Onko samaa ongelmaa

unetonmiesgft

Mun ja avovaimon seksielämä loppui lähes täysin kun jälkikasvu oli 7 luokalla, perustelut oli mun korvaani aika erikoiset. Lapsi kuulee sextailun äänet joten naiseni kieltäytyi lähes säännöllisesti joskus kyllä sain kun jaksoin painaa päälle mutta hätäistä vartin aktia ei voi rakasteluksi kutsua jossa kumpikin saa nautinnon. Pari kertaa jouduin lopettamaan kun oli lähellä huippua, lapsen huoneesta kuului yskähdys ja se sai naiseni hätääntymään ja siihen loppui ja sitten vaan vessaan tyhjennykseen mikä ärsyttää muijaani tosi paljon. Näin ollaan menty lähes7 vuotta, en oikeastaan enää haluakkaan avokkia mikäs ihme tuo toisaalta kun tulee torjutuksi lähes joka kerta. Kuivaa kautta on ollut kahdeksan kuukautta. On tässä tullut vähän toilailtuakin, kerran pari vieraissa se vähän auttaa purkamaan painetta ja auttaa tietenkin henkisestikin jaksamaan platonisessa suhteessa. Kaikkea kun ei voi pistää paalariin seksittömyyden takia. Ois kiva kuulla onko joku mies samanlaisessa tilanteessa, onko keskusteltu vai onko mikään muuttunut.

16

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suhdesala

niin minäkin tein kun akka alkoi pihdata jallua, painoin lastenvahtia 17v ikäistä, tosi tiukkaa, pyllyynkään ei mahtunut kuin pikkusormi munasta puhumattakaan.
      naapurin tytärtä jokaoli 19 v ja tosi iso tissinen, sit muita akkoja aina tarpeen mukaan
      ei se minun kiintymystäni vaimoon pienentänyt. älä kysele enää vaan käytä aikasi johonkin salasuhteeseen

• NäinMeillä

Eiköhän olisi aika hankkia lapselle joku säännöllinen harrastus tai vastaava niin olisi poissa kotoa hetken. Saisite sitten rauhallista yhteistä aikaa.
      Meillä joskus aikoinaan kustannettiin myös säännöllisesti koko lapsikatras elokuviin niin saatiin vaimon kanssa rauhassa sekstailla.

• daddymaccy

Buahahaa...

Ihmiset vinkuvat aina, että pikkulapsi-aika on niin rasittavaa ja seksi jää taka-alalle, mutta totuuden nimissä on sanottava, että yläasteella oleva teini-ikäinen se vasta rasittava onkin. Siinä missä pienemmät lapset saa illalla unille klo 20-21 aikoihin ja vanhemmille jäi se pari tuntia omaa aikaa jolloin saattoi vielä pistää kunnon panopuuhat käyntiin, niin teini-ikäisen kun saa hiljentymään vasta ison taistelun jälkeen vasta 22 aikoihin. Siinä sitten onkin fiilikset niin maassa, että seksistä ei tule mitään kun tämä ramppaa vielä vessassa ja muuta säätämistä sinne puoli yhteentoista ja toisinaan jopa yhteentoista saakka. Eihän tässä enää muuta lasketa kuin vuosia siihen että häipyisi pois kotoa maailmalle.

Sitten kun kokonaisuuteen yhdistetään leikki-ikäinen ja alakoululainen, niin eipä tarvitse ihan hirveästi haaveillakaan säännöllisestä seksielämästä oman vaimon kanssa.

Juu, nälvikää vaan, että hanki salasuhde. Onnea vaan valitsemallanne tiellä. Kyllä sitä on itse miettinyt, että ero olisi taivaan lahja. Saisi edes vuoroviikoin tehdä mitä lystää kun nyt sitä kokee ole vansa omien lastensa vankina ja kaikki mahdollisuudet elää omaa elämäänsä on viety. Saa edes saunakaljaa tai ruokaviiniä juoda rauhassa kun joku viisasteleva kaikentietävä nälviäinen on heti aukomassa päätänsä "et ooks sä joku alkoholisti". Puhumatta sitten normaalista seksielämästä.

• Rouva47vHerra52

Tiedätkö, minusta tuntui tosi pahalta kolmen teinin äitinä lukea tuollaista. Eikö teillä Ole makkarissa ovea?
        Itse ainakin nautin suunnattomasti nuorien kanssa keskustelusta ja huulen heitosta. Aivan ihania ja fiksuja nuoria! Uskon että monesti suhde lapsiin vain kasvaa ja kehittyy tuossa tärkeässä teini-iässä, kunhan se vanhempi muistaa että on itsekin joskus ollut nuori!!! Kaiholla jo ajattelen sitä hetkeä kun jälkikasvu lentää pesästä.

• turus2
        Rouva47vHerra52 kirjoitti:

Tiedätkö, minusta tuntui tosi pahalta kolmen teinin äitinä lukea tuollaista. Eikö teillä Ole makkarissa ovea?
        Itse ainakin nautin suunnattomasti nuorien kanssa keskustelusta ja huulen heitosta. Aivan ihania ja fiksuja nuoria! Uskon että monesti suhde lapsiin vain kasvaa ja kehittyy tuossa tärkeässä teini-iässä, kunhan se vanhempi muistaa että on itsekin joskus ollut nuori!!! Kaiholla jo ajattelen sitä hetkeä kun jälkikasvu lentää pesästä.

Voi tsiisus mikä kommentti. Täs oli kyse ettei saa sexiä ja sä jostain nuorten kans keskustelust puhut, pitäskös sunkin mennä lääkäriin?

• Anttooni

Joteski aika tunteettoman ihmisen tekemä tää aloitus. Puhut naisestasi jota kohtaan et tunne näköjään mitään kunnioitusta etkä arvostusta. Olet ilmeisesti minua 10-15 vuotta vanhempi, mä oon 28, mutta siitä huolimatta sinusta saa sellasen kuvan, että sä oot henkisesti jäänyt hyvin alhaselle levelille.

Minä varaisin hotellihuoneen tai kesämökin jostain viikonlopuks, siellä pystyis puuhasteleen vaimon kanssa seksihommia huoletta. Tai tyrkkäisin teini-ikäisen sen kaverin luokse yökylään tai isovanhemmille tai systerin luokse tai broidille tai vaimon puoleisille sukulaisille, hommaisin kersalle harrastuksen jossa hän olis säännöllisesti tms. jollon mulla ja vaimolla olisi täysi vapaus tehdä muksun poissa ollessa mitä haluttaa.

Itse en vieraissa käymiseen pystyis jos kerran kumppani on olemassa.
      Mun mielestä on tunteetonta ja köyhää käyttää jotain naista pelkästään pallien tyhjennykseen. Olis aika hävettävä olo tollasen jälkeen enkä pystyis kattoon enää kumppania silmiin ikinä.

• daddymaccy

Ihan hieno suunnitelma, onnittelen. Mutta otapa tuosta pois sosiaalinen turvaverkko (isovanhemmat, enot, sedät) kokonaan ja pistä tilalle 24/7 vastuu, niin alkaakin muuttumaan tilanne mielenkiintoiseksi. Jos teini on harrastamssa, niin silloin on alle kouluikäiset kotona huolehdittavana. Lapset eivät ole harrastamassa yhtä aikaa kun niitä on kolme. Niistä on aina joku kotona.

Ja kumppania ei todellakaan käytetä pallien tyhjentämiseen vaan olisi ihan kiva että kumppani nimenomaan haluaisi tyhjentää ne pallit. Siinä on ajatusmaailmassa pieni, mutta suht merkittävä ero.

Se ettei koskaan ole mahdollisuutta edes haluta haluamista on hieman turhauttavaa. Mutta itse on lapsensa maailmaan saattanut, joten niistä on myös kannettava VASTUU ja SEURAUKSET. Ja kun ei ole sosiaalista turvaverkkoa, niin sitten ei ole. Edellinen hotelliyö vaimon kanssa vietettynä maaliskuussa 2006, wuhuu \o/

Aloituspostauksen kirjoitus voi olla hieman tunteenton, mutta ymmärrän kyllä ahdistuksen ja puutteen missä kaveri elää. Tosin sitä sanotaan myös elämänvaiheeksi jota pitää vain sietää. Tai on sitten sietämättä ja tekee siitä sitten omat johtopäätöksensä. Mitä pitää minkäkin arvoisena ja mitkä asiat ovat tärkeitä. Onhan se hieman surullista jos pallien kutina ajaa miehen pois kotoa mutta jokainen tekee valintansa.

• Apuahakemaanheti

Uskomatonta miten ihmiset osaavat olla uusavuttomia. Seksielämä ei lopu vaikka tuota jälkikasvua tulisi. Ei lapsi kärsi oman vanhempien suhteesta jos huolehditaan miten se hoidetaan. Itse olette avuttomia jos ette kykene seksiin. Jos nyt kävisi niin että lapsi kuulee tai näkee tilanteen se pitää kertoa lapselle mitä puuhaatte. Hakekaa hyvä ihme apua ammattilaisista jotka osaavat ohjata teidät miten toimitaan tilanteessa. Ei teidän asiat ole kyllä kunnossa jos teidän parisuhde loppuu lasten takia. Parisuhde pitää opettaa myös lapsilleen. Ja seksi kuuluu myös siihen. Jos haluat perheesi pelastaa hakekaa neuvot tilanteeseen jos ette itse osaa. Näkisin että olette nuoria vielä selkeästi. Ei tuollaista tilannetta kukaan omaan parisuhteeseen halua tuskin sinunkaan avopuolisosi.

• BatmanForever

Mene ja pane jotain muijaa, osaaks sä.

• VitunDillet

Charliesta ei ole kuulunut mitään. Olen Gulli

• IsukkiItsekin

No enemmän meillä on ongelmia sen kanssa, ettei kumpikaan kovin usein jaksa touhuta. Meillä kuitenkin kolme lasta vanhin 12 nuorin 3. Tottakai seksiä on vähemmän, niin kuitenkin sitä harrastetaan kauan ja hartaasti kun vauhtiin päästään. Vaikka lapsi heräisi ja vaikka tulee kurkkaamaan mistä äänet kuuluu tai käy vessassa, niin ei meillä homma siihen kokonaan lopu. Pidetään vaan taukoa ja kun lapsi taas nukkuu omassa sängyssään, niin meillä peli jatkuu siitä mihin se jäi.

• mekkk

Onpas heikkokuntoista porukka jos eksiä ei jaksa koska miehenä olen sillä asenteella ettei mie ole koskaan niin väsynyt tai sairas ettei naida jaksaisi ja tämäkin on asenteesta kiinni.

• MMT-XXXXX

Mahdollisuuksia kyllä on kun vain on mielikuvitusta. Myös vanhemmat voivat lähteä pois kotoa ja löytää paikkoja jossa olla rahassa.
      Terveisin mustikkamättäällä touhuajat

• luusereitten_selityksiä

Jos miehen mielessä ei pyöri mitään muuta ku minne saa pallinsa tyhjentää, tai miten pitää itte vessassa runkata, niin ei hyvää päivää!
      Siis oikeesti, etkö sä nuija tajuu sen vertaa, että lapsenvahteja saa palkattua rahalla!
      On kaikenmaailman järjestöjä, terveydenhoitoalan oppilaitoksista löytyy, naapureissakin voi asuu joku nuori joka mielellään kattoo kersoja. Jos ei oo fyrkkaa, säästä, jätä saunakaljat ostamatta, älä röökaa, älä osta ittelles uutta porakonetta tai autoo, tee helvetti vaikka ylitöitä! Keskitä ajatukses sun naiseen eikä siihen missä muualla voisit käydä naiskentelemassa.
      Camoon, käy vaimon kanssa kävelyllä, saunokaa iltahämärissä kun muksut nukkuu, menkää vaikka pyörävarastoon naimaan, jos sellanen on käytettävissä.

• mekkk

Miehenä ihmettelen sitä että mitä väliä kuuleeko lapsia vai ei kun ei tämä asia niille kuulu ja jos muu ei auta niin makarin oveen lukko niin helpottaa. Kyllä ne lapset tietää mitä vanhemmat puuhaa niin mitä sitten. Taitaa olla vain tekosyy naisella ettei seksi kiinnosta niin keksitään tekosyötä ettei parisuhdetta tarvitse hoitaa.

• wpoiwikeoklod

Jos et olisi pettänyt, niin haluni auttaa olisi suurempi... Mutta autan nyt silti.

Puolison tunne ja kokemus on inhimillinen. Häntä jännittää kun lapset ovat kasvaneet siten, että saattavat olla hereillä, ja ymmärtää tilanteen. Älä missään nimessä vähättele asiaa! Se on puolisosi aito tunne. Keksi ennemmin ratkasuita.

Nyt te olette jo suhteellisen vieraantuneita toisistanne, joten tutustu ensin vaimoosi uudelleen. Jos olisit jo aikoinaan reagoinut rakentavasti, niin tilanne olisi helpompi.

Järjestä seksille sellaista aikaa ja tilaa, että myös vaimo voi huoletta nauttia. Hotelliyö, lapset yökylään kaverille/sukulaisille, seksiä päivällä ruokatunnilla kun lapset on koulussa jne... Eli siis tyhjennä talo tai lähtekää muualle!

Seksiä ei toki voi olla näin paria kertaa viikossa, mutta pari kertaa kuukaudessa onnistuu varmasti, jos panostat asiaan. Jos et näe asian eteen vaivaa, niin vaikuttaa vahvasti siltä, ettei sinua kiinnosta puolisosi hyvinvointi yhtään. Tyydytät itsesi vessassa, kun hommat loppuu kesken... Yök, todella loukkaavaa. Missä on empatiakykysi? Oletko ajatellut, että voisit olla puolison tukena? Oletko pohtinut, miten hän pärjää ilman seksiä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 404
      5945
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      22
      2403
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      201
      2254
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1648
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      111
      1599
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      75
      1072
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1063
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      1039
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      968
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      826
    Aihe