Martti Ojares Mielipide ohjelmassa Poikansa Rami Ojareksen ja Seppo Pehkosen kanssa julistaa julkisesti.että Mauno Mattilan videolla kerrotut asiat ovat pahan henkivallan vastustajademoneiden riivaaman Mattilan vääristeltyjä ja valheellisia tietoja.ja että Maunon puheessa ja nuhteessa ei ole mitään veljellistä rakkautta???
Kuinka Martti sellaista voi edes väittää.onko hänellä tai heillä henkienerottamisen armolahjat jokaisella miehellä siellä tv7 raadissa.
Samalla videoĺla Mauno lopussa pyytää rukoilemaan Martin Mirjan Ramin ja Sepon puolesta ja siunaamaan heidän työtään ja että Jumala kirkastaisi heille nämä kyseiset asiat.
Hän rukoili heidän puolestaan.
Miksi Martti väitti sitä rakkaudettomaksi.
Eivät heistä kukaan rukoillut Maunon puolesta.että hän heräisi eksytysten unesta ja jättäisi tv7.n rauhaan.
Ei rukoiltu eikä siunattu.niinkuin Mauno teki.
Voi Martti Martti..eikö sinua jo pelota mihin tuo touhu tulee johtamaan.
Mauno Mattilassako riivaaja.?
63
587
Vastaukset
- pitkäänuskossa
Olen ollut muutaman kerran tilanteissa, joissa kaksi eri uskovien "venekuntaa" ottelee keskenään, mutta rukoilee "julkisesti toistensa puolesta" yrittäen vedota että Herra avaisi vastapelurin sokeat silmät, siunataan, ym. Ei oteta huomioon, että jospa kumpainenkin osapuoli on tavallaan väärässä.
Ei se ulkoinen rukoilu vielä mitään paljasta ollaanko väärässä vai ei.
Mielestäni Mattilalla olisi ollut reilua tulla ohjelmaan kohtaaman kasvotusten ja puhumaan myös katsojille.
Kyllä Mattilan videoissa on asiaa ja varteenotettavaa, kun olen niitä muutaman katsonut, mutta ihminen voi mennä yli ja harhaan myös oikeassa olemisessaan. Luulee että nyt hänellä on kaikessa ja joka asiassa viimeinen ja totuudellinen sana.
Nöyrällä uskovaisella on tukena ja taustana seurakunta ja ei hän ala sooloilemaan yksinäisenä susena.
Eikö kukaan tiedä missä Maunon hengellinen koti on?- onkosellaista
Ojareksien hengellinen koti?
- fghfghfhfghfghf
Olen samaa mieltä siitä, että Mauno Mattilan ja TV7:n mittelöä voisi verrata vaikka Stalinin ja Hitlerin mittelöön. Siinä kumpi harhassa oleva osapuoli näkee vain toisen harhaisuuden, muttei omaa harhaisuutta.
Mauno Mattila on todistettu vääräksi profeetaksi. Ei hänen näkynsä ole oikeita vieläkään:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14255285/mauno-mattila-on-vaara-profeetta
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14424647/mauno-mattila-vastustaa-jeesusta
Martti Ojares on myös väärä profeetta.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14173590/martti-ojares-tunnustatko-olevasi-vapaamuurari - Puplikaani2
Niinpä.
Mutta kun otamme huomioon sen laajan kritiikin mm.näihin ns.menestysteologialiikkeisiin nähden on Mauno Mattilan lisäksi muitakin Hengen Miehiä jotka puhuvat samasta asiasta.niin suomessa kuin kansainvälisesti.
Ei ole toisaalta yllätys että näiden liikkeiden kannatajat hyökkäävät juuri näitä varoittajia vastaan täysilaidalla.
Pesä kuin pesä sohaestaissa alkaa puolustuskannelle.
Poikasiaanko suojelevat vai omaa imagoaan.? - pitkäänuskossa
onkosellaista kirjoitti:
Ojareksien hengellinen koti?
No vastatkaa ensin, minne se Mattila kuuluu? Ei hänellä kovin suurta viiteryhmää näytä olevan. Lieneekö edes emäntä samassa leirissä, jos sellaisen omistaa.
- voikatkeraaihmispoloa
pitkäänuskossa kirjoitti:
No vastatkaa ensin, minne se Mattila kuuluu? Ei hänellä kovin suurta viiteryhmää näytä olevan. Lieneekö edes emäntä samassa leirissä, jos sellaisen omistaa.
Ala-arvoista kommentointia. Ei rakkautta, vain panettelua ja väärän tiedon levittämistä.
- Publikaani2
Et taida tietää mistä puhut.sinäkin brutukseni.
- millämitallamittaat
voikatkeraaihmispoloa kirjoitti:
Ala-arvoista kommentointia. Ei rakkautta, vain panettelua ja väärän tiedon levittämistä.
Näin valitettavasti on. Nimimerkki pitkäänuskossa panettelee Mauno Mattilaa. Kysyisi samat kysymykset Rami Ojarekselta..
- TeuvoTörni
Mauno on oikealla asialla, mutta tuntee vasta vähänlaisesti eksytystä, kun pitää Palestiinaan valheella, kiristyksellä, väkivallalla ja kaikella muulla vääryydellä "plantattua" siionistivaltiota Jumalan omaisuuskansana. Hän väittää myös, että TV7:ssä on hyviäkin ohjelmia, kuten Pawsonin luennot. Viis voi-huutoa, tomua ja tuhkaa ...
Suuri luopumus ja väkevä eksytys vallitsee ja hallitsee Suomen siionia. Lähtekää siitä ulos! ulos! ulos! Te, jotka vielä kuulette hengen korvillanne. Pureutukaa ristin sanomaan, että ymmärtäisitte, mitä Jumala tahtoo. Ei mitään uutta voimaa ja kullanhohtoista menestystä. Entinenkin voima pois ristin kautta ja sitten ihmettelemään Jumalan voimaa ja viisautta, jotka ilmenevät ristin sanomassa. - OXOX
"Mielestäni Mattilalla olisi ollut reilua tulla ohjelmaan kohtaaman kasvotusten ja puhumaan myös katsojille."
Tulla ohjelmaan? Sanojesi asettelusta päätellen olet TV7:n henkilökuntaa, ulkopuolinen olisi sanonut "mennä ohjelmaan".
- MattilanMainosTV7
TV7 - Suomen suurin eksyttäjä
https://www.youtube.com/watch?v=PY4-5_VYXaU
Katsojamäärä kasvussa, kiitos TV7 mainonnasta! - pitkäänuskossa
Suurin osa suomalaisista menee helvettiin. Eikö olisi viisaampaa mainostaa hyviä terveitä herätysohjelmia TV7:ssa kuin parjata koko ajan. Tuleehan sieltä asiallista tietoa Israelista, joka kolmas lauantai klo 20.00 ohjelma Pirkko Vesavaara, ja muulloin joku evankelioimistilaisuus, ym. hyvää.
- tottatämäkin
Yhtä usein YLE lähettää "hyvää" ohjelmaa.
- KeskinäistäNahinaa
Tänä aikana ei panostus uskovilla ole evankelioimisessa ollenkaan vaan toinen toistensa ruotimisessa ja parjaamisessa. Siihen kun aika ja voimat kuluu niin sielut saa kyllä ihan rauhassa hukkua h.elvettiin. Kukaan ei enää evankelioi. Eikä ole evankelioimiskokouksiakaan missä sais kuulla miten ihminen pelastuu ja kuulla uskoontulleiden kokemuksia ja kertomuksia. Sensijaan korostetaan vain parantumista, tunne-elämyksiä ja kaikenlaisia ihmeitä.
- Puplikaani2
Tulee tulee totta kai tulee.mutta kysymys onkin siitä että sama yhtiö lähtetää jatkuvasti sellaista kanankakkaa joka ei missään nimessä kuulu kristilliselle kanavalle.
Miksi lähettävät? - SokeaTaluttaaSokeaa
KeskinäistäNahinaa kirjoitti:
Tänä aikana ei panostus uskovilla ole evankelioimisessa ollenkaan vaan toinen toistensa ruotimisessa ja parjaamisessa. Siihen kun aika ja voimat kuluu niin sielut saa kyllä ihan rauhassa hukkua h.elvettiin. Kukaan ei enää evankelioi. Eikä ole evankelioimiskokouksiakaan missä sais kuulla miten ihminen pelastuu ja kuulla uskoontulleiden kokemuksia ja kertomuksia. Sensijaan korostetaan vain parantumista, tunne-elämyksiä ja kaikenlaisia ihmeitä.
Tänä aikana joudun evankeliumia jakaessa varoitella etsiviä TV7:n tarjonnasta. Etkö näe tässä mitään ongelmaa?
Vielä kun erittäin usein on kyse ihmisistä, jotka ovat täysin synnin pettämiä ja särkeviä, niin itse en ainakaan hyvällä omalla tunnolla voi heitä suden luolaan opastaa raadeltavaksi.
Minulla ei ole mitään TV7 vastaan, mutta heidän ei tulisi kutsua itseään kristilliseksi kanavaksi, jos ja kun osa tarjonnastaan on uusgnostilaista pseudohengellistä saastaa. Rukoilen heidän puolestaan ja toivon, että osaavat luopua ylpeydestään ja taipua Kristuksen armon varaan.
2.Piet.2:18 Sillä he puhuvat pöyhkeitä turhuuden sanoja ja viekoittelevat lihan himoissa irstauksilla niitä, jotka tuskin ovat päässeet eksyksissä vaeltavia pakoon,
2:19 ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on. - sammoomieltä
SokeaTaluttaaSokeaa kirjoitti:
Tänä aikana joudun evankeliumia jakaessa varoitella etsiviä TV7:n tarjonnasta. Etkö näe tässä mitään ongelmaa?
Vielä kun erittäin usein on kyse ihmisistä, jotka ovat täysin synnin pettämiä ja särkeviä, niin itse en ainakaan hyvällä omalla tunnolla voi heitä suden luolaan opastaa raadeltavaksi.
Minulla ei ole mitään TV7 vastaan, mutta heidän ei tulisi kutsua itseään kristilliseksi kanavaksi, jos ja kun osa tarjonnastaan on uusgnostilaista pseudohengellistä saastaa. Rukoilen heidän puolestaan ja toivon, että osaavat luopua ylpeydestään ja taipua Kristuksen armon varaan.
2.Piet.2:18 Sillä he puhuvat pöyhkeitä turhuuden sanoja ja viekoittelevat lihan himoissa irstauksilla niitä, jotka tuskin ovat päässeet eksyksissä vaeltavia pakoon,
2:19 ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on.Aaaaaaammmmmmeeeennn!
- annykaikkestää
Siis kenen mielestä vesavaara on raitis julistaja ja miksi?!?!?
- juttuatuttuataas
annykaikkestää kirjoitti:
pitkäänuskossa ja mikkelinmies1 mainostavat TV7 kanavaa ja sen epämääräistä ohjelmistoa heitä ei kannata ottaa tosissaan
- Mummohämeestä
KeskinäistäNahinaa kirjoitti:
Ei kai niin evankelioi jos tv7 lähettää mennarioppia. Parempi katsella sitä ja mennä hell... kuin että varoitetaan.
- Puplikaani2
sammoomieltä kirjoitti:
Aaaaaaammmmmmeeeennn!
Ja Aaamen edelliseen.tässä ollaan nyt vakavalla asialla ja samasta aiheesta puhuvat niin Mauno Norolampi Suonto kuin lukemattomat muut.kristityt.
On ihme ja kumma ellei ketunpesä ala puhdistumaan.
Mutta epäilen vahvasti että peli on jo niin pikällä ettei mitään ile tehtävissä.
Rahanhimo ratkaisee kaiken. - Kaikellaaikansa
annykaikkestää kirjoitti:
Tätä sopii kysyä? Missä on hänen seurakuntansa? Kuka on taustalla arvioimassa opetusta? Olen ymmärtänyt, että toimii "yksityisyrittäjänä" kerää rahat. Aukaiskaa silmänne jo näistä rahan kerääjistä!
