Poikaystäväni on ollut väkivaltainen jo pitkään. Kyllä tiedän. Seuraava kommentti tulee olemaan, että olen itsekkin sairas kun olen hänen kanssaan yms. Mutta ei. En vaan tiedä mitä tehdä. Suhteen alku aikoina noin 5 vuotta sitten, kun meille tuli riitaa hän tiputti minut sängystä, haukkui huoraksi. Unohdin asian annoin anteeksi. Seuraavalla kerralla, kun riitelimme hän tuli suihkuun kun olin siellä. Hän laittoi suihkun kiinni ja repi minut märkänä sieltä poissa sanoen että huora ei saa käydä suihkussa. Huoraksi haukkuminen on siis hyvin tuttua. ( en ymmärrä miksi hän niin minua haukkuu ) No.. Seuraavalla kerralla hän pasautti kaapin oven rikki. Silloin löin häntä/ läpsäsin, koska tämä on minun asuntoni. Hän asuu täällä, muttei vakituisesti. Olen läpsässyt häntä muutamaan kertaan.. Tiedän, olen tehnyt todella väärin myös.. Tänään meille tuli riitaa hänen tekemättömyydestään, ei käy säännöllisesti töissä yms... Hän haukkui minut huoraksi ja veti kunnolla hiuksista. Tukisti oikein lujasti... Tämä oli pahin.. Hän oikeasti löi minua kunnolla päähän ja samalla otti tukasta kiinni ja veti.. Hän ihmetteli miksi itkin? Itkin siksi koska hän lupasi viimeksi ettei ENÄÄN KOSKAAN huorittele minua. Se sattuu oikeasti todella paljon.. En tiedä miksi, mutta en jaksa enään. Minua ei kiinnosta niin paljoa kuinka hän minua moksii mutta huorittelu menee jo niin yli.. En ymmärrä miksi en jätä häntä. Aina unohdan ja annan anteeksi.. Onko kohtalotovereita ;(
Poikaystävä haukkuu ja on väkivaltainen
37
436
Vastaukset
- loulou-
Tiedät itsekin, ettei tuo ole terve suhde. Väkivaltaan alistuminen ei ole anteeksiantamista. Sinulla on itsesuojeluvaisto täysin hukassa. Eroa ja hae hyvä ihminen apua itsellesi. Ennen kuin se on liian myöhäistä. Väkivalta pahenee ajan kanssa.
- Kaisahirv
Olet oikeassa... Rahallisesti tämä on vain kauhean vaikeaa. Aloitin juuri opinnot ja laskuja on joka kuukaudelle aivan äärettömästi. Totta puhuessa, kun mietin eroa ajattelen vain, että eihän se ole vaihtoehto, kun en voi vuokraakaan maksaa yksin, kun ei ole varaa.. Tyhmiä ajatuksia minulla tiedän. Tuo ei ole mikään syy siihen, mutta olen niin äärettömän tarkka raha-asioistani, että tällä hetkellä sängyssä maatessani vain mietin, että miten jatkan tästä eteenpäin.. Hän on kyllä kaiken a ja o muuten. Mustasukkainen kyllä hiukan liikaa, mutta meillä menee muuten ihan hyvin.. -ap
- MitäsSitt
mutta meillä menee muuten ihan hyvin
----
täh???? - kaisahirv
Meinaan, että meillä on ihan kivaa yhdessä. Tullaan hyvin juttuun yms. Seksiä meillä ei kauheasti ole ollut vuoteen- joka kk pari kertaa.. -ap
- Kakkossmiess
Kaisahirv kirjoitti:
Olet oikeassa... Rahallisesti tämä on vain kauhean vaikeaa. Aloitin juuri opinnot ja laskuja on joka kuukaudelle aivan äärettömästi. Totta puhuessa, kun mietin eroa ajattelen vain, että eihän se ole vaihtoehto, kun en voi vuokraakaan maksaa yksin, kun ei ole varaa.. Tyhmiä ajatuksia minulla tiedän. Tuo ei ole mikään syy siihen, mutta olen niin äärettömän tarkka raha-asioistani, että tällä hetkellä sängyssä maatessani vain mietin, että miten jatkan tästä eteenpäin.. Hän on kyllä kaiken a ja o muuten. Mustasukkainen kyllä hiukan liikaa, mutta meillä menee muuten ihan hyvin.. -ap
"Rahallisesti tämä on vain kauhean vaikeaa. Aloitin juuri opinnot ja laskuja on joka kuukaudelle aivan äärettömästi. Totta puhuessa, kun mietin eroa ajattelen vain, että eihän se ole vaihtoehto, kun en voi vuokraakaan maksaa yksin, kun ei ole varaa.."
