Terve! Ajattelin kirjoittaa tämän kaikille laihduttajille kannustukseksi. Kesällä tuli syötyä niin paljon herkkua ja mättöä että mahaan pääsi kertymään aikamoinen röllykkä. Elokuun alulla sitten pistin kakku- ja mässyhanat kiinni, aloitin säännöllisen melko kasvispainotteisen peruskotiruokailun (ei enää pizzaa, kebabia ja kermakakkuja ollenkaan) ja työmatkat hoidin fillarilla (n. 3km x2) ja viikonloppuisin kiskoin raskaimmalla vaihteella n. 15-20km lenkkejä per päivä.
Täytyy sanoa että nyt on painoa lähtenyt vähän vajaa 6kg ja mahtava ja kiinteämpi olo. Mahan röllykkä on kokonaan lähtenyt, jäljellä on enää semilöllyvä ahteri. Onnea ja kannustusta muiden laihdutukseen ja kuntoiluun! Kyllä se onnistuu! :)
Kannustusta laihdutukseen!
5
130
Vastaukset
- Lääkkeetön
Itse aloitin 15.8 ja painoa on lähtenyt 9 kg. En ole koskaan syönyt näin paljon ja näin hyvin, mutta tosiaan karkit, alkoholi, vehnä, kevyttuoteet, lisäaineet ja muut kemikaalit ja tyhjät kalorit ovat poissa ruokavaliosta. :)
Liikuntaa en ole päässyt täysillä harrastamaan kipeän jalkani vuoksi eli liikun nyt vähemmän kuin aiemmin koskaan. - jos-vaikka
VHH:n ruokavalio sisältää paljon hyviä herkkuja, jotka ei sisällä sokeria mutta kermaa, voita, lihaa jne.
Tämän vuoksi en ymmärrä, miksi ihmiset alkaa jollekakin epämääräiselle nälkä dieetille, kun vastaavasti voi syödä hyvin ja ei tarvitse olla nälissään ja silti laihtuu sekä terveys paranee.
Voi syödä kuten ennenkin kunhan jättää viljatuotteet ja perunan pois ruokavaliosta sekä kevytmaito tuotteet.- hpv16
Minä olen laihduttanut nutraamalla 15 kiloa eikä ole ollut nälkä kertaakaan. Ei karppaamallakaan laihdu jollei energiansaanti vähene.
Miksi rasvaton ja kevytmaito pitäisi jättää pois? Samaa maitoa mutta vähemmän energiaa. - Lääkkeetön
Itse en ole ollut nälkädieetillä, vaan syön nyt enemmän ja tiheämmin kuin aikaisemmin. Ja paino putoaa, vaikka en pelkällä kerma, voi ja liha-dietillä olekaan. :D
Kevytmaitotuotteita en käytä, mutta kermakin on pitänyt jättää lisäaineiden/hylan vuoksi pois ostoskoristani. Voita toki vielä voin ostaa, mutta eiköhän Valio/Arla tai joku muu meijeri mene senkin vielä pilaamaan.
- Pekka-vin
Noudattamalla vähähiilihydraattista dieetti ei todellakaan tarvitse olla nälissään.
Painoa voi pudottaa monella eri tavalla, mutta pysyvää painon pudotusta ei saa ilman ruokavalio remonttia.
Vähähiilihydraattinen ruokavalio ei olekaan mikään laihdutus dieetti vaan pysyvä elämän tapa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328527Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571163Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.37736Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637