Moniko Suomalainen pettää ? Ja miten sen huomaa kuin esim.mies pettää ? Näkyykö se menoista menee rahaa enemmän ,aikaa menee miehellä myös enemmän.Valehteleeko mies .Pää kipeä ei jaksa ei nyt .Vaan miten sen huomaa ja miten se saa selville ? Tässä miettikää asioita ja kirjoittakaa jonka mies tai nainen on pettännyt. Mitäs sen jölkeen ?Tätäkö elämä on ? Petturit kuriin.
Vastaukset 2
- turunseksijonne
mää jäin kiinni panosta toisen muijan kanssa ja sit mun vaimo tuli vaa mukaan ja me on eletty ny kolmestaa joku kolme vuotta. panen molempia säännöllisesti ja he eivät ole kateellisia toisilleen. Jos jos joku haluu tulla nussii mua nii ottakaa yhteyttä muhun numerosta *** *******. ps olen 47 vuotta.
- transs
Jännä jos sanoisin miestä vaimoksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4191841- 1481192
- 901131
- 671103
- 1101098
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku164931- 96767
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664