Joku vitun "sukupuolen tutkija" sanoo, että

Pihtausonpersesstä

20

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tgerdghrftht

No siis on kai ihmisoikeus olla harrastamatta seksiä, jos ei taho.
      Tuskin se kyllä parisuhteelle hyvää tekee.
      Tämän sanomiseen ei tarvitse olla sukupuolentutkija.

• Joo ei mitään ongelmaa kun akka on kuiva ja itellä haluttas.
      Ollaan sitten yhessä hauskojen naisvitsien ja muutenki hurmaavan seuran kustannuksella.

• keittiöekspertti

Mielestäni sukupuolitutkija on oikeassa, ei parisuhde ole seksiautomaatti.

Minä olin itsekin pitkässä parisuhteessa ja nainen ei ollut aina halukas levittämään jalkojaan, sitä oli vain kunnioitettava. Jos itseä panetti, niin se oli lähdettävä kaupungille etsimään sitä panoseuraa, sitä varten mulla oli kakkosasuntokin.

Joskus löytyi kiva daami soittamalla vanhalle tutulle tai baarista uusi tuttu, mutta viimeistään ammattiapu jeesasi jos muut keinot eivät auttaneet.

Näin kaikki saivat mitä halusivat, ja näin sen kuuluisi mennäkin.

• eikäteen

Jos muija pihtaa pillua, ei pidä valittaa, jos mies käy tyydyttämässä itsensä vieraissa vituissa. Ei pidä odottaa että terve ja hyväkuntoinen mies vetäisi käteen.

• sillä_tavalla

Jos muijas pihtaa nussua voit mennä baariin tsiigaan tussua, lauloi Matti Nykänenkin aikoinaan

• käteenjoo

Kyllä pitää. Et ole vaan ymmärtänyt asiaa, vielä.

• Se on varmaan joku feministisika.

• yiooo

Sika olet itse silmines

• yiooo kirjoitti:

Sika olet itse silmines

Ite oot!

• 9334

Jokaisella on seksuaalinen itsemääräämisoikeus. Ei toista saa pakottaa tai painostaa seksiin. Edes avioliitto ei oikeuta vaatimaan toiselta seksuaalisia palveluksia.
      Avioliitto merkitsee kuitenkin sitä, että toiselta toivotaan ja odotetaan säännöllistä seksuaalista yhdessäoloa. Usein asia toteutuukin odotusten mukaan osan aikaa liitosta.
      Ongelmia saattaa kuitenkin tulla vuosien mittaan, sillä ihmiset vanhenevat ja muuttuvat ajan saatossa. Ikä tuo mukanaan myös erilaisia kremppoja. Jos suhde on hyvä, kaikista asioista voidaan puhua ja sopia yhdessä, jolloin muutoksiin on mahdollista sopeutua niin, että molemmat ovat onnellisia.
      Palstalla kuitenkin esitetään asiat ihan älyttömän yksinkertaistetusti. Jos pihtaa on huono vaimo (mieskin voi olla haluton ja muistakin syistä kuin vaimon kurppaantumisesta johtuen) ja feminismin pilaama akka, joka haluaa käyttää seksiä vallan välineenä ja kiristää sillä itselleen jotain etua. Ei elämä mene niin.
      Parisuhde on toisen hyväksymistä ja rakastamista toi elämä eteen mitä vastoinkäymisiä tahansa. Aika paljon vaadittu, mutta niinhän sitä papin edessä luvataan. Ei siellä luvata, että olen tämän ihmisen kanssa jos hän säilyy timminä, jos hän suostuu aina seksiin, jos hän ei koskaan ole sairas jne.

• entinendemari

sano tuo naisille. nehän eroavat.

• uiyuiyuioyui

Kun tuon jutun lukee niin ei tuo sukupuolentutkija varmaan väärässä ole.
      Parisuhdeterapeutit, seksologit ym. ovat tutkimuksen mukaan siinä uskossa että aktiivinen seksielämä on toimivan parisuhteen ehto. Mutta haluttomuus ei itsessään ole ongelma vaan oire. Ja kun haluttomuudesta syyllistetään tämä vain entisestään tekee seksistä teknisemmän pakon. Vähän sama kuin että impotenssin pelkääminen aiheuttaa impotenssia. Parisuhde voi olla ihan hyvä vaikkei aktiivista seksiä olisikaan, ja parisuhdetta pelastettaessa pitäisi keskittyä jonkin muun kuin seksielämän aktivoimiseen.
      Aika perus liberaali ajatus siis. Ei voida ennalta määrittää mitä hyvään parisuhteeseen kuuluu välttämättömänä ehtona, vaan on katsottava ihmisten välisiä suhteita laajemmin. Toki tuo lienee tyypillinen sosiaalitieteellinen tutkimus sikäli, ettei se sano miksi seksi ei voisi olla toimivan parisuhteen ehto, vaan tyytyy toteamaan asian että onhan luonnollista olettaa että ihmissuhteet ovat erilaisia, ja jättää todistustaakan vastapuolelle. Mutta ansiokasta ainakin nostaa asia esiin.

• enymmärrä_

Nitä tutkimista vitun sukupuolessa on?

• älävaivaapäätäsi

Vähemmällä älyllä varustettu ei ymmärrä moniakaan asioita.

• entinendemari

tarkoitus on haastaa valtarakenteita ja saada naisetmiesten paikalle. lopputuloksena ihmiset elävät yksin. ja kansa näivettyy.

• haastakoon.vaan
        entinendemari kirjoitti:

tarkoitus on haastaa valtarakenteita ja saada naisetmiesten paikalle. lopputuloksena ihmiset elävät yksin. ja kansa näivettyy.

Mitäs pahaa siinä on?

• NäitäHäpätiUutisia

Saa sitä, olla ja oleilla kuinka tahtoo, kuka muuten väittää jotakin muuta? O.O
      Kummia uutisia x))))

• En nyt varsinaisesti ota kantaa tuon tutkijan meriitteihin, mutta jutun otsikointi on kyllä vähän kummallinen.

Jutussahan todetaan esim. että on olemassa onnellisia seksittömiä suhteita, mutta onhan se nyt selvää, että silloin täytyy molempien olla tyytyväisiä seksin puuttumiseen. Otsikko sen sijaan ikään kuin väittää, että jos saat mielestäsi suhteessa liian vähän seksiä, niin olet väärässä ja huono ihminen, eikä sinulla ole oikeutta erota tämän takia.

Ja eiköhän sinne seksologille mennä nimenomaan silloin kun jompikumpi ei ole tyytyväinen seksielämään. Tällöin on aika luonnollista, että asiaan yritetään saada molempia osapuolia tyydyttävä ratkaisu, eikä vain todeta toiselle, että itsepähän olet aseksuaalin kumppanisi valinnut, kärvistele nyt siinä.

• 2322

Samaan kiinnitin huomiota. Kuin myös siihen, että yhdessä kappaleessa puhuttiin uskottomuuden ja avoimien suhteiden puolesta, ja myöhemmin annettiin ymmärtää että olisi virheellinen käsitys olettaa seksityömyyden johtavan aina tai usein uskottomuuteen tai eroon.

Minä kyllä väittäisin, että yksipuolinen seksielämän lopettaminen silloin kun seksuaalisuus on toiselle puolisolle kuitenkin tärkeää johtaa käytännössä väistämättä siihen, että joko erotaan, toinen käy vieraissa (luvan kanssa tai ilman) tai toinen osapuoli on suhteessa onneton. Vaikka tuolle terapeutille jälkimmäinen ratkaisu vaikutti ilmeisesti ihan hyväksyttävältä niin ei se sitä kenellekään normaalille ihmiselle ole. Ei kukaan uskollisuuden arvoinen ihminen ole sitä mieltä, että on ihan ok jos puoliso on onneton.

Ei silti, eihän sitä viime kädessä mitään velvollisuutta seksiin toki olekaan. Mutta on kyllä vastuutonta terapeutin kannustaa pihtaamaan ja maalailla epärealistisia kuvia siitä ettei se vaikuttaisi suhteeseen millään tavalla. Joskus seksiin taipuminen silloin kun se ei ihan täysillä nappaakaan voi olla suhteelle se paras vaihtoehto. Kun välittää kumppanistaan ja parisuhteestaan, niin haluaa täyttää toisen tarpeet ja tuottaa iloa silloinkin kun ei itse ole himokkaimmillaan. Itse ainakin valitsisin yhdentekevänkin seksin paljon mieluummin kuin eron, muut naiset tai onnettoman puolison.

Sitten taas jos ajatus seksistä kumppanin kanssa ei tunnu pelkästään yhdentekevältä ja tylsältä vaan suorastaan vastenmieliseltä ja kuvottavalta, niin minusta on jo kyllä jotain tosi pahasti pielessä joko suhteessa tai omassa päässä. Rakas ihminen ei tuosta vaan muutu ällöttäväksi - tai jos muuttuu, niin vain idiootti kuvittelee sen olevan normaali olotila johon pitää vaan totutella.

• parinsuhteessa

Saa pihdata kunhan se ei ole vallankäyttöä vaan ennalta on sovittu vaihtarista. Muuten pihtaaminen on henkistä sairautta/väkivaltaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8256
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6395
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6253
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4861
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3311
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3032
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2839
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2796
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2770
    Aihe