ip-osoitteet poliisille

expersupolliisi

Ilmoitellaanpa näitä rasistien ja ootinin vetelien yhteystietoja poliisille. Näyttää muutamista samoista ip-osoitteista suollettavan samaa paskaa eri palstoilla. Osa ainakin joutuu aikanaan raastupaan.

36

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi.helvetti

Hoh hoh hoo! Olipa harvinaisen typerä kommentti känniseltä kommarilta. Ei paljon äly päätä paina, mutta eihän se komuilla.

• valon_sotilas

käyttäkää vainotut proxy palvelinta, tor, darkweb, jne

• s..-

Ei se auta, kyllä poliisit selvittää.

• paskatpois

Hyvä neuvo. Mä nkää pois täältä paskomasta.

• kaikenkarvaisiakepuja
        s..- kirjoitti:

Ei se auta, kyllä poliisit selvittää.

Haista sinä kuule paska, poliisi ei ala edes etsimään IP osoitteita ja se ei edes onnistu, nämä on Dynaamisia osoitteita jos tiedät mitä se meinaa, ja sinä et nää edes niitä.

• vinkkkkiiiii

pystyy selvittämään jos suomesta otetttu yhteys. Ottakaa yhteys ulkomailta, jolloin poliisin hankalampi selvittää missä on mielipiderikollisen osoite

• peseperäaukkokäytönjlk
        vinkkkkiiiii kirjoitti:

pystyy selvittämään jos suomesta otetttu yhteys. Ottakaa yhteys ulkomailta, jolloin poliisin hankalampi selvittää missä on mielipiderikollisen osoite

Ei poliisi niitä voi edes itse niitä selvittää, ja kun t kerran tienny on Dynaaminen IP osoite jatkuvasti vaihtuva osoite,aina eri kun käynnistät laitteesi.

• nodiinpädii

Viestintävirasto selvittä mutta ei ole rikollista kirjoittaa oikeita asioita ja omia meilipiteitä, tämä on keskustelupalsta.

• on_rikollista

onb rikolista kirjoittaa oikeita asioita

• apin

Samalla voisit ilmoittaa poliisille , kenen luvalla ja millä oikeuksilla Suomen hallitus lähettää 135,000,000 miljoonaa euroa Afganistanin Talebaneille , kansalaisilta keräämiään veroeuroja . Samaan aikaan leipäjonot kasvaa , almuista leikataan , miljarditolkulla otetaan lisää velkaa . Näitä pöhköjä riitää näinkin kurjassa kolkassa kun Kemi .

• KamreeriKarihaarasta

Niin, apina. Hallitus jakaa rahaa kansan vaaleissa antamin valtuuksin. Tuskin nyt kuitenkaan 135 miljoonaa - vai mitä tuo antamasi luku tarkoittaa? Rahasummissa pilkkua käytetään erottamaan eurot senteistä. Ehkä ensi vaaleissa kannattaa äänestää muita kuin porvareita.

• apin

Kyllä jakaa riihikuivia seteleitä Afganistaniin . Summa on aluksi juuri tuon 135 , 000 , 000 miljoonaa euroa You now . En ole äänestänyt ketään enkä mitään , eikä vaaleilla ole mitään merkitystä tämän päivän suomessa . Maassamme on yksi puolue useilla eri nimillä , vaihtoehtoja siis ei ole .

• Omko.sulla.AP

pakkomielle kytätä ip osotteita? Tiedätkö että se on rikos!

• Leena.Kemi

"Ilmoitellaanpa näitä rasistien ja ootinin vetelien yhteystietoja poliisille. Näyttää muutamista samoista ip-osoitteista "
      Mistä sinä niitteen IP-osoitteita luulet näkeväsi, että ne muka samoja olisivat? Poliisia ei saa häiritä pikkujutuilla. Poliisin toiminnan häiritsemisestä tulee helposti sakkorangaistus ja toistuvasta poliisin häiritsemisestä voi tulla vankeustuomio. Kannattaa muistaa, että poliisi ei siedä häirintää.

• ipps

Helposti tuon sinunkin ip:n näkee. Niin näkee myös poliisi.

• Mutinaamutinaa
        ipps kirjoitti:

Helposti tuon sinunkin ip:n näkee. Niin näkee myös poliisi.

