http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/artikkeli/ensitreffit-tiina-ojentaa-jatkuvasti-miestaan-katso-lista-huomauttelun-aiheista/6104784
Joka asiasta jotain huomautettavaa?
Tuollaisiako te naiset olette?
30
190
Vastaukset
- miehillekuria
Jos isi ja äiti eivät ole kasvattaneet poikaansa tavoille niin pitäähän sitä jonkun neuvoa.
Joo mutta nyt kun on sieltä äidin helmoista päästy ja on oma talo alla niin tulee komentelijalle reissu teholle.
- PientäYlireagointia
Eräkettu kirjoitti:
Joo mutta nyt kun on sieltä äidin helmoista päästy ja on oma talo alla niin tulee komentelijalle reissu teholle.
No huh-huh!
- jännääpitääolla
PientäYlireagointia kirjoitti:
No huh-huh!
Naisen kiintymys mieheen vain syvenee tuollaisen jälkeen.
PientäYlireagointia kirjoitti:
No huh-huh!
Olla narrina jota käskytetään koko ajan..
Pulttaa noihin liian märkiin vihanneksiin.
Saa muijan sukulaiset käyä hakemassa EX-vaimon paskaksi ammutun ruumiin vihannespussinsa kera tuolta nelostien varresta.
- Sad-But-true
Sääliksi käy miestä.
- eimullamuuta-
Oikeesti hei kun salaatti on märkää niin muija ei syö sitä. Onneksi oma muija ei ole nipottaja että joka asiasta valittaa. Tuollainen nainen olis mahdottoman ärsyttävä, ihme jos tuo suhde onnistuu. Ehkä mies kestää sitä sen 5 viikkoa
Uteliaisuuttani vilkaisin, että millainen justiina siellä on. Enkä nyt ymmärrä ollenkaan mistä Tiinaa demonisoidaan. Asioita voi tehdä eri tavalla ja asioista voi keskustella ilman että heti tarvitsee mieltään pahoittaa.
- kauheenalkuttaja
koko eukko. Ei kai tuon näköinen ukko parempaakaan saa. Parempi tossun alla, kuin taivasalla. Saisi olla tyytyväinen, että sai edes naisen.
- kukin.tyylillään
Naiset ovat usein paljon tarkempia monissa kotiin liittyvissä asioissa kuin miehet. Miehille sellaisilla asioilla ei yksinkertaisesti ole niin väliä. Monissa perheissä miehet joustavatkin kotiin liittyvissä asioissa pitääkseen vaimonsa onnellisina. Ei siinä mitään, jos ei tarvitse joustaa liikaa eikä erityisesti itselle tärkeissä asioissa.
Siinä mennään kuitenkin helposti vikaan, jos ruvetaan toista neuvomaan miten hommat pitää hoitaa, että ne tulevat "oikein" tehtyä. Aikuinen ihminen osaa imuroida talon tai pukea vauvan. Ei ehkä samalla tavalla kuin toinen sen tekisi, mutta tulos on kuitenkin todennäköisesti parempi kuin jos imurointi olisi jätetty tekemättä tai vauva olisi kokonaan ilman vaatteita.
Itse olen sellainen maitopurkkien kääntelijä ja sohvatyynyjen siirtelijä, mutta teen ne hommat itse, enkä kiusaa niillä muita. Muut eläkööt tyylillään, minä siirtelen sitten tavaroita mieleni mukaan, jos häiritsevät. Siivoamisessakin olen tullut siihen tulokseen, että jokainen siivotkoon tyylillään, en puutu enkä sekaannu. Siivoan sitten seuraavalla kerralla vaikka itse "paremmin" ja "oikein". Olen myös sen verran mukavuudenhaluinen, että ilahdun kyllä jos minun puolestani jokin kotihomma tehdään, vaikka se olisi eri tavalla tehty kuin mitä itse tekisin. - Ikis__M
Viitaten tuohon ketjuun:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14508102/miksi-koulutetun-naisen-vaikea-loytaa
Olen aika varma että samuelin heikko itsetunto ei kestä tuollaista koulutettua, itsevarmaa sinkkunaista ja liitto purkautuu ennenpitkää. Liiton päättymisen jälkeen Tiina tinderöi ja kinderöi erilaiset seuranhaut törmäten lukemattomaan määrään Samuelin kaltaisia heikkoitsetuntoisia reppanamiehiä eikä ikinä löydä ansaitsemaansa oikeanlaista itsevarmaa alfaa joka kuitenkin mukautuisi Tiinan kaikkiin kotkotuksiin, semmoista kun ei ole olemassa olematta reppana.- exigent5
Mä olen niiiiin eri mieltä. Musta Samuelilla on just kivan humoristinen ja itsevarma asenne eukon hössötykseen. Nimenomaan hyvän itsetunnon merkki. Ja huumorillahan se Tiinakin omat angstinsa ottaa. Mä luulen että nää on hyvä mätsi!
- Ikis__M
exigent5 kirjoitti:
Mä olen niiiiin eri mieltä. Musta Samuelilla on just kivan humoristinen ja itsevarma asenne eukon hössötykseen. Nimenomaan hyvän itsetunnon merkki. Ja huumorillahan se Tiinakin omat angstinsa ottaa. Mä luulen että nää on hyvä mätsi!
Voisihan se olla noinkin mutta ennenpitkää Samuel alkaa miettimään haluaako kuulla joka asiasta naputusta huumorin varjolla koko loppuikänsä ja vaikka Tiina muka ottaa huumorilla ennenpitkää sitä oikeasti alkaa ärsyttämään kun Samue ei vaan sopeudu ja naputus vain lisääntyy.
- exigent6
Ikis__M kirjoitti:
Voisihan se olla noinkin mutta ennenpitkää Samuel alkaa miettimään haluaako kuulla joka asiasta naputusta huumorin varjolla koko loppuikänsä ja vaikka Tiina muka ottaa huumorilla ennenpitkää sitä oikeasti alkaa ärsyttämään kun Samue ei vaan sopeudu ja naputus vain lisääntyy.
Kyllä ne tottuu toistensa tapoihin kun aika kuluu. Alku on vaan tollasta ja ohjaaja tietysti leikkaa esiin kaikki sanailut provosoivasti että saadaan kansalle viihdettä ;)
- Ikis__M
exigent6 kirjoitti:
Kyllä ne tottuu toistensa tapoihin kun aika kuluu. Alku on vaan tollasta ja ohjaaja tietysti leikkaa esiin kaikki sanailut provosoivasti että saadaan kansalle viihdettä ;)
Siinä oli kuiva, tuore tomaatti. Ei sellainen vetinen, vaan tomaatti joka on kuivattu.....napunapunapunapu....katso miten sä pakkaat....napunapunapu.....Tämä tiskiharja on aivan harva....napunapunapu.....Laitatko aina tyhjiä pahvirasioita kansineen roskikseen....napunapunapu.....jne. Niin no joo, onhan noita tuollaisia liittoja kyllä suomi täynnään että ei kai se sitten mahdotonta ole etteikä samuel sopeutuisi hoitamaan jutut hiljaa ja vastaansanomatta.
- PalstanRuminMies
exigent6 kirjoitti:
"tottuu toistensa tapoihin" Toisinsanoen Samuel tottuu jos tottuu ja Tiina jatkaa omiaan yrittämättä olla tottumatta miehen tapoihin. Näitähän on koko maa väärällään enkä ymmärrä ollenkaan miksi parisuhteet on aina niin että nainen määrää ja mies on perässä vedettävä pässi. Tällaisia on käytännössä kaikki kaverieni suhteet yms tuttavien joita seurannu vuosien mittaan. Ja asia kuitataan aina yleisessä puhekielessä et "hei pitää ymmärtää se on nainen"
Jumalaut mikä meteli ja narsismi haukkuminen olis päällä jos tuo Tiina Samueli keissi olisikin toisinpäin. Miehen päsmäröintiä ja määräämisiä ei sitten edes yritetä ymmärtää vaan se on aina hallintaa ja itsekeskeisyyttä. Miksiköhän näin? - Ikis__M
PalstanRuminMies kirjoitti:
"tottuu toistensa tapoihin" Toisinsanoen Samuel tottuu jos tottuu ja Tiina jatkaa omiaan yrittämättä olla tottumatta miehen tapoihin. Näitähän on koko maa väärällään enkä ymmärrä ollenkaan miksi parisuhteet on aina niin että nainen määrää ja mies on perässä vedettävä pässi. Tällaisia on käytännössä kaikki kaverieni suhteet yms tuttavien joita seurannu vuosien mittaan. Ja asia kuitataan aina yleisessä puhekielessä et "hei pitää ymmärtää se on nainen"
Jumalaut mikä meteli ja narsismi haukkuminen olis päällä jos tuo Tiina Samueli keissi olisikin toisinpäin. Miehen päsmäröintiä ja määräämisiä ei sitten edes yritetä ymmärtää vaan se on aina hallintaa ja itsekeskeisyyttä. Miksiköhän näin?Niinpä, jos Samuel naputtaisi tuolla tavalla se olisi varmaan leimattu pahimmanlaatuiseksi sovinistiksi ja kansa vaatisi pikaeroa, kaikki säälisivät avioliittoon huijattua Tiinaa. Samuel saisi potkut töistään ja ikuisen häpeän niskaansa, ei voisi missään näyttäytyä ilman että feministilauma käy kimppuun ja vaikka kuinka yrittäisi selittää sanomisensa huumorilla ei sitä uskottaisi.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010090112268589_uu.shtml - pankaa.nussikaa
Viimeistään eroavat kun niiden pitää nussia ekaa kertaa ja samuel ei osaa nuolla pillua ja ei saa tyydytettyä naista
- Exigent7
PalstanRuminMies kirjoitti:
Jumalaut mikä meteli ja narsismi haukkuminen olis päällä jos tuo Tiina Samueli keissi olisikin toisinpäin. Miehen päsmäröintiä ja määräämisiä ei sitten edes yritetä ymmärtää vaan se on aina hallintaa ja itsekeskeisyyttä. Miksiköhän näin?No olettepa te herrat nyt herkkänahkaisia :))). Noi vihannesjutut on tietysti ihan älyttömiä mutta esim se roskisjuttu ihan oikea, onhan se nyt ihan eri tila minkä joku purkki tai maitotölkki vie tyhjänä kokonaisena tai litistettynä. Tämä ei tietysti haittaa kerrostaloasujia niinkään mutta jos ite maksaa jätemaksut kuutioiden mukaan niin on sillä väliä.
Ainoa mikä mulle oli tiinan jutuissa vähän liikaa oli se, ettei matkalaukkua saa nostaa sängyn päälle. Mutta mä ite sainkin noottia avokilta kun laskin märät pyykit hetkeksi lattialle kasaan josta nostelin ne kuivumaan telineelle. Ei kuulemma puhtaita pyykkejä lattialle :P.
Mut oikeesti, jos olette ite noin nipoja toisten tavoista niin sinkkuna varmaan pysyttekin.. kandeis vähän höllätä pipoa ;).
Ja sulle pankaa.nussikaa, mä pistän pääni pantiks että ne pani jo hääyöna. Mun mielestä niitten kehonkieli kertoo ilmiselvästi sen, että sängyssä sujuu! Millalla ja Kimmolla sen sijaan kesti paljon kauemmin, arvaan.. - Exigent8
Ikis__M kirjoitti:
Niinpä, jos Samuel naputtaisi tuolla tavalla se olisi varmaan leimattu pahimmanlaatuiseksi sovinistiksi ja kansa vaatisi pikaeroa, kaikki säälisivät avioliittoon huijattua Tiinaa. Samuel saisi potkut töistään ja ikuisen häpeän niskaansa, ei voisi missään näyttäytyä ilman että feministilauma käy kimppuun ja vaikka kuinka yrittäisi selittää sanomisensa huumorilla ei sitä uskottaisi.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010090112268589_uu.shtmlNo joo, toi on kyllä totta ettei mieheltä kateltas tollasta toimintatapoihin puuttumista. Mutta kun useimmiten se vaan on niin että kodin käytännön asioissa nainen on miettinyt ne pidemmälle ja järkevämmin kuin mies..
- PalstanRuminMies
Exigent8 kirjoitti:
No joo, toi on kyllä totta ettei mieheltä kateltas tollasta toimintatapoihin puuttumista. Mutta kun useimmiten se vaan on niin että kodin käytännön asioissa nainen on miettinyt ne pidemmälle ja järkevämmin kuin mies..
Ei ole minusta kiinni sinkkuuteni sillä yksikään nainen ei ole tullut todistamaan olenko nipo vai en. Kuten olen aiemminkin sen sanonut sanon sinullekin että on se vaan kumma että nainen näkee miehen luonteen jo ulkonäöstä. Eli ulkonäköni jo sanoo tuonkin asian ilmeisesti että nipotan. Mahtavia mentalisteja olette. Toisinsanoen Noora Karma ei ole sen kummempi ajatustenlukija vaan hän on yksinkertaisesti nainen.
Olkoot kodin käytännön asiat kuinka feminiinisiä tahansa niin itse olen nekin järkevästi joutunut suunnittelemaan kun olenhan ruma ja näinollen ikuisesti yksin. Kehuja olen ainakin saanut ystäviltäni kodin käytännön asioiden hoidosta mutta tottakai nainen on aina miestä parempi tässäkin asiassa. Näin ajatellen miesvaltaisten alojen parempi palkkauskin on enempi perusteltavissa jos tuolla tavalla pohditaan.
- Sad-But-true
Siinähän vaan miestä koulutetaan avioliiton onnelliseen satamaan. Miehen on tehtävä kuten nainen sanoo.
- kokenutmies--
Varmaan nainen myös neuvoo että mihin reikään se kulli työnnetään
- näyttisäälittävälle
en usko että edes antaa
- montahyväätapaatehdä
Minä ainakaan en ole.
Noh meillä esim mies oli tuollainen keittiössä niin lopetin kokkailun ja annoin itse tehdä jos seuraan ruokaohjetta ja teen väärin totean olen out tästä.
valtakunta kirjoitti:
Minä voisin hysteerinä seinässä mutta hakisin lisää pyyhkeitä😱
Siis seinästä
Miehestä kuohitaan kovaa vauhtia kotirintamamiestä. Homma toimii niin pitkään, kun mies ottaa asian huumorilla ja koulutettavaa riittää. Kun lopputulos on valmis, nainen toteaa miehen muuttuneen jotenkin erilaiseksi ja tylsäksi.
- 30-33
Toivottavasti Samuel ymmärtää heivata tuollaisen sairaaloisen kontrollifriikin, kuka tuollaista nipottajaa jaksaa joka valittaa kaikesta jopa roskapussin sisällöstä.
Sairas tyyppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait269948Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768