Moniko Suomalainen pettää ? Ja miten sen huomaa kuin esim.mies pettää ? Näkyykö se menoista menee rahaa enemmän ,aikaa menee miehellä myös enemmän.Valehteleeko mies .Pää kipeä ei jaksa ei nyt .Vaan miten sen huomaa ja miten se saa selville ? Tässä miettikää asioita ja kirjoittakaa jonka mies tai nainen on pettännyt. Mitäs sen jölkeen ?Tätäkö elämä on ? Petturit kuriin.
Pettäminen
rakk
2
190
Vastaukset
- turunseksijonne
mää jäin kiinni panosta toisen muijan kanssa ja sit mun vaimo tuli vaa mukaan ja me on eletty ny kolmestaa joku kolme vuotta. panen molempia säännöllisesti ja he eivät ole kateellisia toisilleen. Jos jos joku haluu tulla nussii mua nii ottakaa yhteyttä muhun numerosta *** *******. ps olen 47 vuotta.
- transs
Jännä jos sanoisin miestä vaimoksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5572510Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671416Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831340- 971297
- 1371228
- 1051118
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133994- 48910
- 47851
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60790