No tuolle on toinenkin nimitys: parisuhdehuora.
Teillä on kummallakin päässä vikaa. Ehdottaisin, että jätät väkivaltaisen paskamiehesi ja menet itse terapiaan. - Kaisahirv
Ymmärsitkö niin että eläisin mieheni rahoilla? Ei todellakaan asia mene näin. Jopa voisi mennä toisinpäin jos pitää asiaa ajatella. En ole mikään parisuhdehuora. Sun kannattaisi kanssa mennä terapiaan! -ap
- sovitaankonäinettä
Kaisahirv kirjoitti:
Ymmärsitkö niin että eläisin mieheni rahoilla? Ei todellakaan asia mene näin. Jopa voisi mennä toisinpäin jos pitää asiaa ajatella. En ole mikään parisuhdehuora. Sun kannattaisi kanssa mennä terapiaan! -ap
Jos et elä miehesi rahoilla niin muuta pienempään ja halvempaan kämppään. YKSIN. Se on ainoa vaihtoehto päästä väkivaltaisesta suhteesta eroon. Semmoisessa sä elät etkä itse tajua, ettei teillä ole normaali suhde. Yhdyn edelliseen kommentoijaan. Terapiaan kipin kapin.
Mies tehköön elämällään mitä lystää. Sullakin niitä on vain yksi. Eräänä päivänä mies hakkaa sut niin pahasti, että olet teholla. Pahimmassa tapauksessa et selviä hengissä väkivallasta.
Sovitaanko nyt, että otat yhteyttä turvakotiin. Ne auttaa sut siellä elämän alkuun. YKSIN. Sulla ei ole hyvää miestä. Kaisahirv kirjoitti:
"... en voi vuokraakaan maksaa yksin, kun ei ole varaa."
Miten mulla ja muilla opiskelijoilla, jotka asutaan yksin, on sitten varaa maksaa vuokraa ja muita kuluja? Varmaan siksi, kun ei tarvitse olla asuntoa parhaalta asuinalueelta ja ei ole tarvinnut hankkia kaikkea heti. Se on hieman omasta halustakin kiinni, että tuhlaako rahansa saadakseen aina parasta vai tyytyykö siihen mihin on oikeasti varaa.
Eihän miehelläsi nytkään tunnu olevan rahaa juuri minkään maksamiseen joten hoidat varmaan nytkin vuokran yms. maksamisen, joten miten et pysty tekee sitä ilman poikaystävääsikin?
- Fiksu-ja-kunnollinen
Naiset rakastaa väkivaltaisia miehiä ja siksi olet sen miehes kanssa. Ja olet tyhmä mutta nainen ei vaan voi sille mitään kun väkivaltaiset miehet on parempia kumppaneita kun kunnolliset miehet jotka ei lyö naisia.
- Kaisahirv
En usko, että se menee näin.. -ap
- Kyselijä-77
Kaisahirv kirjoitti:
Jospa sitten eläisit uskosi mukaan ja vaihtaisit hakkaavan miehesi kunnolliseen mieheen?
- todistameille
Kaisahirv kirjoitti:
Justhan sä kirjoituksillasi todistat tuon väitteen. Tee uskosi mukaan ja jätä se sika. Todista että asia ei ole noin. Mitä sä pelkäät?
- Kunnollinen-mies
Kaisahirv kirjoitti:
Usko ei sua pelasta. Haluatko turpaasi vielä monta kertaa vai et?
- 2Jännämies2
Kunnon miehen kanssa naiset valittaa kun ei tee tarpeeksi rahaa, osta lahjoja tai huomioi tms.. Jännämiehen kanssa ei uskalla valittaa kun ei tiedä milloin se pussaa ja milloin vetää turpaan.
- Brjrjrkttjh
Nii ja miehet panee kaikille antavia, sitten valittaa että ne on huoria. Vain harvoille antavat naiset on puolestaan pihtaavia tiukkapipoja ja nipottavia turhakkeita.
- 2Jännämies2
Vain harvoille antavat ovat vaimomatskua. Kaikille antavat ovat lutkia.
Muista tämä kun annat kaikille ensi kerralla. - Kaisahirv
No mä oon vissiin sit se nipottava harvoille antava vitun ärsyttävä akka :) mut parempi näin, en nää syytä jaella itseäni -ap
- mitenmeneenyt
Kaisahirv kirjoitti:
No mä oon vissiin sit se nipottava harvoille antava vitun ärsyttävä akka :) mut parempi näin, en nää syytä jaella itseäni -ap
Mitä sä olet tehnyt asian hyväksi? Joko alat ymmärtämään, ettei poikaystäväsi (olette ilmeisesti hyvin nuoria) käytös ole ollenkaan normaalia? Väkivaltainen parisuhde ei koskaan ole normaali. Mies ei muutu, ellei itse sitä halua. Hän ei muutu sen takia, että sä niin vaadit. Hän muuttuu vain omasta halustaan, itsensä takia.
Mun mielestä on erikoista, että sä koet huorittelun pahemmaksi kuin fyysisen väkivallan. Miksi näin? Kummatkaan väkivallan muodot ei kuulu parisuhteeseen, ei fyysisen eikä psyykkisen.
Meinasitko oikeasti jatkaa niin kauan kun heräät hakattuna sairaalassa? Älä ole typerä. Sä hyvin tiedät miten voi käydä. Rakkautesi ei saa miestä paranemaan. - Kaisahirv
En tiedä miksi huorittelu on minulle todella paha juttu.. En ole kotona koskaan kuullut että isäni puhuisi äitille näin ilkeästi eikä TODELLAKAAN koskaan satuttaisi äitiä millään tavalla. Ei tietenkään, hänhän on todella hyvä mies niinkuin melkeimpä kaikki muut kuin minun mies. Ja joo ole typerä. Tää ei kuitenkaan yhtään auta että minua aletaan vielä täällä haukkumaan/ syyllistämään. Te ette kukaan ymmärrä tilannetta. Ja ollaan aika nuoria kyllä. Mutta olet oikeassa tietenkin.. annoin anteeksi yllätys ja puhuin hänen vanhempien kanssa tilanteesta ja he ovat puhuneet poikaystävälleni ja olivat hyvin vihaisia. Hänen äitinsä on auttanut minua hyvin paljon. Saa nähdä miten tästä eteenpäin. -ap
- sdffsfsdfsfsdfsdsdfs
kyllähän nainen tuohon tottuu. ei se mies tuu muuttumaan. Jokin siinä naisia viehättää se että on mies jolta voi saada turpaan aina välillä. itse valintasi teet olemalla hänen kanssaan. Miehenä tuntuu tietty omituiselta että avaisin oven sellaiselle joka haukkuu ja vetää turpaan, jotkut naiset tottuu.
- piikkijalassa
Aapeelle: mun mielestä sulla ei ole yhtään hyvää syytä olla tuon miehen kanssa. Keksit vain tekosyitä, koska et oikeasti halua hänestä eroon.
Jos opiskelet, saat asumistukea ja opintorahaa ja -lainaa. Laskut mitoitat pelkästään itsellesi. Mitä niin kauheita laskuja sinulla oikein on ja vieläpä äärettömästi?
