Ostakaa tuulisähköä!!!

hohhoijaaaa

9

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sähköteurastaja1
    • lh254

      tuulee että tupee lentää

    • urpo.tukiainen

      Lämmitysenergian tuottaminen tuulella maksaa 105 e/MWh. Hiilellä vastaava hinta on noin 7 e/MWh. Vain Suomen kaltaisilla mailla on varaa tähän - velaksi.

    • hohhoijaaaa

      Tuulitukea on korotettava! Ettei puhtaan sähkön tuottajat mene konkursiin. Valtio saa velkaa jopa miinuskorolla! Sitä kannataa otta mahdollisimman paljon. Ilmaiseen puhtaaseen energiaan kannataa satsata!!! Se on Suomen uusi Nokia.

    • Alkoholistit käy hakemassa kaupasta juoksukaljaa. Kaljan varastamisesta syntyvä hävikki lisätään muiden tavaroiden hintaan. Tuulisähkön vuoksi kaikki sähköverkkoon liitetyt asiakkaat joutuu siirtomaksuja , joka voi varsinaista sähkölaskua suurempi. Kyllä eläminen on nykyään halpaa, kun kaupasta saa juoksukaljaa ja pistorasiasta saa juoksusähköä, saisipa vielä vuokrankin muutettua juoksuvuokraski.

    • Sähköteurastaja1

      Joku neropatti keksi juoksusähköä saatavan liesituulettimesta
      sähkön tultua katkaistua maksamattomien sähkölaskujen takia.

      Juoksusähköä saa myös vetämällä kaapeli porraskäytävän
      pistorasiaan, ja taas tulee päästötöntä sähköä ilmaiseksi.

      Tuon jälkeen tuli kuulemma häätö kun joku kompastu rapussa olevaan kaapeliin, muttei edelleenkään tarvinnut maksaa sähkölaskua..

    • Sopimustapukkaa

      Itse tekisin mielelläni sopimuksen 100%:sta ydinsähköstä, jos vain joku sellaisia sopimuksia möisi.

      Tuulivoimasopimusta en tee edes aseella uhaten.

    • jäätävääkeliä

      Kun se ydinsähkö, vesisähkö ja tuulisähkö tulee samaa johtoa pitkin niin mistä aloittaja pystyt varmistamaan, että saat varmasti sitä tuulisähköä mistä olet maksanut? Jospa ilkeä sähköntuottaja livauttaakin sinulle sitä pahaa ydinvoimalla tuotettua sähköä tuulisähkön hinnalla.

      • nyt_testaamaan

        Testihän on yksinkertainen ja sopii hyvin valveutuneille alarmisteille.

        Ensin kuunnellaan pistorasiaa, että kuuluuko huminaa.
        Jos kuuluu, niin kyseessä on tuulisähkö. Jos ei kuulu, niin jatketaan testiä.
        Nyt alarmisti ottaa käteensä kaksi kirkasta sukkapuikkoa, yhden kumpaankin käteen, ja työntää ne pistorasiaan.
        Jos pois vedettäessä puikkojen päästä valuu vettä, on kyseessä vesivoimaa.
        Jos pois vedettäessä puikkojen pää on mustunut, on kyseessä hiilivoimaa.
        Jos pois vredettäessä puikot ovat kirkkaan puhtaat, on kyseessä puhdas ydinvoima.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      296
      2456
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1143
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      78
      1090
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1053
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      275
      898
    6. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      819
    7. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    8. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      704
    9. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      65
      703
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      699
    Aihe