Täällä on usein mainintaa siitä kuinka miehille ei ruma nainen kelpaa. Mutta millainen on sitten tällainen ruma nainen? Miltä sellainen nainen tarkalleen ottaen näyttää?
Millainen on oikeasti ruma nainen?
32
528
Vastaukset
- ihminen-
Mulle rumuus ei ole vain ihmisen ulkoisessa habituksessa. Todella näyttävän näköinenkin ihminen saattaa olla ällöttävän ruma esmes käytökseltään ja puheiltaan muita ihmisiä kohtaan.
Usein itsensä äärimmilleen trimmanneet ihmiset ovat juuri niitä, jotka arvostelevat muita vain ulkonäön perusteella, mutta ei kai heiltä voi enempää odottaakaan.- kjhjuyh
aivan....https://www.instagram.com/p/BCBaniEnGtq/?taken-by=jasminelisabet&hl=fi
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- Hjkklllllm
Turha tätä on kysyä, ei synny keskustelua. Palstamiesten mielestä kaikki yli 25-vuotiaat naiset on rumia.
- Sad-But-true
Sairaan ylipainoinen nainen on ruma
- Naisasialooser1
Huippuvuosiaan viettävistä naisista vain lihavat ovat rumia, kasvoiltaan suurin osa sen ikäisitä on vähintään ok. Yli 25 vuotiaista löytyy jo kasvoiltaankin kulahtaneita vaikka suurin osa tuon ikäisitä normaalipainoisista on vielä ihan ok näköisiä ja yli 30v alkaa olemaan pilalla sekä kropan että kasvojen osalta
- vanha_ruma_nainen
Mistähän johtuu,
että minua yrittävät pokailla jopa 20v itseäni nuoremmat miehet?
Tänä vuonna "alitin" itseni, tapailin muutaman kerran erittäin nuorta, hyvännäköistä, hyvin toimivaa miestä, jonka potenssi oli paljon suurempi, kuin äö. Tajusin onneksi realiteetit aika pian!
Edelleen uskon, että ikäero /- 10v on ihan ok., mikäli mies on muuten järkevä ja toimiva. - 11011
Sinun mielestäsi siis vain vanheneminen ja lihominen ovat rumuutta.
Pienet silmät, jykevä leuka/leuattomuus, iso nenä, ulkonevat hampaat yms. eivät tee naisesta rumaa. - 121212121212
vanha_ruma_nainen kirjoitti:
Mistähän johtuu,
että minua yrittävät pokailla jopa 20v itseäni nuoremmat miehet?
Tänä vuonna "alitin" itseni, tapailin muutaman kerran erittäin nuorta, hyvännäköistä, hyvin toimivaa miestä, jonka potenssi oli paljon suurempi, kuin äö. Tajusin onneksi realiteetit aika pian!
Edelleen uskon, että ikäero /- 10v on ihan ok., mikäli mies on muuten järkevä ja toimiva.Aika monikin nuori mies hakee "puumaa" opettajaksi.
Vanhemman naisen markkina-arvoa ensisijaisesti ei mitata sillä saako nuorempia, vaan sillä saako oman ikäisiä tasokkaita (komeita, urheilullisia ja menestyviä) miehiä. - naisen-mielestä
121212121212 kirjoitti:
Aika monikin nuori mies hakee "puumaa" opettajaksi.
Vanhemman naisen markkina-arvoa ensisijaisesti ei mitata sillä saako nuorempia, vaan sillä saako oman ikäisiä tasokkaita (komeita, urheilullisia ja menestyviä) miehiä."Vanhemman naisen markkina-arvoa ensisijaisesti ei mitata sillä saako nuorempia, vaan sillä saako oman ikäisiä tasokkaita (komeita, urheilullisia ja menestyviä) miehiä."
Kuka sitä vanemman naisen markkina-arvoa mittaa ja miksi? :D Tasokkuuden määritelmät ovat myös vähän kummia :D Tai sitten ymmärrämme urheilullisuuden vähän eri tavalla. Aika harva menestynyt, komea mies on erityisen urheilullinen, normaalipainossa suurin piirtein toki kuten naisetkin.
- tottamaar123
T. Halonen, H.Hautala, S.Hassi näin aluksi.
- Nnnainennnnn
Aika hyvä vastaus. Mut veikkaan et nekin ollu edes vähän viehättäviä kun olivat 14-20v. Väärällä tyylillä toki kuka tahansa saa itsensä luotaantyöntäväksi.
Näin joskus mun serkkuja ja ne on eduskunnassa ja muissa arvostetuissa töissä niin järkytyin siitä että niin rumat on kehdannu tehdä lapsia! Ei se tarja halosenkaan tytär taida kovinkaan kaunis olla. - Naisasialooser1
Halonenkin oli kauneushuipullaan 19 vuotiaana ainakin panoksi kelpaava ulkonäöltään, kuten suurin osa naisista nuorina on
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fb/Tarja_Halonen_graduation_photo_1962.png/220px-Tarja_Halonen_graduation_photo_1962.png - Nnnaiinennnn
Naisasialooser1 kirjoitti:
Halonenkin oli kauneushuipullaan 19 vuotiaana ainakin panoksi kelpaava ulkonäöltään, kuten suurin osa naisista nuorina on
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fb/Tarja_Halonen_graduation_photo_1962.png/220px-Tarja_Halonen_graduation_photo_1962.pngNiinpä. Musta kaikki 16-20v naiset on viehättäviä paitsi jos ne on punkkareita tai lesboja ja tarkotuksella pukeutuu mahdollisimmat epäviehättävästi. Mulkoilee ja värjää tukan violetiksi...sellasia en näe kovinkaan viehättävinä.
Mut jos nyt muistelet halosen hampaita tai narisevaa ääntä niin ehkä sinä olisit kuitenkin paennut ennenkuin hän saa mulkkusi suuhunsa....tai noh, nuorena miehenä sinäkin olit ehkä avoin ja rohkea ja ennakkoluuloton. :) - hahshhs
Nnnaiinennnn kirjoitti:
Niinpä. Musta kaikki 16-20v naiset on viehättäviä paitsi jos ne on punkkareita tai lesboja ja tarkotuksella pukeutuu mahdollisimmat epäviehättävästi. Mulkoilee ja värjää tukan violetiksi...sellasia en näe kovinkaan viehättävinä.
Mut jos nyt muistelet halosen hampaita tai narisevaa ääntä niin ehkä sinä olisit kuitenkin paennut ennenkuin hän saa mulkkusi suuhunsa....tai noh, nuorena miehenä sinäkin olit ehkä avoin ja rohkea ja ennakkoluuloton. :)Minusta rumempaa on toisten ulkonäön arvostelu. Ja se että luulee itse olevansa joku miss universum :D Sellaiseen naiseen en koskisi pitkällä tikullakaan.
- siili897
hahshhs kirjoitti:
Minusta rumempaa on toisten ulkonäön arvostelu. Ja se että luulee itse olevansa joku miss universum :D Sellaiseen naiseen en koskisi pitkällä tikullakaan.
No mitä muuta voit odottaa naiselta, joka feikkaa perseensä? Selkeä itsetunto-ongelma hänellä.
- Nnnaainennnn
hahshhs kirjoitti:
Minusta rumempaa on toisten ulkonäön arvostelu. Ja se että luulee itse olevansa joku miss universum :D Sellaiseen naiseen en koskisi pitkällä tikullakaan.
No hyvä ettet koskisi koska sellaisille on jo valmiiksi ihan liiiikaaa seuraa tarjolla.
- Nnnainennnn
siili897 kirjoitti:
No mitä muuta voit odottaa naiselta, joka feikkaa perseensä? Selkeä itsetunto-ongelma hänellä.
Hahaha...oon niitä feikkipersehousuja pitäny tasan 3 kertaa ihmisten nähden ja 6 kertaa niin ettei kukaan ole nähnyt! Mul on oikein hyvä perse eikä se oo myynnissä niin ei sen tarvi paremmalta näyttää! Toisekseen en näe sitä edes itse. :)
- Naisasialooser1
Ei ole vaan perseesi on roikkuva selluliittikasta kuten kaikilla ikäisilläsi naisilla.
- jfklsd
Nnnainennnn kirjoitti:
Hahaha...oon niitä feikkipersehousuja pitäny tasan 3 kertaa ihmisten nähden ja 6 kertaa niin ettei kukaan ole nähnyt! Mul on oikein hyvä perse eikä se oo myynnissä niin ei sen tarvi paremmalta näyttää! Toisekseen en näe sitä edes itse. :)
"Mul on oikein hyvä perse"
miten muistelisin että sanoit juuri sen olevan kehossasi ainoa kohta josta et hirveästi pidä... ainoa huono puoli koska lättänä ja laiha, noin sanoit toisessa ketjussa
- 17plus8
Yleisesti ottaen nainen kun nainen on kaunis mutta jos nainen päästää itsensä lihomaan rantapalloksi muuttuu hän heti rumaksi. Rumissa läskeissä on se hyvä puoli että päästävät panemaan helpommin kun tietävät että ei heillä muuten kysyntää olisi. Muuta virkaa heillä ei olekaan.
