Ylpeys käy lankeemuksen edellä, Hahahahhaha!
Postasiko työkaveri tunnuksella kun huomasi että Ratikkakuski oli työkoneella suoli24:ssä! Hahhahahahhaahah!
Vai unohtuiko laittaa täppä "poustaa toisella nimellä" kun teki mieli trollata. Aaaaahahhahahahhahaaa!!!
Tai postasiko vaimo avioliiton ulkopuolisista suhteista ärsyyntyneenä keyloggerilla saaduilla credenttiaaleilla Ratikkakuskin tunnuksella ennen kuin antoi tuolle laihaläski suun pieksäjä ukolle kenkäää!! Ruaaahhahahahahaahhaaaaaaa!
Hävettääkö Ratikkakuskia Ahahahhaha!
32
218
Vastaukset 32
- näkeehänsellasen
mitäs mä sanoin, ei oo hetkeen saanu, ratikka kuski viel koitti kiistään
- Jäit.kiinni
Linkki?
- buahhahhahhahaha
Ratikkakuskille seksin saaminenkin on lähinnä kerjäämistä ja palvelusten tekemistä.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14491850/mies-kaannatko-selkasi-tai-lahdetko-sangysta-heti - dgjjfshjfg
älkää lyökö lyötyä miestä
- truth_is_out_of_there
Tämä on luultavasti vain sisäpiirin keskustelu,
silti olen edellisen kanssa samaa mieltä:
Ei saa lyödä löytyä!
Olen itsekin uusiosinkku ja etsin elämäni miestä,
mutta hyvännäköiset, vanhemmat älyköt ovat luultavasti jossain muualla...
- asiastatietävätaho
Oon sanonu jo aikaa sitten, että hän on nainen! eli entinen Helka! Lopetti helkana kirjottelun kun pääsin jälille.
- jdvjlsj
Miksi tuon perverssin pitää esiintyä miehenä ?. En ymmärrä.
- Lipsautti
Muistaisin hämärästi että joskus vuosikausia sitten ratikkakuski puhui jollain toisella osastolla olevansa nainen. No niinhän se on. Helka & Ratikkakuski.
- Ikis__M
Ratikan virhepostaus on huomioitu miehen logiikassakin:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14505136/ratikkakuski-on-vuosia-palstaa-spammannyt
Montakohan alter-egoa onkaan ollut vuosien varrella? sinkuista täysin kadonneet vapaamieliset naishahmot helka ja pimppaloora ovat vahvoilla ratikan nikke-ehdokkaiksi. - häpeähäpeä
Mites tuon "japanilainen vaimo" ?. Onko ratikka lesbo vai onko pelkkää satua kuten sukupuoli.
- Tekniikkasukeltaja
Mjaa
Tarjouduin tuossa kuukausi sitten tähän rooliin, mutta siihen ei otettu kantaa.
En kyllä löydä itsestäni venttiiliä, joten siitä on vedettvä joitain johtopäätöksiä.
(Hihitystä) - Tekniikkasukeltaja
Tekniikkasukeltaja kirjoitti:
Mjaa
Tarjouduin tuossa kuukausi sitten tähän rooliin, mutta siihen ei otettu kantaa.
En kyllä löydä itsestäni venttiiliä, joten siitä on vedettvä joitain johtopäätöksiä.
(Hihitystä)Minua näet on aina luultu orientaaliksi, koska olen niin pieni, vinosilmäinen ja lapsenoloinen. Tällainen olento ei koskaan tule täyttäneeksi naiselle asetettuja mittasuhteita täysin. Hän jää johonkin iättömään teinimisun tilaan, ja sitten hautautuu elävältä pimeyteen.
Onneksi on Joe Bob.
(Naurua)
- asdfasdfsdf
Kirjoitustyistä ja tietyistä sanavalinnoista voisi päätellä että avaaja on noin 13-vuotias tuleva vanhapoika.
- helkalooraratikka
Alkoi mennä viimeaikoina ratikan jutut yhä lennokkaammaksi. Milloin oli johtajana jossakin firmassa ja milloin joku saatanan lentäjä entiseltä ammatiltaan.. Vaan nytpä akka kärähti :D
Pitäähän kansalla huvinsa olla. :-)
- Tarkennus
Palstan trolli ja häirikkö paljastui.
