujen laadulla ei ole merkitystä niin sitten voi pitääkkin paikkaansa.

• ‘Alternatively, attractiveness may play a role here: Very slender women may be highly attractive, but attractive women may also be very choosy and, therefore, have fewer partners.’

Tuollainenkin törkeä väite siellä esitettiin, että viehättävät naiset ei ole koko kylän polkupyöriä. Tämän palstan naiset tietenkin myös kiistävät väittämällä, että juuri he ovat joko polkupyöriä taikka eivät lainkaan viehättäviä.

• Naisasialooser1

Tottahan se on, että kaunis nainen ei pilluaan jaa. Lutkat ovat yleensä rumia ja/tai iäkkäitä. Kauniin nuoren naisen MA on niin korkea, että olisi typerää nollata se jakamalla reikäänsä, naisen MA kun laskee partneri partnerilta ja miehellä se vastaavasti samasta syystä nousee.

• totuuskomissio

Mä olen pitkä mies. Saan mukavasti pillua, olen aina saanut.

Saan myös erittäin kauniilta naisilta pillua, niillä kun on se ongelma etteivät miehet uskalla lähestyä. Mä uskallan.

• Tekniikkasukeltaja

Minäkin olen pitkä mies. Perustetaanko pitkien miesten klubi tänne puolustamaan paikkaamme populaatiossa?

(Hihitystä)

• Eioleuutinen

Ei ne lyhyetkään pelkästään pituuden takia ilman jää. Valinnan varaa nyt tietenkin on vähemmän, koska yleisin naisten komeuteen liittämä ominaisuus taitaa olla pituus. Onhan se toki ulkonäkökeiskestä, mutta silti jää hyvälle tyypille vielä valinnan varaakin naisten suhteen. Koska On olemassa paaaljon esim. 150cm mimmejä jotka helpommin kelpuutavat tämmöisen 168cm pätkän, kuten allekirjoittanut. :) Ja sitten on niitäkin, joille se pituus ei ole oikeasti kovin merkitsevä juttu edes tutustumisvaiheeseen pääsyn kannalta. Exäni oli kymmenisen senttiä itseäni pidempi.

Silmät auki. Ihmisiä on niin paljon. Toisille homma on kivisempää kuon toisille. Mutta asenne ratkaisee paljon. Eikä se kumppanin löytäminen saa nousta ihmiselle liian kahlitsevaksi pakkomielteeksi. Irtoseksiä mies saa helposti rahalla, ja nainen baarista niin halutessaan. Rakkauden eteen voi joutua sitten tekemään paljonkin töitä. Mutta ei se nyt kovin epämieluisaa etsimistä ainakaan omasta mielestäni ole. :)

• kerroppas.se

Missä niitä 150cm naisia on paaaljon? Esimerkiksi meidän oppilaitoksessa on noin 1200 oppilasta eikä yhtään noin lyhyttä naista ole tullut vastaan. Päinvastoin, nykyään naiset alkaa järjestään olla 170cm tai yli.

• Eioleuutinen

Meneppä esimerkiksi nettideiteille. Ja laita hakuun tuo pituus. No jos et halua olla liian ronkeli, niin laita 155cm. Jos tulee yli 5 osumaa, niin sehän on jo paljon ;).

En nyt jaksa tilastoja etsiä, mutta taitaa niitä taskuraketteja Suomenmaassakin olla muutamia (tuhansia ihan sopivan ikäisiäkin...)olemassa. Etsi itse omasi. Ja esim. Thaimaasta löytyy tarvittaessa vielä enemmän jos se pituus on se juttu. . :D

Kuten sanoin ei se kuitenkaan aina edes ole

• Ytmi

Saman tutkimuksen mukaan myös ylipainoiset saavat runsaasti seksiä eli itku pois ja lihotuskuurille.

• sinkkumieskyrpähaaroissa

Lyhyille miehille ei pillua heru. Kaverini on 160cm ja 35 vuotias eikäole pillua saanut.

• jokumiessssssss

Omalle kohdalleni tuo ei toimi, vaikka pituutta onkin melkeen pari metriä niin yksin saa vain kulkea päivästä ja vuodesta toiseen. Ilman että ois edes lähelläkään kukaan osoittanut kiinnostusta sillai suoraan.

• miässeon

Pitkät* vai miehet?

• 165mies

En ole saanut naista koskaan. Olen 165cm

• 1727

Ex-poikkikseni on sinun pituinen, ja hänellä kyllä oli vientiä, vaikka muille jakaa. Hänen muihin naisiin meidän suhde sitten kaatuikin.

