LAIHDUTUSRYHMÄ!

laihduttajaa

Moikka! Nyt kaiken kokoiset ja ikäiset mukaan vaan. Itse alotan huomenna, koska päivä on melkeen jo ohitse.

Kuinka paljon haluaisitte tiputtaa painoa? Itse haluaisin 30 kg pois, nyt n. 85kg. Ällöttää nämä ihrakasat, nyt on pakko jotain tehdä...
Tänne saa tulla aina kertomaan onnistumisia ja vastoinkäymisiä. Me kaikki pystytään siihen, mä pystyn, sä pystyt!

23

7900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainamenossa

Mäkin aloitas TAAS huomenna. Painon Otan silloin ylös, mutta suunnilleen 64kg-65kg Luulisin olevan. Kesällä Olin jo alle 60, mutta hyvää ruokaa tullut syötyä liikaa..
      Lopullinen tavoite olisi 52kg, joka mun unelmapaino, ylipainoa ei siis nytkään ole, mutta löysää löytyy 3 lapsen jälkeen. Salille huomenna ekaa kertaa, 3kk kortin jo hommasin :)

• laihduttajaa

Sulla ei onneksi pitkä matka ole tohon tavotepainoon. Minkä pitunet olet? :-) tsemppiä!!

• LilleriLöllyrä

Paino nyt 85 kg, haluan 15 kg pois :) Mulla pituus 174 cm.

• Ainamenossa

Pituutta 165cm. Just söin viimeiset suklaat kaapista pois niin ei kiusaa ens viikolla :D näitä ns. viimeisiä kiloja vaan on niin vaikea pudottaa, kun aina kun tavoite todella lähellä niin jää jotenkin kesken projekti

• Ainamenossa

Noniin aamupaino 63,5, eli pudotettavaa 11,5kg. Eka salitreeni vedetty ja kyllä teki 10 vuoden tauon jälkeen hyvää :) oli vaan vähän pyörimistä kun ei ollut tuttu sali ja laitteet ihan outoja, mutta kyllä se Tästä lähtee!

• tonnikeijunen

Lähden mukaan. Paino 96 kg, pituus 176 cm. Haluan päästä 20 kilosta eroon.

• tonnikeijunen

Maanantaipunnitus näyttää 94,5 kg. Lähtöpaino syyskuussa oli sata kg. Pääsis nyt jouluksi alle 90 kg. Tavoite on uusittu. Kesään mennessä vaaka sais näyttää 70 kg, ens syksynä 65.

• Moi! Miten on laihtuminen lähtenyt käyntiin ja kiinnostaa tietää millä tavalla laihdutatte? Ite 174 cm ja 85 kg eli 20 kg pudotettavaa. Raskauskiloja nämä on. Läskit häiritsee aivan älyttömästi, mut silti tuntuu et kokoajan retkahtaa. Oon yrittänyt nutrata, jolla lähtee kiloja paljon, mut kaikesta täytyy luopua. Oon yrittänyt syödä normist ja pe herkutella, silläkin lähtee tasasen hitaasti. Ongelma on, etten jaksa kauaa aikaa.

• Ainmenossa

Mä laihdutin edelliset raskauskilot (28kg pari lisää) alkuun ihan vaan lopettamalla pastan/leivän yms. sokerin syömisen. Lisäsin kasviksia tilalle. Näin sain reilu 20kg puolessa vuodessa pois. Loput vedin nurtileteilla pois. Nyt myös yrittänyt kokeilla osanutrausta imetyksen takia, mutta ei riitä itsekuri.

Nyt siis olen pudottanut 20kg ja pari raskauskiloa on vielä jäljellä, viimeisimmästä synnytyksestä 6kk. Nyt aion vaan pitää kalorivajeen pienenä ja yrittäää salilla muokata kroppaa. Hiljaa hyvä tulee kun ei itsekuri riitä kitudiettiin (johon varmasti vielä jossain vaiheessa sorrun :D)

• Ainmenossa kirjoitti:

Mä laihdutin edelliset raskauskilot (28kg pari lisää) alkuun ihan vaan lopettamalla pastan/leivän yms. sokerin syömisen. Lisäsin kasviksia tilalle. Näin sain reilu 20kg puolessa vuodessa pois. Loput vedin nurtileteilla pois. Nyt myös yrittänyt kokeilla osanutrausta imetyksen takia, mutta ei riitä itsekuri.

Nyt siis olen pudottanut 20kg ja pari raskauskiloa on vielä jäljellä, viimeisimmästä synnytyksestä 6kk. Nyt aion vaan pitää kalorivajeen pienenä ja yrittäää salilla muokata kroppaa. Hiljaa hyvä tulee kun ei itsekuri riitä kitudiettiin (johon varmasti vielä jossain vaiheessa sorrun :D)

Mahtavaa!!!!!!!! Oot hienosti jaksanut pudottaa! Mulla paino on vaan noussu, vaikka oon vhh:lla ja pitänyt sulamossa kirjaa syömisistä. Kaiken järjen mukaan pitäis laihtua. Mun vauvat on jo 2 ja 3 v. Tää on epätoivosta ja käsittämätöntä. Vaikeeta pitää syömisiä kurissa, ku painon kaa ei tapahdu mitään. Helpottaa kuitenkin, ku noista syömisistä ja herkkujen jättämisestä tullu jo tapa. Varasin itelleni ajan lääkäristä. Painoon vaikuttaa varmaan, et nukun lääkkeillä vaan kaks tuntia yössä (en nuku päivällä) tai sitten voi olla kilpirauhasen vajastoiminta.

• Tähtäimessä24

Aloitin 15.8.2016 ja nyt on 8:ssa viikossa syömässä hyvin lähtenyt 9 kg. En ole liikkunut ...vielä juurikaan (koska jalat ei kestä, enkä vesijumpasta tykkää), mutta aikeissa on ottaa liikunta mukaan. Painoindeksi oli aloittaessani niinkin korkea kuin 30!!!

Tähtään normaaliin painoindeksiin näin aluksi eli 24:ään.

Suurin ongelma minulla on se, etten jaksa syödä niin usein ja paljon kuin pitäisi. En syö tyhjiä kaloreita lainkaan. En syö lisäaineita. En syö kevyttuotteita.

Syön luomua. Olen lähellä 6-kymppiä ja nainen eli painon pudotus on hiukka vaikeampaa kuin nuoremmilla. :D

• Sokruhiiru

Moi
      Mä aloitin jo elokuun lopulla, olin tuolla toisessa ryhmässä mutta sieltä kaikki muut mystisesti katosivat :D Ajattelin siis liittyy tänne jos täällä saisi enemmän tukea kun pelkkien omien viestien lukemisesta :D
      Olen kolmekymppinen nainen, 2 lasta. Painonpudotustavoitteeni oli jouluun mennessä painaa 81kg ja sen jälkeen 70kg asti, toivottavasti kesään mennessä. Pituutta mulla on 173 ja painoa aloittaessa 91,3kg, nyt 82,7kg
      Mä aloitin niin että olin kaksi viikkoa kokonaan ilman sokeria, sitten aloin pikkuhiljaa lisäämään sitä ruokavalioon. mm, raejuustolla ja maustamattomalla jogurtilla. Edelleen välttelen sokeria mutten niin fanaattisesti kun alussa (liian kallista ja vaikeaa :D) Välttelen myös perunaa ja leipää. Pastaa syön silloin tällöin mutta täysjyvänä ja ruisleipää sekä juustoa saan nauttia vkl <3
      Viidennelle viikolla alkoi hieman tökkimään, koko terveellinen syöminen sekä paino, mutta siitäkin selvittiin.Nyt olen kahtena päivänä viikossa kokeillut ananasdieettiä jos aineennvaihdunta vilkastuisi taas.
      Tuun viikonloppuna kirjaamaan tuloksia :)
      Tsemppiä teilla aloittaville!

• Ainamenossa

Mites muilla sujuu?

Vaa'alla en on ole käynyt, vasta maanantaina menen. Salitreenit sujuu :) nyt en vaan osaa päättää haluanko kasvattaa lihasta (ja syödä hieman yli kulutuksen), jolloin painon pudotus olisi helpompaa vai olla dietillä. Äh pari viikkoa menen mututuntumalla (herkkuja vältellen) ja Katson mihin suuntaan vaaka liikkuu tällä ruokavaliolla..

• tsemppiä
    • Ainamenossa

Päätin nyt kuitenkin olla dietillä, mukavampi sitten tavoitepainossa ottaa rasvaa myöhemmin pari kiloa lisää, niin mahtuu vielä vaatteetkin päälle :D välipunnitus näytti 61.9kg. Kalorit pyörinyt 2000-2500. Taitaa liikunta olla aikamoinen shokki mun elimistölle kun paino noilla kaloreilla tippunut..

• Sokruhiiru

Moikka
      Suht hyvin mennyt tämä viikko. Flunssa vaan vetää voimattomaan kuntoon :( eli liikunta huomattavasti ollut vähemmällä.