- lylleröiset
Eivät päästä, ovat niin paljon kuulleet arvostelua ja haukkumista, etteivät luota keneenkään.
- 17plus8
lylleröiset kirjoitti:
Eivät päästä, ovat niin paljon kuulleet arvostelua ja haukkumista, etteivät luota keneenkään.
Aijaa. Kuvitelmaako ne mun helpot läskit on olleet? Valitettavasti vaan ihan todellisia.
- lylleröiset
17plus8 kirjoitti:
Aijaa. Kuvitelmaako ne mun helpot läskit on olleet? Valitettavasti vaan ihan todellisia.
Kunhan selität, kuten kaikki miehet saamisistaan.
- 17plus8
Jos selittelisin panoillani väittäisisin että kaikki niistä on olleet kauniita. Totuus on ollut se että 10 prosenttia taviskauniita ja 90 prosenttia rumia läskejä. Helposti pääteltävissä millaiset naiset antaa ja millaiset ei. Toistaiseksi minä tiedän paremmin ketä olen pannut kuin sinä.
- lylleröiset
17plus8 kirjoitti:
Jos selittelisin panoillani väittäisisin että kaikki niistä on olleet kauniita. Totuus on ollut se että 10 prosenttia taviskauniita ja 90 prosenttia rumia läskejä. Helposti pääteltävissä millaiset naiset antaa ja millaiset ei. Toistaiseksi minä tiedän paremmin ketä olen pannut kuin sinä.
Ei ole uskottavaa. Läskit ovat järjestään estoisia, koska ovat rumia.
- ruma-ätmi
Harvoin näkee rumia naisia. Taviksia suurin osa jotka luulevat olevansa kauniita
- tämmöinentulivastaan
Kävin jonkun aikaa sitten shokkotreffeillä naisen kanssa. Hän oli ylipainoinen, pukeutui poikamaisesti, oli lyhyet hiukset, paljon finnejä ja jotenkin oudosti meikattu. Luonteeltaan ihan mukava ja pienillä muutoksilla olisi saanut ihan kivankin näköisen. Ei hän ollut ylitsepääsemättön ruma, mutta sellainen 0% seksuaalinen kiinnostus häntä kohtaan.
- Nnnainennnnn
Shokkotreffeillä...tarkotitko shokkitreffeillä vai onko tuo shokkotreffit joku uusi sana missä yhdistyy sokkotreffit ja shokkitreffit?
Nainen luultavasti saisi seuraa jos laihtuisi ja pukeutuisi naisellisesti. Mut noi on sellasia asioita ettei niitä voi oikein päin naamaa sanoa. Multa miehet monta kertaa tivannu Miksi en ole kiinnostunut heistä. Yhdelle sanoin suoraan että hän on liian bodattu mun makuun. Luuli varmaan että juuri lihaksilla saisi naisen kiinnostumaan mut en tykkää katella kun laihoja ja lihaksikkaita. En isoja ja lihaksikkaita.
Yhdelle sanoin et se on blondi et siks en voi olla sen kanssa.
- Fugly
Rosa Meriläinen. Tyyppiesimerkki.
- 121212121212
Ei Rosa Meriläinen mikään ruma ole, pahasti tätiytynyt kylläkin...kuten enemmistö Suominaisista.
- Työntäkää-tursaita-vaan
Sitten suurin osa suomalaisista naisista on susirumia. FAKTA.
Tällainen nainen joka oikein runttaamalla runttaa paksua ruhoaan miehen päälle, ähkimällä ähkii miehen päällä, jyystämällä jyystää kuivalla kakkosella miehen naamaan ja pyytää jörnimällä jörnimään edestä ja takaa.
Tällainen nainen myös murisee seksin aikana kuin raivo pingviini, ja naisen haisevat pillunkarvat kutittaa nenää mukavasti kun mies joutuu nuolemaan sitä.
Tämä yli-nainen joka ei välitä miehen seksuaalisesta nautinnosta tuon taivaallista vaan keskittyy oman tarpeiden tyydyttämiseen.*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147354
- 594722
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434674- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995- 311799
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271786Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441647- 361547
- 1431307