Huorittelu ei tule loppumaan milloinkaan, siitä voit olla varma. Eikä hakkaaminen. Et voi olla niin naurettavan tyhmä, että jäät vapaaehtoisesti tuollaiseen suhteeseen. Et pysty opiskelemaankaan täysillä, jos joudut kärsimään tuollaista. Mustasukkaisuuskin on myös paha merkki, et olisi edes maininnut sitä, ellei se olisi liiallista. Kaikissa suhteissa on ns. tervettä mustasukkaisuutta, mutta siitä ei kenenkään tarvitse erikseen mainita, koska se on normaalia. Miehesi hakkaa ja huorittelee sinua, koska on epänormaalin mustasukkainen ja pyrkii koko ajan noilla keinoillaan hallitsemaan sinua. Muuhun hän ei pysty. Sitä sinä joudut sietämään elämäsi loppuun asti, jos hänen kanssaan aiot olla. Ja se tulee vain pahenemaan ajan kanssa.
Ei sinun mihinkään terapiaan tarvitse mennä. Kunhan vaan hoidat itsesi eroon tuosta tyypistä, sen jälkeen olet monta kokemusta - tosin huonoa - rikkaampi ja elämäsi alkaa sujua uuteen malliin. Tee nyt helvetissä jotain elämällesi äläkä jää siihen toisen hakattavaksi ja loukattavaksi!
Mutta tietenkin, et sinä häntä jätä. Koska se RAKKAUS. Sehän kestää kaiken ja kaiken se antaa anteeksi.
Niin, sinun puoleltasi.- Kaisahirv
Kiitos tästä. Tämä oli voimaa antava vastaus. Olet aivan oikeassa. Kaikkea hyvää sinulle :-) -ap
- oppeliini1
Miksi sinä VALITSET itsellesi noin ala-arvoisen elättäjän?
Saatko tuollaisesta kohtelusta jotain sairasta tyydytystä, kenties? Nyt on pulloharjan aika (toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos) ja pitkä välimatka tuohon petoon.
Ellet viitsi nähdä vaivaa elättää itse itseäsi, niin viitsi nähdä ainakin sen verran vaivaa että hankit tasapainoisemman elättäjän itsellesi.
Miksi? Koska kohta sinä alat lisävntymään tuon pedon kanssa ja laiskuudessasi saat aikaan lisää sekopäisiä suomalaisia ! (kun peto runnoo ne jo ennen syntymäänsä ja sen jälkeen).
TOIVOTTAVASTI , ap, sinun ala-arvoinen aloitus on vain henkisesti sairaan sepustus! - ikuinen-sinkku
Mies hakkaa ja nainen kirjoittelee palstalle mitä tehdä. Naiset aina yhtä tyhmiä, eivät osaa erota koska mies on tiistaina niin ihana ja perjantaina mies vetää turpaan ihana.
Et ansaitse hyvää elämää jos kerran et ole vielä eronnut, ykis lyönti on liikaa. - Kaunismielitärkeää
Teidän kannattaa jutella kaikesta perinpohjaisesti. Kerro hänelle miltä sinusta tuntuu, mies on selvästi mustasukkainen siis oletko antanut kenties aihetta. Tarkoitan myös sitä, kuinka otat hänet huomioon, nimittäin molemminpuolinen kunnioitus toisianne kohtaan on tärkeää. Pienetkin asiat saattavat ärsyttää. Mutta, aika pitkälle ja väärään suuntaan yhdessäolonne on mennyt. Puhukaa ja keskustelkaa niin kuin aikuiset.
- gkghkhg
Höpöhöpö mitä lässytystä. Ihan turha keskustella pahoinpitelijänsä kanssa.
- Kaisahirv
Kiitos tästä kommentistasi Kaunismielitärkeää :-) ei ole hänellä aihetta. Olen ollut aina hyvin luottamisen arvoinen ihminen ja rehellinen. -ap
- gkghkhg
Mikään muu kuin vahva läheisriippuvuus ei pidä noin paskassa suhteessa. Selittelet ja selittelet, mutta eihän sellainen hyödytä asiaasi mitenkään. Olet väkivallan uhri ja siihen suostut. Itse olisin lähtenyt ajat sitten, ilmoittanut pahoinpitelyt poliisille.
- Nötkött1
Ymmärrän, että suhteesta lähteminen on vaikeaa.
Täältä ei kuitenkaan löydy sympatiaa. Kaivat itse omaa kuoppaasi. Kaltaisiasi läheisriippuvaisia naisia ja miehiä on suomi pullollaan. Ääliöitä ihan jokainen.- Kaisahirv
Sepä se.. Vaikeaa se on.. Kiitos tästä
- Ettävoipilataelämänsä
Mä kerron nyt jotain.
Tollainen suhde ei parane. Teet itsellesi palveluksen kun eroat ja mitoitat kulusi niin että selviät kustannuksista yksin, se voimauttaa kun huomaakin pärjäävänsä. Uskon että voit olla poikaystäväsi äidin ystävä myös eronne jälkeen, jos haluat.
Mutta sitten faktaa, mä menin 17 v naimisiin unelmieni miehen kanssa. Aattelin että vahva mies pelastaa mut paskasta jossa olin elänyt. Mut ei, se rakasti mua vaan sillon kuin sille sopi ja muutoin haukkui, pahoinpiteli ja eristi elämästä. Tää kulminoitui oari vuotta sitten kun kesken seksin jotain napsahti ja se heitti mut päältään sellaisella voimalla että mun oikea käsi murtui monesta kohtaa.
Sairaalassa oli aikaa miettiä ja päätin muuttaa elämääni, mutta ihan hirveää tää on käsipuolena eikä oo oikein ketään tuttua jonka puoleen kääntyä.
Älä jää odottamaan tällaista vaan anna itsellesi parempi mahdollisuus! - sitäsaamitähaluaa
Minulle opetettiin jo pienestä pitäen, että minä en saa lyödä enkä haukkua ketään eikä minua saa lyödä eikä haukkua. Se opetetaan jokaiselle joka on päiväkodissa ja koulussa ollut.
Joten suoraan sanottuna teidän molempien kotikasvatuksessa on jotain
jäänyt vajaaksi kun kerran henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä esiintyy toistuvasti.
Olette ilmeisesti molemmat alkoholisoituneita tai huumeriippuvaisia, koska olette olleet yhdessä jo yli 5 vuotta ja tappeluita on koko ajan. Olen sitä mieltä, että te kaksi ansaitsette toisenne. - laskurit
"En ymmärrä miksi en jätä häntä."
Et kykene, olet rankasti läheisriippuvainen. Vain sellaiset hyväksyvät saamansa henkisen ja fyysisen väkivallan "antavat anteeksi" ts. alistuvat, kun eivät muuhun pysty. - oppeliini1
Aivan sama mitä muut sinulle opettavat tai sanovat, kertovat omista kokemuksistaan hirviomiesten kanssa, sinä et kuitenkaan laske tuota petoa menemään. Sinähän "raaaaaastat petoja!"
Joten tiedät aivan tarkkaan kuinka sinun kuuluisi elääm mutta huolellisesti ja harkiten tuhoat elämäsi täysin.
miksi valitat kun itse VALITSET elää noin? - Kiltti-ja-kunnollinen
Pääset eroon siitä heti kun se tappaa sinut. Niin moni nainen kuolee vuosittain parisuhdeväkivallan seurauksena.
- Hjklöoo
Jätä tollanen paskiainen..
- ei.kiinnosta
Vanha aloitus mutta sanonpa sanottavani minäkin, koska näitä tapauksia riittää kolmetoista tusinaan.
Klassinen esimerkki; mies hakkaa, haukkuu ja alistaa, nainen "rakastaa" niin maan peijakkaasti mutta valittaa ja inisee keskustelupalstoilla. Ei halua minkäänlaista apua, ei toki! Silloinhan menettää marttyyrinkruununsa, sitähän tänne tullaan kiillottelemaan!
Näille ei kannata vastata puolta sanaa, kaikki mitä ehdotat kumotaan mahdottomana. En voi kun sitä-ja-tätä.
Antakaa olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876