Tarkennus kirjoitti:
Palstan trolli ja häirikkö paljastui.
Kyllä, se olen minä. Ja vain ja ainoastaan minä. :-)
- huikeeta
Ratikkakuski kirjoitti:
Ovela jäbä, vedit höblästä koko jengiä. Eipä onnistu kaikilta.
- Ikis__M
Ratikkakuski kirjoitti:
Olen vielä pieni poika joka tarvitsee paljon huomiota. Elämässäni ei ole mitään muuta kuin suomi24:n sinkut-palsta.
Ikis__M kirjoitti:
Olen vielä pieni poika joka tarvitsee paljon huomiota. Elämässäni ei ole mitään muuta kuin suomi24:n sinkut-palsta.
Aivan. Näin sen täytyy olla.
- Ikis__M
Ikis__M kirjoitti:
Tuo oli trollilta, trollaileeko ratikkakuski nyt itselleen? Ihme huomiohuora.
Ikis__M kirjoitti:
Tuo oli trollilta, trollaileeko ratikkakuski nyt itselleen? Ihme huomiohuora.
Ikis, jos täällä joku on huomiohuora, niin sinä. Sun asiattomat aloituksesi lutkitteluineen eivät ole mitään muuta kuin itsekeskeistä huomion hakemista. Sullahan oli kirjanpitoakin, kuinka paljon sun aloituksiisi on kommentteja muihin verrattuna?
- m-i-e-s
exex-atn kirjoitti:
Ikis, jos täällä joku on huomiohuora, niin sinä. Sun asiattomat aloituksesi lutkitteluineen eivät ole mitään muuta kuin itsekeskeistä huomion hakemista. Sullahan oli kirjanpitoakin, kuinka paljon sun aloituksiisi on kommentteja muihin verrattuna?
Välttämättä maailman pahin vitsaus ei omaa sellaisia kykyjä, jossa kykisi tajuamaan ko. asian.
- sioille.helmiä
exex-atn kirjoitti:
Amen! :)
Ja voi niitä Ikiksen pettymyksiä kerta toisensa jälkeen kun hänestä ei ole paljon kenelläkään, ei oikeastaan yhdelläkään naisella, mitään positiivista sanottavaa... :D Ei saisi nauraa ja huvittua toisen hädästä, mutta ei voi mitään. Aina jotenkin helvetin huvittavaa lukea niitä Ikiksen tuohtuneita reaktioita... :D
- Roksi
Ajattelinkin että ratikan jutut olivat liian älykkäitä ja inhimillisiä ja monimutkaisia äijän kirjoittamiksi!!
Ratikalla on hyvä hahmo, tomppelit. Ehkä se vaan viihdyttää itseään täällä vähän liian paljon, niin kuin moni muukin.
Ei sillä ole merkitystä, mitkä puitteet ovat. Täällä vaihdellaan ajatuksia. Ainoankaan kirjoittajan taustoista ei ole oikeaa tietoa, vain se, mitä kirjoittaja on itse halunnut itsestään paljastaa - tai millaiseksi hahmoksi nimimerkkinsä tehnyt.scrg kirjoitti:
Noin tyhmällä saligorillalla ei pitäisi olla varaa sanoa ketään tomppeliksi.
Siinäs näet :D
- nusfukker
Hyvä hahmo tosiaan ratikalla. Akkamainen vänkyttäjä. Olkkoon akka vai mies mutta akka tulee kirjotuksist mielee.
Meinaa laatta lentää kun lukee "Rouva Ratikka" sitä ja tätä. Homompaa ja tätimäisempää ilmaisua saa etsiä!Katsos kun minä mielummin ärsytän ja hyvin näyttää onnistuvan. Jos haluat hyvää mieltä ja mielistelyä, niin käänny äitisi puoleen.
https://www.mediplast.com/Files/Filer/NCN/Billeder/Sider/Produkter/Specifik/Andet.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4001664- 1451081
- 661046
- 871045
- 92940
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku139770- 94721
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50659En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634