Sellaisen joka ei juo itseään sammuksiin, on huumorintajuinen ja osaa laskea kerto ja jakolaskuja.
Miten löytää fiksun naisen?
11
93
Vastaukset
- fiskunainen100
Fiskun naisen löytää olemalla ite fisku, voitte sitten yhessä laskea kerto ja jako laskuja.
- helppoa.varmaan
Riittää varmaan, että menet kotisi oven ulkopuolelle. Ei tarvinne sen kauemmas vaivautua, oli sen verran pienet vaatimukset.
- potenssilaskuja.osaava
Ei sinulle olisi iloa fiksusta naisesta.Fiksut naiset viihtyvät sinkkuna yksin eivätkä he ole miehistä kiinnostuneita,jos olisivat eivät olisi fiksuja.
* kerto- ja jakolaskuja
Ei löydy.
Pää rupee jo huutamaan hoosiannaa pluslaskujen kanssa.Ilme ratkaisee! Miksi tämä on niin tärkeää? Siksi, että epätoivo tai tietynlainen tarvitsevuus on useimmille todellinen haluntappaja. Ihminen, josta huokuu tarve saada toinen ihminen tuekseen on jo lähtökohtaisesti pelottava, sillä harva haluaa olla vastuussa toisen ihmisen onnellisuudesta. Kun ihmisellä taas on oma elämä mallilla, hänestä harvoin huokuu tätä halut ja kiinnostuksen tappavaa epätoivoisuutta.
http://bit.ly/2dzXkqh- riittääkskuoonblondi
Moi!:)
Mulla ois tuota huumorintajua!:)) - vihatipunen
Eikös se ollut niin, että ei kannata kertoa jos jakaa?
- että.silleen
Sulla oikein välähti! =))))))))))
- Sad-But-true
Fiksut naiset pihtaa
- kyllänytkelpaa
omani löysin kaverin häistä. kaunis, hauska, älykäs, hoikka, nuori ja kaikkea muuta vikoineen päivineen. tuurilla, kuomaseni tuurilla.... tai vastaavasti rimaa laskien kunnes natsaa, mutta ei sekään mikään hyvä veto ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 908287
- 926415
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586264Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344881- 453321
- 503275
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573112- 442849
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512816- 492780