• pitkäpätkäherrajätkä

Mulla ei ole ollut ongelmaa seukata tyttöjen kanssa. Olen 189cm ja aina , sen jälkeen kun aloin ymmärtämään tyttöjen / naisten päälle on ollut eripituisia suhteita, Esim. 3v, 2v ja lyhyempiä. No, tää viimeinen on sitten kestänytkin jo 36v ja eiköhän, ainakin toivon loppuun saakka.

• trygtrytr5

Enpä lukenut linkkiä, mutta eiköhän ole ihan fakta että kauneusihanteen mukaisuus lisää mielenkiintoa vastakkaisen sukupuolen silmissä.
      Mutta kyseessä on korrelaatio pituuden ja "saamisen" välillä. Se ei ole mikään luonnonlaki että X on pitkä -> X "saa", tai että Y ei ole pitkä -> Y ei "saa".

• pätkä_pilluton

Olen 37 vuotias ja 164cm pituinen. Pillua en ole koskaan saanut.

• erkki-täti

Mitkä ovat vanhempiesi pituudet?

• Johanna3333

Tottakai pitkät miehet miellyttävät naisia. Jos veisin äidille ja isälle ja ystäville esiteltäväksi lyhyen kääpiön, joka on kaljuuntuva ja ajaa vanhalla ruosteisella Ladalla, he ajattelisivat että olen surkeasti epäonnistunut miesvalinnassa. He säälisivät minua ja neuvoisivat miettimään uudestaan.
      Lyhyt ja köyhä mies häpäisee naisen. Nainen tuntee itsensä nöyryytetyksi. Siksi me varomme sellaisia miehiä. Kerran saa erehtyä, mutta sitten pitää oppia.

Sama juttu jos mies esittelee kavereille tyttöystävän joka painaa 120 kiloa..... Vai mitä?

• ätminki

Komea pitkä jännämies on onnistunut valinta vai?

• 20170
        ätminki kirjoitti:

Komea pitkä jännämies on onnistunut valinta vai?

Onkos se 120-kiloinen mimmi?

• ndhjd

Onneksi tässäkin asiassa on meitä poikkeusyksilöitä, joilla on ruma naama. Siinä ei pituuskaan auta. Kummassakaan päässä.

• sönkkis

Taitaa kuitenkin eniten saada ne rohkeimmat, pitkä tai pätkä. ;)

• Edwardo_etulinja

Onhan tämä yksi ihmiskunnan suurimpia vääryyksiä. Saada nyt vasikkeettomasti pillua kunhan typerä pläsi vain hymyilee väkinäisesti väkijoukon yläpuolella! Itsekin keräsin vuosikausia puhuttelevaa kaunaa näitä kuivia mutta pitkiä pillumaakareita kohtaan. Jokaisella on rajansa, ja kun kerran napsahtaa niin pitkien kannattaa pidellä tukevasti naikkosistaan!

Taistelua ei ole vielä hävitty vaikka siltä välillä vaikuttaakin. Siispä pätkät yhtykäämme, väellä ja voimalla! Mällähi tot' maar!

• komeamies35-

Lyhyet miehet saa myös pillua. Minä olen saanut paljon pillua.

• ddffdfdsafd

Tässä paljoudella ei tarkoitettu vitun kokoa vaan sitä kuinka monelta saa, pösilö

• eimullamuuta-

Parempi nussia yhtä naista eikä kaikkia horoja

• naisen-mielestä

"short men sleeping with an average of five women, compared to an average of seven for average and tall guys."

Ero ei siis ole kovin suuri.

Keskipituushan vaihtelee eri maissa aika paljon, joten lyhyen miehen ehkä kannattaisi harkita vaimoa toisesta kulttuurista, jossa hän onkin pitkä ja iso. Ainakin, jos pituudesta on tullut itselle itsetuntoa haittaava tekijä.

• m-i-e-s

Tähänkin tutkimukseen käytettiin miljoonia dollareita. =P

Valitettavasti se pelkkä pituus ei riitä, täytyy olla vähän muutakin.
      Rikkain mies luonnollisesti saisi eniten, sehän oli vain 70e/kerta, joten varallisuus on jaollinen 70.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      192
      6756
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      156
      1965
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      53
      1169
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      42
      1051
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1015
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      947
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      249
      918
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      889
    Aihe