Laihdutus kaveri etsimäs

mmo90

Hei

Olen 26v 183cm painan 127kg olen kyllästynyt olla läski olen ollut koko elinikäni läski paitsi silloin kun olin 15-19 olin huipu kunnossa olin 3tunti joka toinen päivä kuntosalil kunnes 21v valmistuin ammattikoulusta olin 2v työtön olin masentunut ruokka oli mun ainut ystävä se lihotti mut nyt olen 26v vakituisessa työssä tarvin joku joka kannustaa on tukena tätä pitkä prosessi

10

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      Laihduin 10kg ja on tullut vähän lihaksia syön salaati hedelmiä ruisleipä kalaa ja kanaa syön päivässä 1000kcal tai alle en syö vehnä ja sokeri öljyistä ruoka tuoteitta käyn joka päivä kuntosalil on tunnin pika kävely ja tunnin painon nostelu nyt tavoite on laihtuu viellä 20kg 😆

    • Hei
      laihduin nyt 16kg yritän pysyy vahvana

      • Hei
        Olen nyt 90kg hyvässä kunnossa yritän päästä 85kg enää 5kg sit jätän siihen se diettin keskityn lihasmassan ja lihaksiin saanti on ollut vaikkee ja todella haastava olen ollut yksin tässä pitkässä prosessissa oon mielestäni onnistunut hyvin on ollut pari kerta murtunut(meinaan söin roskaruoka ja dokanut)mut sain äkkii korjattu ne nyt enää tää 5kg 💪👊


      • SyömälläLiikunnalla
        mmo90 kirjoitti:

        Hei
        Olen nyt 90kg hyvässä kunnossa yritän päästä 85kg enää 5kg sit jätän siihen se diettin keskityn lihasmassan ja lihaksiin saanti on ollut vaikkee ja todella haastava olen ollut yksin tässä pitkässä prosessissa oon mielestäni onnistunut hyvin on ollut pari kerta murtunut(meinaan söin roskaruoka ja dokanut)mut sain äkkii korjattu ne nyt enää tää 5kg 💪👊

        Hallåå, hallåå! Oletko trolli vai todella onnistunut laihtumaan tuohon loistokuntoon?
        Ja silloin olet ravinnut kehoasi oikeilla ravintoaineilla ja jättänyt ne "lohdutus-rasvat-sokerit" pois! Ei terveellinen ruoka lihota, vaan ne lohdutukseen syödyt roskaruoat, vai mitä?


      • SyömälläLiikunnalla kirjoitti:

        Hallåå, hallåå! Oletko trolli vai todella onnistunut laihtumaan tuohon loistokuntoon?
        Ja silloin olet ravinnut kehoasi oikeilla ravintoaineilla ja jättänyt ne "lohdutus-rasvat-sokerit" pois! Ei terveellinen ruoka lihota, vaan ne lohdutukseen syödyt roskaruoat, vai mitä?

        Siis toi on totta ja kyllä olet oikessa tosta lohdutus ruosta kaikki noi turhat mässäilyt ei se auta se vaa lihottaa. Mun suurin motivaatio oli toi et olin 27v ja halusin laihtuu ennen kun täytän 28v suurin osa painosta on pudonut nyt painan 89kg enää 4kg niin pääsen mun tavoite painon


    • vpkertoilisinulle

      "syön salaati hedelmiä ruisleipä kalaa ja kanaa syön päivässä 1000kcal tai alle en syö vehnä ja sokeri öljyistä ruoka tuoteitta käyn joka päivä kuntosalil on tunnin pika kävely ja tunnin painon nostelu nyt tavoite on laihtuu viellä 20kg 😆"

      Valitettavasti hommastasi tulee pelkkä pannukakku.
      Nääntymisruokavaliolla on tuomittu epäonnistumaan ja jopa sairastumaan.

      Parempia ja terveellisempiä tapoja löytyy. Kysymällä selviää.

    • VipinääKinttuihin

      Tsemppijä loppukiriin!
      Hyvinhä toi on tuntunu menevä tähänki asti mitä noit vanhempia kattelin.
      Ja haista sinä vpkertoilisinulle PASKA!

      • Kiitos 😊


    • vplaittoiasiallisesti

      VipinääKinttuihin

      Nääntymisruokavliolla ei saada mitään muuta kuin pettymyksiä pitkällä tähtäimellä. NÄLKÄ VOITTAA AINA. HUONOA RUOKAVALIOTA ET PYSTY JUOKSEMAAN PAKOON:

      • Hei

        Tota alussa kuin painoin 127kg tein sillein et söin alle 1000kcal sen taki paino putosi todella nopeesti sitten kun pääsin 95kg aloin nosta kalorin määrä 1500-1800 syön nykyä monipuolisesti mut en vehnä ja sokeri tuotetta syön korkee proteiini pitoista ruokka vallion ja itse kokkaan ruot mull tulee syötty terveelisesti ja tota mä kyll pidän huolen siitä et en liho enää ja yleensä katon mitä syön ja juon oon ite huomannut et osaan pitä itseni kurissa mähän lopetin energin juomijen juonti ja juon pelkää vettä ja aamulla kahvi .


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe