Hävettääkö Ratikkakuskia Ahahahhaha!

SmegmaGame

Ylpeys käy lankeemuksen edellä, Hahahahhaha!

Postasiko työkaveri tunnuksella kun huomasi että Ratikkakuski oli työkoneella suoli24:ssä! Hahhahahahhaahah!

Vai unohtuiko laittaa täppä "poustaa toisella nimellä" kun teki mieli trollata. Aaaaahahhahahahhahaaa!!!

Tai postasiko vaimo avioliiton ulkopuolisista suhteista ärsyyntyneenä keyloggerilla saaduilla credenttiaaleilla Ratikkakuskin tunnuksella ennen kuin antoi tuolle laihaläski suun pieksäjä ukolle kenkäää!! Ruaaahhahahahahaahhaaaaaaa!

32

218

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkeehänsellasen

mitäs mä sanoin, ei oo hetkeen saanu, ratikka kuski viel koitti kiistään

• Jäit.kiinni

Linkki?

• buahhahhahhahaha
    • dgjjfshjfg

älkää lyökö lyötyä miestä

• truth_is_out_of_there

Tämä on luultavasti vain sisäpiirin keskustelu,
        silti olen edellisen kanssa samaa mieltä:
        Ei saa lyödä löytyä!

Olen itsekin uusiosinkku ja etsin elämäni miestä,
        mutta hyvännäköiset, vanhemmat älyköt ovat luultavasti jossain muualla...

• asiastatietävätaho

Oon sanonu jo aikaa sitten, että hän on nainen! eli entinen Helka! Lopetti helkana kirjottelun kun pääsin jälille.

• jdvjlsj

Miksi tuon perverssin pitää esiintyä miehenä ?. En ymmärrä.

• Lipsautti

Muistaisin hämärästi että joskus vuosikausia sitten ratikkakuski puhui jollain toisella osastolla olevansa nainen. No niinhän se on. Helka & Ratikkakuski.

• Ikis__M
    • häpeähäpeä

Mites tuon "japanilainen vaimo" ?. Onko ratikka lesbo vai onko pelkkää satua kuten sukupuoli.

• Tekniikkasukeltaja

Mjaa

Tarjouduin tuossa kuukausi sitten tähän rooliin, mutta siihen ei otettu kantaa.

En kyllä löydä itsestäni venttiiliä, joten siitä on vedettvä joitain johtopäätöksiä.

(Hihitystä)

• Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

Mjaa

Tarjouduin tuossa kuukausi sitten tähän rooliin, mutta siihen ei otettu kantaa.

En kyllä löydä itsestäni venttiiliä, joten siitä on vedettvä joitain johtopäätöksiä.

(Hihitystä)

Minua näet on aina luultu orientaaliksi, koska olen niin pieni, vinosilmäinen ja lapsenoloinen. Tällainen olento ei koskaan tule täyttäneeksi naiselle asetettuja mittasuhteita täysin. Hän jää johonkin iättömään teinimisun tilaan, ja sitten hautautuu elävältä pimeyteen.

Onneksi on Joe Bob.

(Naurua)

• asdfasdfsdf

Kirjoitustyistä ja tietyistä sanavalinnoista voisi päätellä että avaaja on noin 13-vuotias tuleva vanhapoika.

• helkalooraratikka

Alkoi mennä viimeaikoina ratikan jutut yhä lennokkaammaksi. Milloin oli johtajana jossakin firmassa ja milloin joku saatanan lentäjä entiseltä ammatiltaan.. Vaan nytpä akka kärähti :D

• Pitäähän kansalla huvinsa olla. :-)

• Tarkennus

Palstan trolli ja häirikkö paljastui.

• Tarkennus kirjoitti:

Palstan trolli ja häirikkö paljastui.

Kyllä, se olen minä. Ja vain ja ainoastaan minä. :-)

• huikeeta
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ovela jäbä, vedit höblästä koko jengiä. Eipä onnistu kaikilta.

• Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

Olen vielä pieni poika joka tarvitsee paljon huomiota. Elämässäni ei ole mitään muuta kuin suomi24:n sinkut-palsta.

• Ikis__M kirjoitti:

Olen vielä pieni poika joka tarvitsee paljon huomiota. Elämässäni ei ole mitään muuta kuin suomi24:n sinkut-palsta.

Aivan. Näin sen täytyy olla.

• Ikis__M
        Ikis__M kirjoitti:

Tuo oli trollilta, trollaileeko ratikkakuski nyt itselleen? Ihme huomiohuora.

• Ikis__M kirjoitti:

Tuo oli trollilta, trollaileeko ratikkakuski nyt itselleen? Ihme huomiohuora.

Ikis, jos täällä joku on huomiohuora, niin sinä. Sun asiattomat aloituksesi lutkitteluineen eivät ole mitään muuta kuin itsekeskeistä huomion hakemista. Sullahan oli kirjanpitoakin, kuinka paljon sun aloituksiisi on kommentteja muihin verrattuna?

• m-i-e-s
        exex-atn kirjoitti:

Ikis, jos täällä joku on huomiohuora, niin sinä. Sun asiattomat aloituksesi lutkitteluineen eivät ole mitään muuta kuin itsekeskeistä huomion hakemista. Sullahan oli kirjanpitoakin, kuinka paljon sun aloituksiisi on kommentteja muihin verrattuna?

Välttämättä maailman pahin vitsaus ei omaa sellaisia kykyjä, jossa kykisi tajuamaan ko. asian.

• sioille.helmiä
        exex-atn kirjoitti:

Amen! :)

Ja voi niitä Ikiksen pettymyksiä kerta toisensa jälkeen kun hänestä ei ole paljon kenelläkään, ei oikeastaan yhdelläkään naisella, mitään positiivista sanottavaa... :D Ei saisi nauraa ja huvittua toisen hädästä, mutta ei voi mitään. Aina jotenkin helvetin huvittavaa lukea niitä Ikiksen tuohtuneita reaktioita... :D

• Roksi

Ajattelinkin että ratikan jutut olivat liian älykkäitä ja inhimillisiä ja monimutkaisia äijän kirjoittamiksi!!

• Jätä sä se ajattelu muille ja tee mieluummin jotain mitä osaat.

• Ratikalla on hyvä hahmo, tomppelit. Ehkä se vaan viihdyttää itseään täällä vähän liian paljon, niin kuin moni muukin.

Ei sillä ole merkitystä, mitkä puitteet ovat. Täällä vaihdellaan ajatuksia. Ainoankaan kirjoittajan taustoista ei ole oikeaa tietoa, vain se, mitä kirjoittaja on itse halunnut itsestään paljastaa - tai millaiseksi hahmoksi nimimerkkinsä tehnyt.

• Noin tyhmällä saligorillalla ei pitäisi olla varaa sanoa ketään tomppeliksi.

• scrg kirjoitti:

Noin tyhmällä saligorillalla ei pitäisi olla varaa sanoa ketään tomppeliksi.

Siinäs näet :D

• nusfukker

Hyvä hahmo tosiaan ratikalla. Akkamainen vänkyttäjä. Olkkoon akka vai mies mutta akka tulee kirjotuksist mielee.

Meinaa laatta lentää kun lukee "Rouva Ratikka" sitä ja tätä. Homompaa ja tätimäisempää ilmaisua saa etsiä!

• Katsos kun minä mielummin ärsytän ja hyvin näyttää onnistuvan. Jos haluat hyvää mieltä ja mielistelyä, niin käänny äitisi puoleen.

https://www.mediplast.com/Files/Filer/NCN/Billeder/Sider/Produkter/Specifik/Andet.jpg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      400
      1664
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1081
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1046
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      87
      1045
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      940
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      139
      770
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      721
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      659
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      634
    Aihe