Lähtöpaino (28.08) 91,3kg
      04.09
      Paino 89,00kg
      11.09
      Paino 86,3kg
      18.09
      Paino 85,1kg
      24.09
      Paino 83,5kg
      08.10
      Paino 82,7kg
      15.10,
      Paino 81,9kg

Paino putoaa edelleen hitaasti mutta suhteellisen varmasti :)
      Joulutavotteeseen enää -900g :) ja lopulliseen 11,9kg
      Ensvuonna saakin varmasti tiukentaa ruokavaliota ja lisätä liikuntaa että saa viimeiset "ylimääräiset" pois

Mikäs teidän muiden tilanne?
      Mä laitan tänne joka viikonloppu painon ja kerran kuussa mittaan vyötärön ja lantion. Sorrun kyllä joka aamu käymään vaaalla :D Ja jos paino tyssäilee niin käsken miestä hetkeksi piilottamaan etten masennu :D
      Ois lauantai ja "herkkupäivä", lähen lasten kanssa vanhempieni luo, saa nähä pysyykö herkuttelut aisoissa :/

• Ainamenossa

Tonnikeiju ja sokruhiiru hienosti putoaa! :)

Viikonloppu meni piiitkästä aikaa kokonaan ilman herkkuja tai noutoruokaa!
      Paino 62,7kg, eli 800g pudotusta viikossa :) jalat eilisen treenin jälkeen täynnä nestettä eli tyytyväinen olen. Salilla muuten viikossa jo tapahtunut huomattavaa kehitystä sarjapainoissa. Hyvä olo kaiken kaikkiaan, paitsi vatsa ollut jostain syystä välillä ihan sekaisin..

• Sokruhiiru

Moi
      Joo se o ihana tunne kun huomaa lyhyessäkin ajassa tuloksia :)
      Mä suosittelen kokeilemaan vatsantoimintaan chia-siemeniä, itse alotin elokuun lopulla käyttämään 2tl päivässä ja sen jälkeen vatsa toiminut kuin unelma.
      <3 En enää luovu mistään hinnasta <3
      Googlaamalla löytyy tietoa tosi paljon kaikista terveyshyödyistä. Ja käyttö helppoa, 1tl chia-siemeniä liotetaan noin 1dl vettä (Itse pidän usein yön yli että kerkeävät "turvota" kunnolla) jonka jälkeen voi käyttää missä vaan, itse syön aamuisin ananaksen ja maitorahkan kera ja iltaisin maustamattoman jogurtin.

Mulla viikko mennyt suhteellisen hyvin, alkuviikosta kymppi meni rikki ja olo oli aivan mahtava, tosin torstaina jouduin sairaslomalle töistä ja lääkäri käski liikunnat minimiin joten se laittoi mieltä hieman matalalle ja pelottaa mitä tekee painolle :/ Parhaani kuitenkin yritän ettei nousisi... Kotona vaan tuntuu olevan äärettömän vaikeaa olla mässäämättä :/
      Mitat:
      Lähtöpaino (28.08) 91,3kg
      04.09
      Paino 89,00kg
      11.09
      Paino 86,3kg
      18.09
      Paino 85,1kg
      24.09
      Paino 83,5kg
      08.10
      Paino 82,7kg
      15.10
      Paino 81,9kg
      22.10
      Paino 80,6kg

Nyt olen siis paremmalla puolella jo, tippunut yhteensä 10,7kg ja 10,6kg olis matkaa lopulliseen tavoitteeseen :)

• alottaja

Nonni todella hyvä! Varmasti pääset vielä tavotteeseen, molemmat peukut pystyssä sulle :)

• alottaja

Heips kaikille, alottaja täällä. :) Olin kokonaan tämän ryhmän unohtanut, nyt koitan olla aktiivisempi täällä. Kolmisen kiloa tässä noin kuukaudessa lähtenyt mulla, oisi enemmänkin voinut mut ollut tässä vähän vastoinkäymisiäkin. No mutta vastoinkäymisien kautta nousuun! Mites muilla on mennyt? :)

• alottaja

PS. Kertokaa teidän ruokavaliosta ja kuinka paljon liikutte.

• laihduttaja10

lähtöpaino: 65
        nyt: 55
        tavote: 45

aamupala: omena
        lounas & päivällinen: salaatti
        iltapala: hedelmiä
        (aina juomana vesi)

suosittelen tota ruokavaliota, oon alle kuukaudessa laihtunu ton ansiosta kymmenen kiloa. urheilen juoksemalla & kotona reenaamalla.

• sick

Minkä pituinen olet? 45 kiloa on alhainen tavoite ja monet haaveilevat jo tämän hetkisestä painostasi. Syöt myöskin aivan liian vähän... Missä kaikki proteiinit ja rasvat?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2761
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1529
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      976
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      964
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      924
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      78
      889
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      888
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      878
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe