Puolueeseen oli jostain kumman syystä päässyt pesiytymään jo aika iäkäs naisrasisti mutta puolueen ja maan eduksi hän loikkasi Sosiaalidemokraatteihin. Sinne kun kelpaa kaikki:vaimoaan pettänyt ev.lut piispa yms jotka ei sovi perussuomalaisten arvomaailmaan. Maan eduksi siksi koska Perussuomalaiset on valtionhoitaja puolue joka tekee isänmaallista, heikkojakin hyödyttävää politiikkaa hallituksessa.
Mukava kun Perussuomalaiset ei ole rasistinen!
28
117
Vastaukset
- kaikki.lähteneet
Mitä? Ovatko Immonen, Halla-Aho, Kiemunki, Hakkarainen, Tynkkynen ja mitä kaikkia näitä nyt onkaan, kaikki lähteneet persuista? Hienoa mutta jäikö joku jäljelle?
- MelkoineKehäKukkanen
Kerrotko edes yhden heikkoja hyödyttävän päätöksen edes sen yhden kiitos, vai käännetäänkö takkia taas??????
- Jotainhyvääjonyt
Kaikista köyhimpien eläkeläisten ei Perussuomalaisten ansiosta tarvitse maksaa Yle veroa. Muutama kymppiin on tosi köyhille paljon. Ja monta monta muutakin köyhiä hyödyttävää ovat Perussuomalaiset hallituksessa saaneet läpi. Kaikkeahan ei mikään puolue saa läpi
- Mitähänmuutakin
Sdp ssä Jihadisti. Sdp ssä rasisti.
- Homoasiasta
Eikä vihaa homoja vaikka moni perussuomalaisista ei hyväksykään homoja avioliittoja. Demareissa on muslimi joka ei hyväksy ollenkaan homoutuneet, selviää mm Halla-ahon blogista. Silti demarit moralisoi atk perussuomalaisia tästä
- PerussuomalaisetParas
Demarit onkin puolue jonka johtoeliitti osaa köyhiltä itselleen riistämisen taidon
- Onhienopuolue
Silti perussuomalaiset on elintasopakolais kriittinen
- persukset.ovat.vastaan
Kaikki puolueet ovat elintasopakolaisia vastaan. Persut ovat myös todellisia hädänalaisia vastaan.
Persut ovat "vastaan"-puolue, ei minkään puolesta vaan aina jotakin vastaan. - Kiitoskiitoskiitos
Mutta Perussuomalaisetpa on suomalaisten heikkojen ainoa maanpäällinen turva(Jumala on Taivaassa)
- harmi.vaan
Harmi vaan ettei tämä näy hallituksen päätöksissä vaan päinvastoin. Keppiä kepin perään.
- PerusSkorjaa
On pakko korjata edellisten hallitusten tekemiä virheitä
- PerusSparastähän
Itse kannatan perussuomalaisia, en vihaa ketään, haluan suomalaisille heikoillekin hyvät olot, haluan että koko Suomella menee hyvin.
- Onneateille
Ihania perussuomalaiset
- Joutimennäsinne
Ainoa rasisti loikkasi demareihin
- PuoluePuhdistui
Se oli hyvä että meni omiensa pariin
- EnoleRasisti
Minäkään
- EiollaRasistej
Mukava olla Perussuomalainen
- Nautisinäkinnyt
"perusperpotkin" hyötyy perussuomalaisten politiikasta
- TärkeätAsiat
Rasismi pitää kieltää. Elintasopakolaisia ei saa ottaa Suomeen.
- EisiltiSuv
Todella hyvä kun ei ole rasistinen puolue
- PerusSonOK
Perussuomalaiset ei ole suvakkikaan
- AinoaonPS
Perussuomalaiset ei ole rasistinen puolue mutta silti maahanmuuttokriittinen eduskuntapuolue
- rasistinatsipersut
Jälleen yksi persu sai tuomion rasismista ja pari seuraava odottaa oikeuden käsittelyä.
- edesyksiajatus
Yksi vähänkin järkevä ajatus persuilta siinä että demarit yms. kovin pitävät islamisteista, ottavat heitä mielellään joukkoonsa, mutta sitten onkin niin että nämä eivät hyväksy mitään näitä suvaitsevaisia ajatuksia homoista, ei edes naisista, ei muista uskonnoista eivätkä syleile maailmaa. Siinä tosiaan ilmeinen ristiriita ja turha unissaan kuvitella että islamisti muuttuisi ajatuksiltaan vaikka hänet voissa paistaisi.
Joskin persut itse hyyssäävät näitä monin verroin enemmän maahan eivätkä vaadi edes olemaan suvaitsevaisia tai nöyriä, vaan saavat olla sellaisia kiilusilmiä kuin ovat. - Suuriero
Perussuomalaiset ei ole rasistinen mutta on maahanmuuttokriittinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2313245Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162379Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4461505Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221396Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161351Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5441298- 1111267
- 1121212
- 46974
- 66954