- HRJ
Kaikellaaikansa kirjoitti:
Tätä sopii kysyä? Missä on hänen seurakuntansa? Kuka on taustalla arvioimassa opetusta? Olen ymmärtänyt, että toimii "yksityisyrittäjänä" kerää rahat. Aukaiskaa silmänne jo näistä rahan kerääjistä!
Kommenttisi alkaa lähennellä kunnianloukkausta. Kannattaa varoa.
Todisteet pöytään, jos tuollaisia väität. - hymyilevähyeena
Pirkko Vesavaara on hymyilevä hyeena, joka jättää jälkeensä uskonnon uhreja. Hän on tehnyt uskonnosta tuottavan bisneksen.
- kaikellaaikansa
HRJ kirjoitti:
Kommenttisi alkaa lähennellä kunnianloukkausta. Kannattaa varoa.
Todisteet pöytään, jos tuollaisia väität.Kertoisitko ystävällisesti, että mikä on P V:n seurakunta, jonka "vanhemmisto" on hänen "oppinsa" takana? Ei ole kysymys mistään kunnianloukkauksesta. Kyllä hän saa "tuotot" silloin itse. Olen kuullut hänen itse kertovan, että "elää" näillä lahjoituksilla/tuotoilla, koska ei ole palkkatyössä enää. Niin kyllä evankeliumi on ilmaista, mutta julistaminen maksaa. Toisten bisnekset voi hyvin. Kerrohan, jos tiedät paremmin taustat. Mulla on vara antaa periksi, mutta näin oli ainakin vielä muutama vuosi sitten tilanne.
- sanarististähullutus
Vääriä kristuksia tulee sanoi jeesus . Tekevät ihmeitä eksyttävät. Barjersus oli noita. Vääriä profeettoja tulee harhaoppeja . Okkulttismi on yleistä meditointi selvänäkemiset magia. Woodoo on tullut mm.somalinaisia ihoonpiirtäjiä poppamiehiä . Huomaatte että raamattua luetaan myyntitarkoituksessa rahasta myös antikristus ottaa raamatusta valkeuden enkeliksi naamioitunut . Saatana veti vanhan testamentin lauseita Jeesukselle suoraan mm.psalmeista hän antaa enkeleilleen käskyn varjella ...hyppää Alas. Jos olet jumalan poika....jos. Epäuskon syntiä levittävä perkele. Jeesus on Jumalan Poika. Jumalalla on Poika. Ihmiseksi tullut. Nythän näitä noitaeksytyksiä on hurjasti tullut itäisiltä mailta mihin Ismail karkotettiin ja babyloniasta mihin juutalaiset karkotettiin kun lankesivat armosta pois. Petoja on ja tulee. Susia lammasten vaatteissa . Budhamunkit ja thainaisetkin kaatavat ihmisiä lattioille kiemurtelemaan nauravat hurmoksissa . Mutta se on egyptinhaagar. Kundaliinikäärme okkulttinen henki mikä näissä mm.Shiva jumalissa vaikuttaa missä hakaristikin on hindujumalan rinnassa ollut jo ennen Jeesusta. Hakaristi on faaraon patsaitten rinnoissa egyptissä . Sehän on ns.onnenristi hebrean alef kirjain nurinpäin peilikuvana. Mm.kuningas Salomo lankesi naistensa kautta epäjumaliin ja kuoli. Myös David on kuollut. Mutta Jeesus nousi kuolleista. Maallisten lihansilpomisten tilalle on hyvä ottaa Jeesuksen ympärileikkaus . Omavanhurskaus haisee eikä pelasta . Jeesus nuhteli fariseuksia . Heitti ulos temppelistä RAHANvaihtajat ja myyjät myyntikojuineen . Jeesuksen omat erottaa rahan rukoushuoneesta koska toinen on taivaasta hengellistä toinen epäjumala mammona. Älkää eksykö . Juutalaiset eksyttää pois Jumalan Pojasta kuten muslimitkin jehovat jne.uskonnot. Mikä tahansa kun menee ohi ristin ristiinnaulitun ylösnousseen on eksytystä . Apostolit oikeat näki edessään Jeesuksen ristiinnaulittuna . Sen tähden risti on kristityn tunnustus . Juutalaiset pitää pilkkanaan kristittyjä ja ristiä . Heille se on giljotiini. Jeesus muutenkin ristiinnaulittiin juutalaisten käskystä ristille. Ristillä Jumalan Poika kärsi syntisten tähden . Pilkatkoon omaksi kadotukseen . Sitten myyvät ristejä . Eksyttävät . Myydään Jeesusta rahasta . Jeesus myynnissä . Muslimit varastaa tyttöjen ristikoruja eivät joko tiedä mitä se on tai tarkoittaa pitävät kaulassaan . Älkää luulko heitä kristityiksi kun ovat varkaita eksyttäjiä käännyttävät islamiin tai juutalaisuuteen tai budhiin . Moskeijoita rakennetaan suomeen missä huudetaan kuolemaa kristityille ja kirotaan jotka uskoo Jumalan Poikaan !! Tämä on pahuutta. Myös helluntailaiset on mukana Tässä tuovat venäläisiä juutalaisia suomeen myös kirkkoihin esiintymään varastavat suomesta ilmaista ruokaa heille ja vaatetta myös vapaakirkolla voidaan pitää suomen kristittyjen vihamiehinä varkaina rosvoina . Tarkoitus on kieltää oikea Jeesus rahastaa varastaa . Älkää antako heille mitään mikä kuuluu omille sukulaisillenne amen. Hoitakaa sukulaisenne ja itsenne sekä auttakaa. Vapaamuurarit on valkeuden enkeliksi tekeyneitä saatanoita.
- Setä.neuvoo
TV7:n nettisivulla tyrmäävää kriitikon kyseenalaistamista, onko samassa uskonnossa lainkaan, vaikka itse esitetään teoilla pelastumista:
Mielipide > TV7:ää vastaan on esitetty erilaista kritiikkiä
http://www.tv7.fi/vod/player/55075/
Videossa esitetään teoilla pelastumisen oppia 38 minuutin kohdalta suunnilleen eteenpäin. Raamatun mukaan pelastusta ei saada teoilla, Ef 2.
Kuitenkin Mattila, videolla mainittu kriitikko, on esittänyt vastaavanlaista ratkaisukristillisyyttä Youtube-sivustolla, videossaan uudestisyntymisestä:
https://www.youtube.com/results?search_query=mattila uudestisyntyminen
https://www.youtube.com/watch?v=kg_8FbhdNgA
Mielestäni, minun näkökulmastani, molemmat, Pehkonen ja Mattila, aivan samassa teoilla pelastumisen uskonnossa. Tosin Mattila on selkeästi puhunut uusjudaismia vastaan eri videossa, joten nähtäväksi jää, selkiytyykö Mattilalle vielä kirkkaammaksi, mistä usko tulee, ja ettei sillä ole mitään tekemistä omien ansioiden /tekojen kanssa. Vaan ollaan kykenemättömiä pelastamaan itseään. Raamatun mukaan kun pelastusta ei saada teoilla, Ef 2.- sedän.neuvot.perkeleestä
VAROITUS!
Suora lainaus "sedältä" 5.10.2016 15:00
“Minä en ole itse pelastusta tavoittelemassa, enkä tuputtamassa sitä kenellekään.
Saavat kaikki mennä ihan rauhassa helvettiin minun puolestani.”
Älkää uskoko "setää", sillä hän on raatelevainen susi, jolla on pakkomielle uskotella kaikille, että valintaan perustuva Jeesuksen vastaanottaminen, on lain teko. - Setä.neuvoo
sedän.neuvot.perkeleestä kirjoitti:
VAROITUS!
Suora lainaus "sedältä" 5.10.2016 15:00
“Minä en ole itse pelastusta tavoittelemassa, enkä tuputtamassa sitä kenellekään.
Saavat kaikki mennä ihan rauhassa helvettiin minun puolestani.”
Älkää uskoko "setää", sillä hän on raatelevainen susi, jolla on pakkomielle uskotella kaikille, että valintaan perustuva Jeesuksen vastaanottaminen, on lain teko.Sinulta taisi jäädä ymmärtämättä, että pelastusta ei saada teoilla, Ef 2. En minä siinä lauseessa maininnut laista yhtikäs mitään. En ottanut mitään kantaa lakiin puolesta tai vastaan. Joten varoituksesi oli niin sanotusti perkeleestä, koska se ei ole totuuden mukainen. Pyhää henkeä sanotaan Raamatussa totuuden hengeksi.
Ja on aivan faktaa, että helvettiin menet, jos ei armo kelpaa.
Höpön höpön. Mattilan jutut ovat yhtä täynnä turhaa kuin muidenkin fundamentalistien. Ei siihen mitään "riivaajia" tarvita.
- Setä.neuvoo
Suomi24-keskusteluissa on pyörinyt jonkun verran lainkiivailijoita, jotka ovat halunneet kuvitella pelastusta saatavan teoilla. Youtube-sivuilla on näitä vastaan varoitusta englanniksi.
BEWARE of HEBREW ROOTS HERETICS
https://www.youtube.com/watch?v=3GIeMTOrsyU
Pohjimmiltaan helluntailaisten eksytys lienee samaa, vaikka välillä osattaisiin mainita armoa?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14221336/helluntailaisten-eksytys-on - JaAamenetPäälle
Jos M. Mattila olisi mennyt Ojaresten väittelyyn, niin tilanne olisi ollut 3-1. Eikö Mattilalla olisi pitänyt olla 2 samalla tavalla ajattelevaa veljeä mukanaan? Silloinhan vasta tilanne olisi ollut oikeudenmukainen! Olisi saatu kunnolla keskustelua aikaan.
Oli vain hyvä ettei mennyt!- havainnoitsevainen
Ja toisekseen; Ojarekset ja Pehkonen eivät vastanneet Mattilan väittämiin
puhujista. Ohjelmassa keskityttiin Mattilan lyömiseen, kun olisi pitänyt antaa vastauksia suhtautumisesta menestysteologiaan ja muihin vääriin oppeihin ja opettajiin.
Haastattelijana Ojareksen oma poika; hiukka puolueellista..... - JaAamenetPäälle
Olet niin oikeassa!
- saviseutulainen
havainnoitsevainen kirjoitti:
Ja toisekseen; Ojarekset ja Pehkonen eivät vastanneet Mattilan väittämiin
puhujista. Ohjelmassa keskityttiin Mattilan lyömiseen, kun olisi pitänyt antaa vastauksia suhtautumisesta menestysteologiaan ja muihin vääriin oppeihin ja opettajiin.
Haastattelijana Ojareksen oma poika; hiukka puolueellista.....Tuoreimmassa "Martin ja Mirjan matkassa" ohjelmassaan Ojarekset sivusivat myös tätä päivän polttavaa aihetta - TV7:n ohjelmistosta esitettyjä negatiivisia kannanottoja somessa kuin myös suoria, kriittisiä, yhteydenottoja. Martti Ojares ihmetteli sitä minkätähden kritiikkiä esittävät syyttävät kanavaa siitä, että on otettu niin paljon kaikenlaista uutta mukaan ohjelmistoon. Ilmeisesti Ojares tarkoitti ohjelmia, joista katselijat olivat saaneet varoituksia niiden epäterveen opin ja julistuksen vuoksi. Ojares, sen paremmin kuin hänen puolisonsa eivät antaneet pienintä ymmärryksen hiventä sille väittämälle, että TV7:n ohjelmisto olisi muuttunut vuosien saatossa epäterveempään suuntaan.
Ja sitten Martti Ojares vakuutti katselijoita - kanavan tukijoita - siitä, että TV7:n linja on ollut alusta lähtien sama. Hän mainitsi sanojensa vakuudeksi mm. sellaisia alusta asti mukana olleita nimiä, ohjelmia, kuin Rodney Howard Brown, Sid Roth ( Yliluonnollista ), Club 700 ( Pat Robertson ... ) !?!
Niinpä niin.
Rehellisesti Ojares mainitsi nuo yllä mainitut - todistamalla ihan omalla lausumallaan sen, ettei hän kertakaikkiaan suostu/kykene näkemään sitä minkälaisista supereksyttäjistä RHB:n ja Sid Rothin kohdalla on kyse.
TV7:n toimitusjohtaja on itse niin väkevän eksytyksen ja valhevoitelun alaisena, että hänen on mahdotonta enää nähdä sitä mistä oikeasti on kyse em.henkilöiden ja monen monien muiden, niin ulkomaisten kuin kotimaisten, suureksyttäjien kohdalla, joita hän kanavalleen haalii ja on Suomeen sponsoroimassa/puukkaamassa. - JaAamenetPäälle
saviseutulainen kirjoitti:
Tuoreimmassa "Martin ja Mirjan matkassa" ohjelmassaan Ojarekset sivusivat myös tätä päivän polttavaa aihetta - TV7:n ohjelmistosta esitettyjä negatiivisia kannanottoja somessa kuin myös suoria, kriittisiä, yhteydenottoja. Martti Ojares ihmetteli sitä minkätähden kritiikkiä esittävät syyttävät kanavaa siitä, että on otettu niin paljon kaikenlaista uutta mukaan ohjelmistoon. Ilmeisesti Ojares tarkoitti ohjelmia, joista katselijat olivat saaneet varoituksia niiden epäterveen opin ja julistuksen vuoksi. Ojares, sen paremmin kuin hänen puolisonsa eivät antaneet pienintä ymmärryksen hiventä sille väittämälle, että TV7:n ohjelmisto olisi muuttunut vuosien saatossa epäterveempään suuntaan.
Ja sitten Martti Ojares vakuutti katselijoita - kanavan tukijoita - siitä, että TV7:n linja on ollut alusta lähtien sama. Hän mainitsi sanojensa vakuudeksi mm. sellaisia alusta asti mukana olleita nimiä, ohjelmia, kuin Rodney Howard Brown, Sid Roth ( Yliluonnollista ), Club 700 ( Pat Robertson ... ) !?!
Niinpä niin.
Rehellisesti Ojares mainitsi nuo yllä mainitut - todistamalla ihan omalla lausumallaan sen, ettei hän kertakaikkiaan suostu/kykene näkemään sitä minkälaisista supereksyttäjistä RHB:n ja Sid Rothin kohdalla on kyse.
TV7:n toimitusjohtaja on itse niin väkevän eksytyksen ja valhevoitelun alaisena, että hänen on mahdotonta enää nähdä sitä mistä oikeasti on kyse em.henkilöiden ja monen monien muiden, niin ulkomaisten kuin kotimaisten, suureksyttäjien kohdalla, joita hän kanavalleen haalii ja on Suomeen sponsoroimassa/puukkaamassa.Totta joka sana!!!
- komppaan
Justiinsa tosi!!!
- eimitäänuutta
Väittihän ne sokeat isästä perkeleestä olevat raha-ahneet fariseukset, että myös Jeesuksessa ja Johannes Kastajassa oli riivaaja.
Matteus 10
16 Mutta mihin minä vertaan tämän sukupolven? Se on lasten kaltainen, jotka istuvat toreilla ja huutavat toisilleen
17 sanoen: 'Me soitimme teille huilua, ja te ette karkeloineet; me veisasimme itkuvirsiä, ja te ette valittaneet'.
18 Sillä Johannes tuli, hän ei syö eikä juo, ja he sanovat: 'Hänessä on riivaaja'.
19 Ihmisen Poika tuli, hän syö ja juo, ja he sanovat: 'Katso syömäriä ja viininjuojaa, publikaanien ja syntisten ystävää!' Ja viisaus on oikeaksi näytetty teoissansa."
Johannes 7
48 Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "Emmekö ole oikeassa, kun sanomme, että sinä olet samarialainen ja että sinussa on riivaaja?"
49 Jeesus vastasi: "Minussa ei ole riivaajaa, vaan minä kunnioitan Isääni, ja te häpäisette minua.- fariseusTV
Fariseukset ovat juuri niitä arvostelijoita.
Fariseukset voisivat perustaa fariseus TV:n.
Joillekin ei kuitenkaan kelpaa mikään, eikä kukaan paitsi
fariseus itse. - eimitäänuutta
fariseusTV kirjoitti:
Fariseukset ovat juuri niitä arvostelijoita.
Fariseukset voisivat perustaa fariseus TV:n.
Joillekin ei kuitenkaan kelpaa mikään, eikä kukaan paitsi
fariseus itse.Ei, vaan fariseukset ovat niitä sokeita valheessa eläviä uskonnollisia, tämän maailman ihmisiä, joille ihmiskunnia on tärkein. Jeesushan arvosteli myös kovasti rikkaita ja fariseuksia, arvostelu ei täytä fariseuksen tuntomerkkiä, koska väärää ja valhetta pitääkin arvostella.
Yleisesti ottaen lähtisin etsimään psykiatrista apua, mikäli joku puhuisi riivaajista.
- demonitulos
Harjoittivat manausta - perhettä syytetään rituaalimurhasta Saksassa
Maanantai 10.10.2016 klo 16.26
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016101022443079_ul.shtml
Viisi perheenjäsentä on syytteessä 41-vuotiaan naisen murhasta Frankfurtissa.
Saksassa alkoi maanantaina oikeudenkäynti viittä eteläkorealaista vastaan, joita syytetään 41-vuotiaan sukulaisnaisensa murhasta.
Syyttäjä Nadja Niesenin mukaan perheenjäsenet hakkasivat naisen viime joulukuussa hengiltä hotellihuoneessa Frankfurtissa osana manaamisrituaalia.
Syytteessä ovat uhrin 45-vuotias naisserkku, tämän 22-vuotias poika ja 19-vuotias tytär sekä kaksi 16-vuotiasta poikaa, joista toinen on uhrin poika.
Syytetyt käyttivät teossaan voimakasta väkivaltaa uhrin kaulaan ja rintakehään "karkottaakseen paholaisen".
Syytteen mukaan he potkivat naista rintaan ja painoivat hänet maahan vuorotellen. Jotta uhri ei huutaisi ja kiljuisi apua, tekijät syytteen mukaan tunkivat hänen suuhunsa pyyhkeen sekä vaatteita ja vaateripustimen.
Uhri kärsi hotellihuoneessa numero 433 väkivallasta ja kidutuksesta useiden tuntien ajan. Hän kuoli lopulta tukehtumiseen.
Saksan median mukaan perheen uskonto on kristinusko shamanistisilla vaikutteilla- faktaapeliin
Gal. 5:15
Mutta jos te purette ja syötte toisianne, katsokaa, ettette toinen toistanne perin hävitä.
1. Kor. 3:3
olettehan vielä lihallisia. Sillä kun keskuudessanne on kateutta ja riitaa, ettekö silloin ole lihallisia ja vaella ihmisten tavoin?
Matt. 24:10
Ja silloin monet lankeavat pois, ja he kavaltavat toisia ja vihaavat toinen toistaan.
----------------
1. Korinttolaiskirje 6_1-10
1 Kuinka rohkenee kukaan teistä, jolla on riita-asia toisen kanssa, käydä oikeutta vääräin edessä? Miksei pyhien edessä?
2 Vai ettekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan? Ja jos te tuomitsette maailman, niin ettekö kelpaa ratkaisemaan aivan vähäpätöisiä asioita?
3 Ettekö tiedä, että me tulemme tuomitsemaan enkeleitä, emmekö sitten maallisia asioita?
4 Jos teillä siis on maallisia asioita ratkaistavina, nekö te asetatte tuomareiksi, jotka ovat halveksittuja seurakunnassa?
5 Teidän häpeäksenne minä tämän sanon. Eikö teidän joukossanne sitten ole yhtäkään viisasta, joka voisi ratkaista veljien välin?
6 Vaan veli käy oikeutta veljen kanssa, vieläpä uskottomain edessä!
7 Teille on jo yleensä vaurioksi, että käräjöitte keskenänne. Miksi ette ennemmin salli tehdä vääryyttä itsellenne? Miksi ette ennemmin anna riistää omaanne?
8 Sen sijaan te itse teette vääryyttä ja riistätte toisen omaa, vieläpä veljien.
9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. faktaapeliin kirjoitti:
Gal. 5:15
Mutta jos te purette ja syötte toisianne, katsokaa, ettette toinen toistanne perin hävitä.
1. Kor. 3:3
olettehan vielä lihallisia. Sillä kun keskuudessanne on kateutta ja riitaa, ettekö silloin ole lihallisia ja vaella ihmisten tavoin?
Matt. 24:10
Ja silloin monet lankeavat pois, ja he kavaltavat toisia ja vihaavat toinen toistaan.
----------------
1. Korinttolaiskirje 6_1-10
1 Kuinka rohkenee kukaan teistä, jolla on riita-asia toisen kanssa, käydä oikeutta vääräin edessä? Miksei pyhien edessä?
2 Vai ettekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan? Ja jos te tuomitsette maailman, niin ettekö kelpaa ratkaisemaan aivan vähäpätöisiä asioita?
3 Ettekö tiedä, että me tulemme tuomitsemaan enkeleitä, emmekö sitten maallisia asioita?
4 Jos teillä siis on maallisia asioita ratkaistavina, nekö te asetatte tuomareiksi, jotka ovat halveksittuja seurakunnassa?
5 Teidän häpeäksenne minä tämän sanon. Eikö teidän joukossanne sitten ole yhtäkään viisasta, joka voisi ratkaista veljien välin?
6 Vaan veli käy oikeutta veljen kanssa, vieläpä uskottomain edessä!
7 Teille on jo yleensä vaurioksi, että käräjöitte keskenänne. Miksi ette ennemmin salli tehdä vääryyttä itsellenne? Miksi ette ennemmin anna riistää omaanne?
8 Sen sijaan te itse teette vääryyttä ja riistätte toisen omaa, vieläpä veljien.
9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.Tuo moli jotakin muuta kuim faktaa.
- pihonsivulta
Nimimerkin ”Elisa” näky marraskuussa 2011
Näin näyn valveilla ollessani marraskuussa 2011.
Suuri painikehä näkyy edessäni. Kehässä on köydet, jotka joustavat. Kehään astuu ihmisiä vuoron perään. Ymmärrän että kehässä taistelevat ei-kristityt ja tapakristityt. Kristuksen seuraajat ovat rukouksessa polvillaan kehän reunalla.
Yksi toisensa jälkeen tapakristityt antavat periksi - vain siksi, että he ovat mielistyneet maailmanmenoon, joka tuo näennäisen sovun, ja minäkeskeisyyteen, rakkauteen, jossa Jumalaa ei ole, menoon joka mahdollistaa himon, synnin ja uskonnollisuuden, ulkokultaisuuden ja menestysteologian.
Yhtäkkiä rajojen sisälle asetetaan lippuja, joissa on tähtiä, paholaisen pentagrammi-tähtiä.
Liput liehuvat ja kehässä on paljon ihmisiä. Raja-aidat ovat kaatuneet. Hävinneet tapakristityt ovat liittyneet ei-kristittyihin, koska heiltä puuttuu voima, joka saa ei-kristityn havahtumaan. Sen sijaan että he olisivat kertoneet Kristuksesta, he kääntyvät peloissaan maailmanvaltiaiden puoleen kieltäen Herransa.
Kristuksen seuraajien eli rukoilijoiden joukko vaikeroi ja kuuluu voi-huutoja. On pimeää. Valo kajastaa enää kehän laidoilta.
Sitten kehään astuu Suomen presidentti, joka ojentaa euron kolikkoa, joka tipahtaa häneltä kädestä. Kolikon toinen puoli on verinen. Näen jälleen pedonmerkkejä, lippuja, joissa kaikissa on sama tähti. Sotakalustossa, jota on paljon, on sama merkki, EU:n lipussa ja USAn lipussa. Mieleeni tulevat sanat ”Seuraa kaksi kuuta ja kaksi tähteä”.
Tankkeja, lentokoneita ja jalkaväkeä vyöryy. Syntyy lakihenkisyyden suuri pauhu, joka valtaa kehän. Pelko ja hiljaisuus repivät joka puolelta. Enää ei saa julistaa mitään ilman lupaa. Maailmantapa on olla julistamatta.
Tulituksen ääniä ei kuulu, vain kehä miehitetään. Miehittäjä on Antikristus, joka ei anna vaihtoehtoja, kaikkien on käännyttävä.
Näen paavin, Putinin ja Obaman. Siitä, mikä oli maailmassa ennen syntiä, on tulossa maailman ihmisten vallanväline paholaisen valtaan.
- Setä.neuvoo
Mielestäni ei ole Maunossa riivaajaa. Mutta siunausta Maunolle, kun on ottanut tuollaisen linjan, että rohkeasti omalla naamallaan esiintullen on esittänyt näkemyksiään. Ehkä parjauksistakin on se hyöty, että maine kasvaa, tulee julkisuutta lisää?
Mielestäni Mauno on erinomaisesti arvostellut uusjudaismia. Käsittääkseni heissä on juuri näitä rääväsuita, jotka kärkkäästi herjaisivat toista riivatuksi tai Pyhän hengen pilkkaa tehneeksi.
https://www.youtube.com/results?search_query=mattila uusjudaismi- HRJ
Mitä ihmettä. Kerrankin sedältä tolkun kommentti.
- Setä.neuvoo
HRJ kirjoitti:
Mitä ihmettä. Kerrankin sedältä tolkun kommentti.
Olen ihmetellyt tuota Hebrew roots movement -asiaa, että tuleeko tästä Ilmestyskirjan pedon uskonto. Mattila on mielenkiintoinen tapaus sikäli, että on ottanut etäisyyttä sekä tuohon uusjudaismin touhuun, että äärikarismaattisuuden ihmeet ja merkit -touhuun. Eivätkö ne ole samaa lopunajan eksytystä (2. Tess 2). Eikö apostasia tarkoita sitä, että luopuvat monet Jeesuksesta -
ja palaavat lakihenkisyyteen. Uusjudaismiin. Joka odottanee Messiasta tulevaksi?
Niin että pääsee se eräs asettumaan temppeliin, Jumalaksi julistautumaan (2. Tess 2)?
En minä kuitenkaan mieltäni ole muuttanut sen suhteen, että omien ratkaisujen uskonto on mielestäni väärä uskonto - tai ainakin väärä evankeliumin kertomisen tapa, ikään kuin pelastus saataisiin teoilla. Raamatun mukaan pelastusta ei saada teoilla, Ef 2. - HRJ
Setä.neuvoo kirjoitti:
Olen ihmetellyt tuota Hebrew roots movement -asiaa, että tuleeko tästä Ilmestyskirjan pedon uskonto. Mattila on mielenkiintoinen tapaus sikäli, että on ottanut etäisyyttä sekä tuohon uusjudaismin touhuun, että äärikarismaattisuuden ihmeet ja merkit -touhuun. Eivätkö ne ole samaa lopunajan eksytystä (2. Tess 2). Eikö apostasia tarkoita sitä, että luopuvat monet Jeesuksesta -
ja palaavat lakihenkisyyteen. Uusjudaismiin. Joka odottanee Messiasta tulevaksi?
Niin että pääsee se eräs asettumaan temppeliin, Jumalaksi julistautumaan (2. Tess 2)?
En minä kuitenkaan mieltäni ole muuttanut sen suhteen, että omien ratkaisujen uskonto on mielestäni väärä uskonto - tai ainakin väärä evankeliumin kertomisen tapa, ikään kuin pelastus saataisiin teoilla. Raamatun mukaan pelastusta ei saada teoilla, Ef 2.No voi voi.
Sedällä valonpilkahdus olikin siis vain hetkellistä. - Hellunt
Setä.neuvoo kirjoitti:
En minä kuitenkaan mieltäni ole muuttanut sen suhteen, että omien ratkaisujen uskonto on mielestäni väärä uskonto - tai ainakin väärä evankeliumin kertomisen tapa, ikään kuin pelastus saataisiin teoilla. Raamatun mukaan pelastusta ei saada teoilla, Ef 2.Unohdas nyt setä jo tuo ratkaisukeskeisyytesi, ongelma on omassa päässäsi. Helluntailaiset eivät itse näe uskoaan omana tekonaan vaan Jumalan vaikutuksena. Eihän kukaan ota uskoontulemisestaan itselleen kunniaa vaan Jeesusta kiitetään!
- HoseeHalapenjo
Hellunt kirjoitti:
Unohdas nyt setä jo tuo ratkaisukeskeisyytesi, ongelma on omassa päässäsi. Helluntailaiset eivät itse näe uskoaan omana tekonaan vaan Jumalan vaikutuksena. Eihän kukaan ota uskoontulemisestaan itselleen kunniaa vaan Jeesusta kiitetään!
Hyvin sanottu. Vähän asiaa aiheesta: https://www.youtube.com/watch?v=1uAQgLAxBKI
Hi hi hi. - sedälle.neuvoa
Setä.neuvoo kirjoitti:
En minä kuitenkaan mieltäni ole muuttanut sen suhteen, että omien ratkaisujen uskonto on mielestäni väärä uskonto - tai ainakin väärä evankeliumin kertomisen tapa, ikään kuin pelastus saataisiin teoilla. Raamatun mukaan pelastusta ei saada teoilla, Ef 2."En minä kuitenkaan mieltäni ole muuttanut sen suhteen, että omien ratkaisujen uskonto on mielestäni väärä uskonto - tai ainakin väärä evankeliumin kertomisen tapa, ikään kuin pelastus saataisiin teoilla. Raamatun mukaan pelastusta ei saada teoilla, Ef 2. "
Kun Raamattu puhuu teoilla pelastumisesta, se tarkoittaa koko lain täyttämistä, eli synnitöntä elämää. Siihen ei kukaan ihminen pysty. Sinun oppisi mukaan siis kaikki pelastuvat, kun kerran parannusta ei tarvitse tehdä? - Setä.neuvoo
sedälle.neuvoa kirjoitti:
"En minä kuitenkaan mieltäni ole muuttanut sen suhteen, että omien ratkaisujen uskonto on mielestäni väärä uskonto - tai ainakin väärä evankeliumin kertomisen tapa, ikään kuin pelastus saataisiin teoilla. Raamatun mukaan pelastusta ei saada teoilla, Ef 2. "
Kun Raamattu puhuu teoilla pelastumisesta, se tarkoittaa koko lain täyttämistä, eli synnitöntä elämää. Siihen ei kukaan ihminen pysty. Sinun oppisi mukaan siis kaikki pelastuvat, kun kerran parannusta ei tarvitse tehdä?En minä ole julistanut, ettei parannusta tarvitse tehdä. Olet sotkemassa asioita.
Mihin sillä pyrit? Turhaan veivaamiseen? Esittämään etevää?
- Setä.neuvoo
Vapaakirkossa, helluntailaisuudessa, ja muissa "suunnissa" on ratkaisukristillisiä. Ns. äärikarismaattisuus on vain saman asian kehittyneempi /paatuneempi muoto.
Pelastusta ei saada teoilla, Ef 2.- olikonäkymätönkäsi
No nyt et unohtanutkaan laittaa ef2 onnitteluni, onko muuten setän Raamatussa muita lehtiä ollenkaan, kuin tuo yksi vain?
ratkaisitko muuten ihan itse mitä kirjoitit? - Setä.neuvoo
olikonäkymätönkäsi kirjoitti:
No nyt et unohtanutkaan laittaa ef2 onnitteluni, onko muuten setän Raamatussa muita lehtiä ollenkaan, kuin tuo yksi vain?
ratkaisitko muuten ihan itse mitä kirjoitit?Harmittaako sinua, että Raamatussa on Ef 2, joka todistaa ratkaisukristillisyyttä vääräksi uskonnoksi, tai vääräksi evankeliumiksi - jossa esitetään jonkinlainen tee-se-itse-pelastus, että ota tämä askel, sitten tuo, ja sano näin, ja tee noin?
Valitettavasti se ei ole kristinuskoa, koska pelastusta ei saada teoilla, Ef 2.
- Fariseuksen
Lopettakaa kaikki panettelut. Rukoilkaa Herraa Jumalaa amtamaan meille kaikille ihmisille viisautta ja anteeksiantoa.
Ennenkaikkea rukoilkaamme itsellemme viisautta ja ymmärrystä toimia Jumalansanan mukaisesti, kuin myös Jumalan mieleisesti.
Armahda meitä syntisiä ja muista minuakin peräpään pitäjää, joka roikun niin heikossa uskossani!! Miksi me ihmiset olemme tällaisia??!!! - Näkökulmaa1
Taisinpa tuon ohjelman katsoa.Ohjelmassa Martti Ojares herjasi toistuvasti Mauno Mattilaa,syyttäen jopa riivatuksi.Se onkin melko tyypillinen syytös niiltä ,joita joku rohkenee arvostella.Syytti myös Mattilaa rakkaudettomaksi,tai ettei löytänyt hänestä rakkautta,ja senkin sanoi ohjelmassa monesti.
Kun nyt rakkaudesta oli kyse niin en etsimälläkään löydä rakkautta Martti Ojareksesta.Sen sijaan näen ylpeyttä,röyhkeyttä,ja paljon pahaa tahtoa.
Melko tyypillistä vapaamuurarin käytöstä.
Toivon,etten edes vahingossa näkisi Martti Ojareksen vastenmielisiä kasvoja missään ohjelmassa,enkä etenkään livenä,jottei tarttuisi jotakin pahaa,jota vaistoan hänessä olevan.Sananopettajana en ole pitänyt häntä milloinkaan.
Kun jo ensi kertaa hänet näin ja kuulin tunsin vastenmielisyyttä koko tyyppiä kohtaan,ja niin tunnen edelleen,enkä vähiten siksi,etten voi sietää menestysteologiaa.
Tämä ei tietysti miellytä menestysteologian kannattajia,mutta eipä voisi vähempää kiinnostaa miellyttääkö vaiko ei.Jonain päivänä heidät tervataan,ja kieritellään höyhenissä.Toivoa ainakin sopii.- saviseutulainen
Äärikarismaattisuuden sekoittamilta eksyneiltä näyttää puuttuvan totaalisen henkien koettelemisen kyvyn/lahjan lisäksi vielä eräs ihan sielulliseksi katsottava ominaisuus.
Ja se on ns. psykologinen silmä. Jo siitä olisi suurta apua arvioitaessa TV7:n toimitusjohtajaa. Eikä yksin häntä, vaan monen monta muuta äitelää menestysteologia/yliäärikarismaatikkoa.
- Aioli_
No olivatpa molemmat Ojarekset hyvin ylimielisen oloisia vienoine hymynkareineen ja äänensävyineen. Samaa ylimielisyyttä näin Mirja Ojareksen kasvoilla, eräässä Martin ja Mirjan matkassa -ohjelmassa, jossa myös puolustauduttiin arvostelijoita vastaan.
- Anonyymi00059
Eksyttäjän kutsui Suomeen, mutta eipä ole sen jälkeen kutsunut kun siitä äläkkä syntyi ja Petri Paavola ainakin uskalsi sanoa miten asia oli tämän Herzogin suhteen, jolla ihan harhaisia juttuja oli, mutta moni ne jonkinsortin pimeyspuheet pitivät oikeana.
Minuakin Martti taivutteli menemään Herzogin tilaisuuksiin ( Helsinginkadun uimahallilla ja Urheilustadion )ja kun kieltäydyin niin eipä Martti siitä tainnut tykätä.
- Anonyymi00060
Älä hyvä mies tuollaisia puhu. Mauno ikään kuin raivaa tietä puhtaalle kristillisyydelle heittämällä nykykristillisyydestä pois esteenä olevia kiviä ja kantoja, vääriä oppeja. Hänessä on siis raivaajahenkeä, niin kuin sanonta kuuluu. Ei riivaajahenkeä. Vaikka hän näyttää ja kuulostaakin Jope Ruonansuulta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1433485Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371980Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575701925Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.134976- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847