Ilmoitellaanpa näitä rasistien ja ootinin vetelien yhteystietoja poliisille. Näyttää muutamista samoista ip-osoitteista suollettavan samaa paskaa eri palstoilla. Osa ainakin joutuu aikanaan raastupaan.
ip-osoitteet poliisille
36
205
Vastaukset
- voi.helvetti
Hoh hoh hoo! Olipa harvinaisen typerä kommentti känniseltä kommarilta. Ei paljon äly päätä paina, mutta eihän se komuilla.
- valon_sotilas
käyttäkää vainotut proxy palvelinta, tor, darkweb, jne
- s..-
Ei se auta, kyllä poliisit selvittää.
- paskatpois
Hyvä neuvo. Mä nkää pois täältä paskomasta.
- kaikenkarvaisiakepuja
s..- kirjoitti:
Ei se auta, kyllä poliisit selvittää.
Haista sinä kuule paska, poliisi ei ala edes etsimään IP osoitteita ja se ei edes onnistu, nämä on Dynaamisia osoitteita jos tiedät mitä se meinaa, ja sinä et nää edes niitä.
- vinkkkkiiiii
pystyy selvittämään jos suomesta otetttu yhteys. Ottakaa yhteys ulkomailta, jolloin poliisin hankalampi selvittää missä on mielipiderikollisen osoite
- peseperäaukkokäytönjlk
vinkkkkiiiii kirjoitti:
pystyy selvittämään jos suomesta otetttu yhteys. Ottakaa yhteys ulkomailta, jolloin poliisin hankalampi selvittää missä on mielipiderikollisen osoite
Ei poliisi niitä voi edes itse niitä selvittää, ja kun t kerran tienny on Dynaaminen IP osoite jatkuvasti vaihtuva osoite,aina eri kun käynnistät laitteesi.
- nodiinpädii
Viestintävirasto selvittä mutta ei ole rikollista kirjoittaa oikeita asioita ja omia meilipiteitä, tämä on keskustelupalsta.
- on_rikollista
onb rikolista kirjoittaa oikeita asioita
- apin
Samalla voisit ilmoittaa poliisille , kenen luvalla ja millä oikeuksilla Suomen hallitus lähettää 135,000,000 miljoonaa euroa Afganistanin Talebaneille , kansalaisilta keräämiään veroeuroja . Samaan aikaan leipäjonot kasvaa , almuista leikataan , miljarditolkulla otetaan lisää velkaa . Näitä pöhköjä riitää näinkin kurjassa kolkassa kun Kemi .
- KamreeriKarihaarasta
Niin, apina. Hallitus jakaa rahaa kansan vaaleissa antamin valtuuksin. Tuskin nyt kuitenkaan 135 miljoonaa - vai mitä tuo antamasi luku tarkoittaa? Rahasummissa pilkkua käytetään erottamaan eurot senteistä. Ehkä ensi vaaleissa kannattaa äänestää muita kuin porvareita.
- apin
Kyllä jakaa riihikuivia seteleitä Afganistaniin . Summa on aluksi juuri tuon 135 , 000 , 000 miljoonaa euroa You now . En ole äänestänyt ketään enkä mitään , eikä vaaleilla ole mitään merkitystä tämän päivän suomessa . Maassamme on yksi puolue useilla eri nimillä , vaihtoehtoja siis ei ole .
- Omko.sulla.AP
pakkomielle kytätä ip osotteita? Tiedätkö että se on rikos!
- Leena.Kemi
"Ilmoitellaanpa näitä rasistien ja ootinin vetelien yhteystietoja poliisille. Näyttää muutamista samoista ip-osoitteista "
Mistä sinä niitteen IP-osoitteita luulet näkeväsi, että ne muka samoja olisivat? Poliisia ei saa häiritä pikkujutuilla. Poliisin toiminnan häiritsemisestä tulee helposti sakkorangaistus ja toistuvasta poliisin häiritsemisestä voi tulla vankeustuomio. Kannattaa muistaa, että poliisi ei siedä häirintää.- ipps
Helposti tuon sinunkin ip:n näkee. Niin näkee myös poliisi.
- Mutinaamutinaa
ipps kirjoitti:
Helposti tuon sinunkin ip:n näkee. Niin näkee myös poliisi.
Leena.Kemi kirjoittelee kirjaston koneella, menee hetki kun päivittää oliko Kemin vai jonku toisen kaupungin? Yleinen liittymä se ainakin on.
- Leena.Kemi
Mutinaamutinaa kirjoitti:
Leena.Kemi kirjoittelee kirjaston koneella, menee hetki kun päivittää oliko Kemin vai jonku toisen kaupungin? Yleinen liittymä se ainakin on.
"Leena.Kemi kirjoittelee kirjaston koneella, menee hetki kun päivittää oliko Kemin vai jonku toisen kaupungin?"
Siis sinä väität näkeväsi ensin, että kirjoitan kirjaston koneella, mutta et tiedä edes sitä, minkä kaupunginkirjaston koneella. Voinpa kertoa sinulle, että jos ip-osoite olisi selvillä, ensin saataisiin selville kaupunginkirjaston pääpalvelin, josta selviää myös kaupunki. Sen jälkeen saadaan selville, mistä kaupunginkirjaston toimipaikasta on kyse. Höperö olet. - Mutinaamutinaa
Leena.Kemi kirjoitti:
"Leena.Kemi kirjoittelee kirjaston koneella, menee hetki kun päivittää oliko Kemin vai jonku toisen kaupungin?"
Siis sinä väität näkeväsi ensin, että kirjoitan kirjaston koneella, mutta et tiedä edes sitä, minkä kaupunginkirjaston koneella. Voinpa kertoa sinulle, että jos ip-osoite olisi selvillä, ensin saataisiin selville kaupunginkirjaston pääpalvelin, josta selviää myös kaupunki. Sen jälkeen saadaan selville, mistä kaupunginkirjaston toimipaikasta on kyse. Höperö olet.Missä minä mainitsin tietoni liittyvän ip-osoitteeseen?
- Selvä_tunne
Mutinaamutinaa kirjoitti:
Missä minä mainitsin tietoni liittyvän ip-osoitteeseen?
"Missä minä mainitsin tietoni liittyvän ip-osoitteeseen? "
Ahaa, sinä olet selvännäkijä. Tiedät heti, miltä koneelta viesti on kirjoitettu ilman IP-osoitteiden tutkimista. Hienoa! Käytätkö apuvälineitä selvännäkemiseesi? - Apua_saanut
Selvä_tunne kirjoitti:
"Missä minä mainitsin tietoni liittyvän ip-osoitteeseen? "
Ahaa, sinä olet selvännäkijä. Tiedät heti, miltä koneelta viesti on kirjoitettu ilman IP-osoitteiden tutkimista. Hienoa! Käytätkö apuvälineitä selvännäkemiseesi?"Ahaa, sinä olet selvännäkijä. Tiedät heti, miltä koneelta viesti on kirjoitettu ilman IP-osoitteiden tutkimista."
Romaninaisilla on "vahva tunne" ja pystyvät selvännäkemiseen ja ennustamiseen. Apuvälineenä voi käyttää vaikka korttipakkaa. Korttipakkaa tutkiskelemalla löytyy ratkaisu kaikenlaisiin kysymyksiin.
- OdininAnaaliVeljet
Joo, ilmoitelkaa vaan poliisille. Toissa yönä näin pari Odinin analaaliveljestä nalkissa. Tuo oli siellä kaupungintalon lähettyville.
- R.asisti
Miten prepaid nettiliittymä? Voiko sitä jäljittää? Jotkut yritykset tarjoavat suojattua yhteyttä, jonkun toisen maan kautta. ip-osoite kyllä muuttuu, mutta voiko sen jäljittää? Mitä keinoja on piilottaa ip-osoite?
- grrgrgt
Ketjun äö ei todellakaan riitä selvittämään ip osoitteita.
äö! Ei vittu anna mulle edes hetki rauhaa tukehdun sun älykkyysösämäärääsi!!!!!!!!! Haaa, hah bhuaahahah haaaa! ...
Kusen sun nilkoilles, taskuusisikin voin yrittää, jos saan tehdä sen nauramatta. Hii hih hih hiiii...
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412368Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701644Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631174
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862