Leena.Kemi kirjoittelee kirjaston koneella, menee hetki kun päivittää oliko Kemin vai jonku toisen kaupungin? Yleinen liittymä se ainakin on.

• Leena.Kemi
        Mutinaamutinaa kirjoitti:

Leena.Kemi kirjoittelee kirjaston koneella, menee hetki kun päivittää oliko Kemin vai jonku toisen kaupungin? Yleinen liittymä se ainakin on.

"Leena.Kemi kirjoittelee kirjaston koneella, menee hetki kun päivittää oliko Kemin vai jonku toisen kaupungin?"
        Siis sinä väität näkeväsi ensin, että kirjoitan kirjaston koneella, mutta et tiedä edes sitä, minkä kaupunginkirjaston koneella. Voinpa kertoa sinulle, että jos ip-osoite olisi selvillä, ensin saataisiin selville kaupunginkirjaston pääpalvelin, josta selviää myös kaupunki. Sen jälkeen saadaan selville, mistä kaupunginkirjaston toimipaikasta on kyse. Höperö olet.

• Mutinaamutinaa
        Leena.Kemi kirjoitti:

"Leena.Kemi kirjoittelee kirjaston koneella, menee hetki kun päivittää oliko Kemin vai jonku toisen kaupungin?"
        Siis sinä väität näkeväsi ensin, että kirjoitan kirjaston koneella, mutta et tiedä edes sitä, minkä kaupunginkirjaston koneella. Voinpa kertoa sinulle, että jos ip-osoite olisi selvillä, ensin saataisiin selville kaupunginkirjaston pääpalvelin, josta selviää myös kaupunki. Sen jälkeen saadaan selville, mistä kaupunginkirjaston toimipaikasta on kyse. Höperö olet.

Missä minä mainitsin tietoni liittyvän ip-osoitteeseen?

• Selvä_tunne
        Mutinaamutinaa kirjoitti:

Missä minä mainitsin tietoni liittyvän ip-osoitteeseen?

"Missä minä mainitsin tietoni liittyvän ip-osoitteeseen? "
        Ahaa, sinä olet selvännäkijä. Tiedät heti, miltä koneelta viesti on kirjoitettu ilman IP-osoitteiden tutkimista. Hienoa! Käytätkö apuvälineitä selvännäkemiseesi?

• Apua_saanut
        Selvä_tunne kirjoitti:

"Missä minä mainitsin tietoni liittyvän ip-osoitteeseen? "
        Ahaa, sinä olet selvännäkijä. Tiedät heti, miltä koneelta viesti on kirjoitettu ilman IP-osoitteiden tutkimista. Hienoa! Käytätkö apuvälineitä selvännäkemiseesi?

"Ahaa, sinä olet selvännäkijä. Tiedät heti, miltä koneelta viesti on kirjoitettu ilman IP-osoitteiden tutkimista."
        Romaninaisilla on "vahva tunne" ja pystyvät selvännäkemiseen ja ennustamiseen. Apuvälineenä voi käyttää vaikka korttipakkaa. Korttipakkaa tutkiskelemalla löytyy ratkaisu kaikenlaisiin kysymyksiin.

• OdininAnaaliVeljet

Joo, ilmoitelkaa vaan poliisille. Toissa yönä näin pari Odinin analaaliveljestä nalkissa. Tuo oli siellä kaupungintalon lähettyville.

• R.asisti

Miten prepaid nettiliittymä? Voiko sitä jäljittää? Jotkut yritykset tarjoavat suojattua yhteyttä, jonkun toisen maan kautta. ip-osoite kyllä muuttuu, mutta voiko sen jäljittää? Mitä keinoja on piilottaa ip-osoite?

• grrgrgt

Ketjun äö ei todellakaan riitä selvittämään ip osoitteita.

• äö! Ei vittu anna mulle edes hetki rauhaa tukehdun sun älykkyysösämäärääsi!!!!!!!!! Haaa, hah bhuaahahah haaaa! ...
        Kusen sun nilkoilles, taskuusisikin voin yrittää, jos saan tehdä sen nauramatta. Hii hih hih hiiii...

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2468
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1868
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      73
      1776
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      81
      1308
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1228
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1178
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1068
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1050
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      904
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      882
    Aihe